عنوان مقاله : قیمت تشک بادی طبی با پمپ برقی

قیمت تشک بادی طبی با پمپ برقی چقدر است ؟ کدام تشک بادی مناسب برای استفاده در محیط های خانگی می باشد ؟ آیا تشک بادی طبی مناسب برای بیماران عضلانی و استخوانی است ؟ این سوالات مجموعه ای از ابهامات می باشند که در هنگام خرید تشک بادی طبی برای بسیاری از افراد پیش می آید و با پرس و جو به دنبال جواب این سوالات می باشند . البته باید بگوییم که درست نیست این سوالات از افراد غیر حرفه ای پرسیده شود و بهتر است تا از نمایندگی فروش محصولات بادی به دنبال پاسخ این پرسش ها باشید تا دقیق ترین جواب را بگیرید . اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوالات هستید و یا قصد خرید تشک بادی طبی را دارید و به اطلاعات تکمیلی نیاز دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا پاسخ این پرسش ها را بدانید .

قیمت محصولات بادی به خصوص تشک های بادی طبی بسته به بسیاری از پارامترها تعیین می شود ، به همین دلیل نمی توان قیمت دقیق این محصولات را در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی این محصولات می کند بیان نمود . برند سازنده ، متریال استفاده شده در ساختار بدنه ، ظرفیت تشک بادی و همچنین همراه بودن انواع لوازم جانبی به همراه تشک های بادی ، همه و همه پارامترهایی می باشند که می تواند تاثیرات بسیاری بر روی تعیین قیمت تشک بادی طبی داشته باشند . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت تشک بادی طبی یک نفره را اعلام کنیم باید بگوییم که قیمتی در حدود 1.200.000 تومان تا 1.500.000 تومان در حال حاضر باید هزینه نمایید که این قیمت برای تشک های بادی طبی دو نفره به 1.600.000 تومان تا 2.500.000 تومان می رسد .

پیشنهاد ما این می باشد که برای استعلام دقیق قیمتی این محصولات به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید و جدیدترین تشک های بادی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی را به همراه تصاویر ، توضیحات دقیق و کارشناسی شده و قیمت به روز شده مشاهده کنید . گفتنی است که به دلیل وارداتی بودن این محصولات ، نوسانات نرخ ارز در کشور نیز می تواند تاثیرات بسیاری بر روی قیمت این محصولات داشته باشد . در خصوص برترین برندهای تولیدکننده تشک های بادی طبی نیز باید بگوییم که اینتکس و بست وی جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین برندها در سراسر جهان می باشند که تنوع گسترده ای را به بازار عرضه کرده اند .

در خصوص انتخاب بهترین تشک بادی طبی برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کمپینگ ها و مسافرت ها نیز باید بگوییم که بهتر است تا از روی جنس بدنه این محصولات تصمیم نهایی خود را بگیرید . برندهای سازنده تشک های بادی معمولا در ساختار بدنه این محصولات از متریال های ترکیبی استفاده می کنند تا بهترین عملکرد را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد . با توجه به بازخورد های صورت گرفته باید گفت که بهترین متریال برای استفاده در بخش رویه تشک های بادی ، پی وی سی یا همان وینیل جیر می باشد که حالت مخمل شکل دارد و از سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن انسان برخوردار است . این نوع متریال ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال استفاده کنید .

اما برای بالا برند قابلیت تحمل وزن و همچنین مقاومت ایده آل تر در برابر فشار و ضربه بهتر است تا در بخش های کناری این محصولات از وینیل طرح چرم استفاده شود که هر چه ضخامت لایه ای بیشتری داشته باشد ، مقاومت بالاتری را به همراه خواهد داشت . در خصوص تحمل وزن تشک های بادی به صورت استاندارد باید بگوییم که بهتر است تا تشک های بادی یک نفره تحمل وزنی در حدود 90 تا 110 کیلو گرم داشته باشند که این قابلیت تحمل وزن برای تشک های بادی دو نفره به 180 تا 200 کیلو گرم می رسد تا به راحتی بتواند وزن افراد بزرگسال را بر روی خود مهار نماید .

تشک های بادی  طبی در بخش های داخلی خود به صورت استاندارد از پل های الیاف دار استفاده می کنند که فشار را مهار کرده و بدن را در بهترین فرم خود قرار می دهد . این نوع تشک ها با توجه به ساختاری که دارند ساختار استخوانی و ستون فقرات بدن را به خوبی در بهترین حالت خود قرار می دهند تا خوابی راحت و مناسب داشته باشید ؛ به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از تشک های بادی طبی برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی نیز بهره ببرید ، اما باز هم به دلیل حساسیت بالای این مورد بهتر است تا با پزشک معتمد خود مشاوره ای داشته باشید و در این خصوص به جواب دقیق تر برسید .


وجود پمپ باد در تشک ها و تخت خواب های بادی یک مزیت بزرگ محسوب می شود که سهولت در راه اندازی و همچنین تخلیه باد را به همراه خواهد داشت . به صورت کلی باید بگوییم که در میان مدل های مختلف تشک بادی ، دو نوع پمپ باد داریم که به نام های پمپ باد سرخود و پمپ باد مجزا شناخته می شوند . پمپ باد سرخود به گونه ای می باشد که بر روی بدنه محصولات نصب می شود و قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و به صورت تمام اتوماتیک عمل می کند . این پمپ ها به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد محصولات نیز به خوبی عمل می کنند . پمپ باد های مجزا نیز در دو نوع برقی و دستی وجود دارند که برای استفاده از آن ها نیز کار سختی را پیش رو ندارید و در صورت همراه نداشتن پمپ باد درون بسته بندی تشک های بادی ، می توانید به صورت مجزا آن ها را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران به عنوان فروشگاه مرکزی عرضه کننده انواع محصولات بادی در ایران ، جدیدترین و با کیفیت ترین تشک های بادی طبی را در تنوع بسیار گسترده فراهم آورده است که می تواند گزینه ای ایده آل برای بررسی ، انتخاب و خرید آنلاین و حضوری تشک بادی طبی به شمار بیاید . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی طبی را دارید همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت ، جدیدترین محصولات را از برترین برندهای تولیدکننده مشاهده کنید . همچنین در صورت وجود هر گونه ابهام و سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف وب سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید .