شناور روی آب کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • طول: 157 سانتي متر
  • عرض: 88 سانتي متر
  • ارتفاع: 18 سانتی متر
1,195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور روی آب کودک یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب در فروشگاه اینتکس تهران می باشد .

شناور روی آب کودک یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که تولید شده از بهترین مواد و طرحی بسیار زیبا می باشد . رویه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار است به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 3 تا 12 سال می باشد . این محصول دارای نشیمنگاه موج دار و نرم می باشد به همین جهت در زمان استفاده کودک شما حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . این محصول دارای 2 سوپاپ باد می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول قابلیت استفاده بروی آب را دارد که می توانید به سادگی از این محصول در داخل استخر و آب های آرام استفاده نمایید . طرح این محصول برگرفته از انیمیشن فروزن بوده که از محبوبیت خاصی میان کودکان مخصوصا دختران برخوردار می باشد . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای تعمیر کردن شناور ، و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول بسیار مقاوم در برابر فشار آب و نور مستقیم خورشید می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید شناور روی آب کودک با تلفن هیا این مرکز تماس بگیرید . 

نوع
مستطیلی
طول
157 سانتي متر
عرض
88 سانتي متر
ارتفاع
18 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
تحمل وزن
60 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
دارای طراحی رویه زیبا
مناسب سنین 3 تا 10 سال
دارای رویه مواج
مناسب آب های استخر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...