شناور روی آب طرح پیتزا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • طول: 175 سانتي متر
  • عرض: 145 سانتي متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
1,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور روی آب طرح پیتزا یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

شناور روی آب طرح پیتزا یک محصول زیبا و فانتزی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است . جنس رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار است به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . شما می توانید تکیه های شناور را جداگانه تهیه کنید و با کمک کمربند و قفل هایی که در قسمت کناری این محصول طراحی شده تکیه های پیتزا را به هم متصل کرده و یک روز خوب را با خانواده و دوستان خود تجربه نمایید . این محصول دارای یک دریچه باد می باشد که از آن نقطه می توانید با یک پمپ کوچک محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای حجم و وزن مناسب می باشد و همچنین با توجه به انعطاف پذیری محصول می توانید آن را تا کرده و به کوچک ترین شکل تبدیل کنید و به راحتی با خود حمل نمایید . این کالا بسیار مناسب برای تفریحات آبی در استخر های بزرگ و آب های آرام می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سات دیدن کرده و برای خرید شناور روی آب طرح پیتزا با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نوع
مستطیلی
طول
175 سانتي متر
عرض
145 سانتي متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس بدنه
PVC
وزن
2 کیلوگرم
تحمل وزن
90 کیلوگرم
نوع رویه
براق
جنس بخش کناری
وینل
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه مواج
مناسب تمام سنین
دارای طرحی زیبا
دارای تحمل وزن بالا
دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه
دارای طول عمر بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...