شناور شورتی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 74 سانتی متر
  • عرض: 58 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
865,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور شورتی کودک اینتکس یکی از زیبا ترین و جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در این فر.شگاه عرضه می گردد.

شناور شورتی کودک یکی از محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای طرحی کودکانه و زیبا می باشد . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرمی براق می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا دارد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین 3 تا 10سال می باشد . از این محصول زیبا می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استاده نمایید . نشیمنگاه موج دار و نرم این محصول به راحتی آن افزوده است و در زمن استفاده برای شما این شرایط را فراهم می کند که حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما می توانید با تهیه یک پمپ کوچک از تنها نمایندگی اینتکس محصول خود را به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول با توجه به مقاوم بودن در برابر شرایط جوی مختلف و دمای مختلف آب برای شما این شرایط را ف اهم می کند که از آن در مکان های مختلف استفدده نمایید . شناور شورتی کودک اینتکس دارای حجم و وزن مناسب می باشد به همین جهت این محصول را می توانید به راحت با خود حمل نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای زمانی که شناور شما صدمه دید مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین یک دفترچه راهنما داخل آن وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کنید . بدنه این محصول ضد تعریق می باشد به همین سبب کودک شما در زمان استفاده احساس ناراحتی نخواهد کرد و می تواند مدت زمان بیشتیر از آن استفاده نماید بدون اینکه کودک شما احساس خستگی کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید محصولات با تلفن های این مرکز تماس بگیرد تا همکاران ما اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار بدهند . 

نوع
تفریحی
طول
74 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
قابلیت تعادل بالا بر روی آب
دارای طول عمر بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...