مبل بادی یک نفره بزرگ بست وی مدل ۲۰۲۲

bestway 75064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره بزرگ بست وی مبلی با طول زیاد است که می تواند به شما اجازه دهد تا پاهای خود را دراز کرده و اینچنین بر روی مبل بادی بنشینید . این مدل مبل بادی از جدید ترین مدل های برند بست وی در سال 2022 می باشد که رویه ای برجسته داشته و می تواند برای استفاده بسیار نرم و راحت باشد . استفاده از مبل بادی در فضاهای باز نیز امکان پذیر است و جنس بدنه آن ، استفاده از  مبل بادی یک نفره بزرگ بست وی در فضای باز ممکن کرده است . مبل بادی یک نفره بزرگ بست وی همچنین ضد آب است و رویه ای از جنس پی وی سی جیر دارد . این محصول در دو رنگ تولید شده است که در فروشگاه اینتکس تهران هر دو مدل قابل رویت است . طول مبل بادی یک نفره بزرگ بست وی 165 سانتی متر و عرض آن 84 سانتی متر است . به همین دلیل بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . این مبل می تواند 100 کیلوگرم را تحمل کند . تکیه گاه مبل بادی همچنین برجسته بوده و ارتفاع بسیار خوبی را برای نشستن و تکیه دادن دارد .

  • طول : 165 سانتی متر
  • عرض : 84 سانتی متر
  • ارتفاع : 79 سانتی متر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • جنس : پی وی سی با رویه جیر
  • دارای رویه برجسته
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 75064

مبل بادی یک نفره بزرگ بست وی مدل 2022یکی دیگر از سری مبل های بادی این برند می باشد و همانطور که از اسم آن پیداست در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است و در همین مدت زمان کوتاه به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . این مبل بادی در حالت خوابیده وجود دارد و در واقع تکیه گاه آن به صورتی است که می توانید به صورت درازکش از آن استفاده کنید . به همین خاطر این مبل بادی می تواند بهترین انتخاب برای استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری باشد . متریال استفاده شده در ساخت این مبل بادی همانند سایر نمونه های مبل بادی بست وی از نوع مرغوب و درجه یکی می باشد که می تواند به مدت طولانی برای شما مورد استفاده قرار بگیرد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی بزرگسال بست وی راهنمایی کنیم پس تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

کیفیت ساخت بالای این مبل بادی زبان زد می باشد و با نگاهی به کاتالوگ برند بست وی مشاهده می کنیم که این برند در ساخت مبل بادی خود از متریال درجه یک استفاده کرده است . مبل بادی فوق در قسمت های مختلف بدنه از موادی به نام پی وی سی استفاده کرده است که در دو نمونه پی وی سی چرمی و پی وی سی جیر به کار گرفته شده است . این نوع پی وی سی با خامت بالا به کار گرفته شده است تا بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . علاوه بر آن در بخش رویه این محصول می تواند پی وی سی جیر را مشاهده کرد که بسیار نرم و در عین حال انعطاف پذیری می باشد و می تواند راحتی وصف ناپذیری را در اختیار شما بگذارد تا به این صورت بتوانید خوابی لذت بخش همانند تخت خواب های خانگی را داشته باشید .

اما برخلاف رویه این مبل بادی که از نوع جیر می باشد در بخش کناری و کف این محصول از پی وی سی چرمی استفاد شده است . این نوع پی وی سی کاملا ضد آب بوده و باعث می شود تا بتوانید حتی از این محصول بر روی آب کم عمق نیز استفاده کنید و با خیالی راحت اقدام به تمیز کردن محصول نمایید . باید گفت که همچنین رویه این مبل نیز قابلیت تمیز شدن با پارچه های نم دار را دارد اما به صورت کامل ضد آب نیست . بست وی برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است که باعث می شود کنترل وزن افراد به راحتی صورت بگیرد و بتوانید با وزن های بالا نیز از آن بهره مند شوید . قابلیت تحمل وزنی که برای این محصول به صورت استاندارد تعیین شده است 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . 

همچنین باید بگوییم که رویه این مبل بادی به صورت کاملا کامفورت و طبی طراحی شده است و علاوه بر آن گردش هوای میان بدن و سطح مبل بادی نیز از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . وزن این محصول 3 کیلو گرم می باشد و برای جا به جایی آن به دلیل حجم بسیار کمی که در حالت خالی از باد اشغال می کند با مشکلی مواجه نخواهید شد . حتی می توانید به راحتی این محصول را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و یا بهترین گزینه برای افرادی است که در خانه خود با کمبود فضا رو به رو هستند زیرا پس از استفاده می توانید باد آن را خالی کرده و درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای بیشتری را در خانه در اختیار داشته باشید . برای راه اندازی این محصول می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده کنید و به عنوان نکته آخر باید بگوییم که این دریچه های به صورت دو طرفه می باشند و علاوه بر باد شدن سریع مبل بادی در جهت خالی کردن سریع باد نیز کارایی دارند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...