عنوان مقاله : قیمت تخت شنی

تخت شنی یکی از پرطرفداران ترین و البته نوظهور ترین محصولات شنی می باشد که توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به بازار عرضه شده است . این محصول در تنوع بی نظیری در بازار وجود دارد و برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار می گیرد اما به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشر جوان باز کند و در اتاق های خواب و یا در پذیرایی خانه به منظور استراحت و تماشای تلویزیون مورد استفاده قرار بگیرد . خرید تخت شنی می تواند در واقع به شما این امکان را بدهد که با یک تیر دو نشان بزنید ، به این منظور که می توانید از آن هم به عنوان مبل شنی در ظرفیت های دو و سه نفره و هم به عنوان تخت شنی استفاده کنید . تخت شنی با نام های دیگری همچون بین بگ بزرگ و هپی چیر بزرگ نیز شناخته می شود اما نام اصلی آن ها تخت خواب شنی می باشد که به همین منظور در این مقاله با این نام به آن ها اشاره خواهیم داشت .

اما نکته ای که بسیاری از افراد در ابتدا به آن توجه می کنند ، قیمت تخت شنی می باشد زیرا تاثیر بسزایی در انتخاب آن ها برای خرید خواهد داشت . قیمت تخت شنی بر اساس معیارهای گوناگونی تعیین می شود و می تواند تغییراتی را شامل شود که بعضی اوقات این تغییرات چشم گیر نیز است . جنس پارچه ای که در بدنه این محصولات به کار گرفته شده است ، ابعاد و ظرفیت استفاده نفرات و همچنین قابلیت تحمل وزن و بسیاری از ویژگی های دیگر می توانند از پارامترهای مهم برای تعیین قیمت این محصولات باشد که به همین خاطر اعلام قیمت دقیق آن ها می تواند امری نشدنی در این مقاله به نظر برسد . به همین خاطر تصمیم بر آن گرفته ایم که قیمت را به صورت حدودی اعلام نماییم و در این خصوص باید بگوییم که برای خرید تخت شنی می توان از 2.000.000 تومان تا 4.000.000 تومان هزینه نمایید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید . البته پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق این محصولات و همچنین مشاهده تصاویر و تنوع گسترده محصولات همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .


تخت خواب های شنی در مدل های بسیاری تولید شده اند ، برخی از آن ها دارای ساختارهای گرد و بزرگ می باشند که باعث می شود تا بتوانید از آن ها علاوه بر حالت خوابیده به صورت نشسته نیز استفاده کنید . همچنین مدل های دیگری به صورت تخت شده وجود دارد که استفاده از آن ها در حالت درازکش استانداردتر است . ظرفیت قرارگیری افراد بر روی تخت خواب های شنی بسته به ابعادی که این محصولات دارند ، مشخص می شود . اغلب تخت های شنی در ظرفیت های دو و سه نفره تولید می شوند و از این ظرفیت علاوه بر ابعادی که دارند ، بسته به قابلیت تحمل وزن محصولات نیز خواهد داشت و در هنگام خرید تخت شنی باید به این فاکتور نیز توجه داشته باشید .

البته باید بگوییم که تخت های شنی و به صورت کلی محصولات شنی دارای قابلیت های تحمل وزن فراتر از استاندارد می باشند و با مشکل تحمل وزن رو به رو نخواهید شد زیرا متریال استفاده شده در ساختار این محصولات به گونه ای می باشد که استحکام بسیار بالایی خواهد داشت . تحمل وزن استاندارد برای هر نفر در این محصولات بالغ بر 120 کیلو گرم می باشد که نوید این را می دهد تا بتوانید از آن ها برای افراد بزرگسال و سنگین وزن نیز بدون دغدغه استفاده کنید . اما وزن خود تخت شنی به دلیل سبک بودن متریال ساختاری آن ها ، سبک تر از آن چیزی است که بسیاری از افراد فکر می کنند . وزن تخت شنی در حالت استاندارد در میان ده تا پانزده کیلو گرم می باشد که جا به جایی را برای افراد به سادگی امکان پذیر می کند و در این راه کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

تخت خواب های شنی از نظر پارچه بیرونی بدنه بهتر است تا از جنس پارچه ساده ، مخمل و خزدار باشند تا ارتباط بهتری با پوست بدن بگیرند . اغلب پارچه های استفاده شده در ساخت بدنه بیرونی این محصولات از نوع ضد حساسیت می باشند و قابل استفاده برای انواع پوست بدن هستند و می توانید با خیالی راحت از آن ها استفاده نمایید . همچنین قابلیت شستشوی پارچه رویه از مهمترین ویژگی هایی می باشد که باید در هنگام خرید این محصولات به آن توجه داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از آن ها به گونه ای می باشد که امکان دارد نوشیدنی و یا آلودگی بر روی آن ها قرار بگیرد و برای تمیز نگه داشتن آن ها باید کار راحتی را پیش رو داشته باشید .

اما سوال بسیاری از افراد این است که آیا پارچه رویه تخت شنی قابلیت جدا شدن را دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله ؛ بسیاری از تخت های شنی به گونه ای ساخته می شوند که در بخش زیرین خود دارای زیپ بزرگی هستند و به این ترتیب می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا نمایید . این جداسازی به راحتی صورت می گیرد و پس از جدا کردن می توانید پارچه رویه را درون ماشین لباسشویی انداخته و همانند روز اول تمیز بر روی تخت شنی خود قرار دهید . اما مزیت این زیپ بزرگ تعبیه شده در کف تخت شنی فقط جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی نمی باشد و توسط آن می توانید به مواد داخلی تخت نیز دسترسی داشته باشید . یونولیت های استفاده شده درون مبل های شنی به صورت جداگانه قابل خریداری از فروشگاه اینتکس تهران می باشند و می توانید در صورت نیاز به حجم تخت شنی خود بیافزایید و یا از آن بکاهید .

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با حذف واسطه ها برای مردم بهترین و جذاب ترین مدل ها را با ارزان ترین قیمت ارائه کرده است که از همین رو به عنوان مرجع خرید انواع تخت شنی ، مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر شناخته می شود . تنوع گسترده ، قیمت ارزان و تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش از جمله مزیت های خریدتولیدی مبل شنی اینتکس می باشد . برای مشاهده این تنوع بی نظیر به همراه قیمت های به روز شده و اطلاعات دقیق کافیست تا همین حالا به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .