شناور بادی 4 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 272 سانتی متر
  • عرض: 196 سانتی متر
  • ضخامت لایه ها: 0.60 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی 4 نفره مناسب برای استفاده در دریاچه و آب های کم عمق دارای سایبان با قابلیت تغییر اندازه و جنس بدنه با کیفیت عالی

شناور بادی بزرگ 4 نفره  از جدید ترین محصولات شرکت بست وی میباشد که میتوانید به همراه خانواده و یا دوستان آن را مورد استفاده قرار دهید. این محصول از بدنه بسیار ضخیم با لایه های 0.6 میلی متری بهره می برد که باعث می شود استفاده از این محصول در دریاچه های بزرگ نیز ممکن باشد.این محصول برای استفاده از 4 نفر به صورت همزمان طراحی و ساخته شده و همچنین جنس به کار رفته در آن به گونه ای میباشد که شما راحتی زیادی در استفاده از آن خواهی داشت. بخش های کناری چهار عدد جا لیوانی و دستگیره پلاستیکی برای استفاده هر نفر به صورت جداگانه داشته و قسمت میانی نیز دارای یک حفره برای استفاده به عنوان یخچال می باشد که فوق العاده کاربردی بوده و می تواند در فصل تابستان بسیار کارآمد باشد.علاوه بر موارد فوق سایبان با جنس پارچه شمعی استخر که با روش عصایی تولید می شود نیز یکی از ویژگی های مهم تشک محسوب میشود.این سایبان قابل تغیر اندازه میباشد و کار کردن با آن نیز زیاد مشکل نخواهد بود. شما می توانید این محصول زیبا را با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

نوع
تفریحی
طول
272 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ضخامت لایه ها
0.60 میلی متر
جنس بدنه
وینیل
وزن
27.4 کیلوگرم
تحمل وزن
360 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای سایه بان
دارای اسپیکر
دارای 4 عدد جای لیوان یا بطری
دارای 4 عدد دستگیره
دارای یخچال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...