صندلی بادی یک نفره

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 91 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی صندلی بادی یکنفره ، فروش صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و ارسال کشور به تمام نقاط کشور

صندلی بادی یکنفره ، فروش صندلی بادی یکنفره تمام مخمل 2013 اینتکس در رنگ بندی زیبا و جذاب مخصوص ویلاهای شیک و لوکس و اتاق نشمن، با طراحی بی نظیر دارای کوسن و تشک باد شونده میانی مبل بادی تشکیل شده از 3 تکه مجزا ، صندلی های بادی فوق العاده شیک و راحت گزینه ای مناسب برای استراحت، ریلکسیشن، مطالعه، تماشای تلویزیون یا بازیهای ویدیویی . دارای پمپ دستی و برچسب تعمیرات رایگان 48 ساعت ضمانت تست سلامت کالا . تذکر مهم :از پریدن مداوم کودکان بر روی مبل بادی جلوگیری کنید،  با اینکار لایه های داخلی مبل با نیروی پا و وزن کلی بدن کم کم شل میشوند و از لایه های دیگر جدا می شوند این کار باعث تغییر شکل حالت اولیه مبل بادی میشود. اگر این مشکل بوجود آید مبل شما تعمیر نخواهد شد . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

صندلی بادی یک نفره که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از محصولات برتر و پر فروش شرکت اینتکس می باشد که با طراحی شیک و ساده ی خود توانست محبوبیت زیادی در بین هواداران مبل های بادی به دست بی آورد . این محصول در سال 2013 تولید شده که تا به امروز نیز از مد نیوفتاده و همچنان دوست داران زیادی را دارد . طراحی آن بسیار آرگونومیک بوده و با تغییرات جزئی در ساختارش نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی را برای افراد به ارمغان آورده است . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با ویژگی های بیشتر آن آشنا سازیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید مبل بادی مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت


طراحی ظاهری این مبل بادی به مانند مبل های سنتی می باشد ، اما سوالی برای مشتریان عزیز پیش می آید که آیا از لحاظ راحتی نیز به مانند مبل های معمولی خواهد بود ؟ جواب ما بله می باشد ، کافی است فقط یک بار این مبل بادی را امتحان کنید تا ببینید با ارگونومی ساخت مدرن خود بستری حتی راحت تر از مبل های معمولی دارد . این مبل بادی به صورت گرد طراحی شده است که پایه ی آن ارتفاع بلند و مطلوبی دارد . همچنین دارای پشتی ای می باشد که تا امتداد بخش های کناری صندلی کشیده شده است و نقش دسته های مبل را بازی می کند . در قسمت پشتی این مدل ، یک بالش سرخود کوچکی قرار گرفته است که می تواند گودی کمر را به خوبی پر کند و فرد در هنگام استفاده از مبل احساس راحتی بیشتری کند و به کمرش فشاری وارد نشود . قسمت نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج و مشبک بوده که این امر موجب شده تا رویه بسیار انعطاف پذیر شود و خاصیت ضد تعریقی داشته باشد .

جنس بدنه


جنس بدنه ی این محصولات یکی از نکات بسیار مهمی می باشدکه در هنگام خرید لازم است به آن توجه داشته باشید . چرا که هر چقدر جنس بدنه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد در نهایت محصولی با کارایی بیشتر و طول عمر بالاتری خواهیم داشت . جنس بدنه ی این مبل از pvc فشرده تولید شده است که بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر وزن تحمل بسیار خوبی دارد . پی وی سی یکی از بهترین مواد در تولیدات محصولات بادی به ویژه مبل های بادی می باشد و اغلب محصولات ساخته شده با pvc از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشند و مشتریان همواره رضایت کامل را از آن ها داشته اند . بخش کف این مبل از دولایه ی این جنس برای مقاومت بیشتر ، ساخته شده است . قسمت رویه و بخش های کناری این مدل از مخمل می باشد که علاوه بر زیبا کردن مبل باعث شده سطح آن بسیار نرم و لطیف تر شود .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد این مبل بادی ( طول : 102سانتی متر ، عرض : 91 سانتی متر و ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری یک نفر در هر سنی ایجاد شده است . وزن بسته بندی این محصول نیز به 3 کیلوگرم می رسد ، به همین دلیل است که می توان آن را حتی در سفر ها استفاده کرد چرا که حجم بسیار کمی نیز دارد . تحمل وزن این مبل بادی نیز به 100 کیلوگرم می رسد که نشان از جنس بدنه ی با کیفیت و مرغوب آن دارد ، بنابراین مناسب برای تمامی سنین می باشد .

راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این مبل بادی از طریق دریچه های هوایی که بر بدنه ی آن ها قرار دارد به راحتی امکان پذیر است . برای سریع تر شدن روند باد شدن می توانید از پمپ های دستی و برقی استاده کنید و ظرف مدت چند دقیقه محصول را کاملا باد کنید . این محصولات به دلیل اینکه آسیب پذیر هستند بهتر است که با رعایت نکاتی از بروز حادثه و پارگی جلوگیری کنید . همواره محل مناسبی برای قرار گیری محصول انتخاب کنید ، از نزدیکی آن به وسایل گرمایشی و داغ جلوگیری کنید ، همچنین از ضربه زدن با اشیاء نوک تیز به بدنه ی این محصولات جدا خود داری کنید . اما اگرچه سهوا یا عمدا مبل شما دچار آسیب شد ، نگران نباشید چرا که می توانید با برچسب های تعمیری که با عنوان بسته ی تعمیرات موجود می باشند برای رفع مشکل اقدام کنید .


جمع بندی


با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد به کاربردی بودن مبل های بادی پی بردیم . این محصولات با توجه به نوع طراحی خاص خود می توانند به مانند مبل های معمولی عمل کنند و بستری بسیار نرم و راحتی را برای شما به ارمغان بی آورند . این محصولات مزیت هایی نیز دارند آن هم این است که وزن آن ها بسیار پایین است و می توان به راحتی آن را جابجا کرد ، همچنین می توان با بسته بندی ، مبل را در حجم بسیار کم بسته بندی کرد و از فضای اتاق به خوبی بهره برد و یا آن را در هنگام سفر همراه خود داشت . با توجه به وِیژگی های عالی که گفته شد شرکت intex این مدل یعنی صندلی بادی یک نفره را در لیست محصولات خود قرار داده است تا شما عزیزان به سهولت این محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
102 سانتی متر
عرض
91 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
نوع مبل
یک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای یک پشتی کوچک سرخود
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...