شناور شورتی طرح هواپیما

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • وزن: 1.6 کیلوگرم
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور شورتی طرح هواپیما محصول جذاب برای کودکان در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان

شناور شورتی طرح هواپیما محصولی جذاب برای کودکان می باشد که مناسب برای استفاده در استخر ، دریا و یا آب های آرام می باشد که می توانید از این محصول برای کودکان سنین 1 تا 3 سال بوده و می توانید بدون نگرانی کودکان خود را در داخل این شناور قرار دهید . دو قسمت برای رد شدن پاهای کودک نیز بر روی این محصول وجود دارد که به اصطلاح شناور شورتی نامیده می شود و امنیت محصول را بالاتر نیز برده است . همچنین برای این محصول سایبانی نیز تعبیه شده است که به جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به پوست کودکان شما جلوگیری خواهد نمود . البته این سایبان به صورت جداگانه باد خواهد شد و در صورت نیاز می توانید از باد نمودن این قسمت خودداری کنید . بدنه این شناور بادی روی آب کودک از پی وی سی دولایه تهیه شده است و از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد .از ویزگی های مثبت این محصول می توان به قابل تعمیز بودن آن اشاره نمود که در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول می توانید به سادگی و در مدت زمان کوتاهی اقدام به تعمیر این محصول نموده و مجددا از آن استفاده کنید . بخش کف این محصول نیز از یک لایه پی وی سی مقاوم تهیه شده است که می تواند به خوبی وزن کودکان شما را تحمل کند . این محصول در سایت اینترنتی اینتکس تهران عرضه شده است و می توانید در مدت زمان کوتاهی این محصول را خریداری نموده و درب منزل دریافت نمایید . 

نوع
تفریحی
طول
102 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
وزن
1.6 کیلوگرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
کیفیت بالای بدنه
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
سایبان بادشو
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...