عنوان مقاله : قیمت تشک بادی مسافرتی

تشک بادی یکی از اصلی ترین تجهیزاتی می باشد که بسیاری از افراد در ابتدای مسافرتی که در پیش رو دارند به تهیه آن فکر می کنند . این محصولات یکی از راحت ترین محیط ها را می توانند برای استراحت در محیط های مختلف ایجاد کنند تا به هنگام استراحت بتوانید خوابی راحت داشته باشید و با انرژی مضاعف به ادامه تفریح خود بپردازید . تشک بادی مسافرتی دارای مدل های مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها برای محیط های مختلف استانداردسازی شده اند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند به همین خاطر باید ابتدا به ماهیت استفاده از این محصولات فکر کنید تا در هنگام خرید تشک بادی مسافرتی بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید .

یکی از اصلی ترین سوالاتی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند در خصوص قیمت تشک بادی مسافرتی است ، به همین خاطر در این مقاله سعی داریم تا علاوه بر بررسی پارامترهای مختلف ، قیمت این محصولات را در مدل های متنوعی که دارند اعلام کنیم . ابتدا باید گفت که تشک بادی مسافرتی در مدل های مختلفی برای استفاده در فضای باز ، درون چادر مسافرتی و حتی درون ماشین های سواری تولید و به بازار عرضه شده است که در همین ابتدا بهتر است تا این مدل ها را به همراه ظرفیت هایی که شامل می شوند از هم جدا نماییم و به صورت دقیق تری قیمت را اعلام کنیم .

قیمت تشک بادی مسافرتی به دلیل وارداتی بودن این محصولات می تواند شامل نوسانات بسیاری باشد که یکی از دلایل اصلی این نوسان قیمتی را می توان تغییر نرخ ارز در کشور دانست . همچنین بسیاری از پارامترهای دیگر از جمله متریال استفاده شده در ساختار بدنه ، ابعاد و مشخصاتی همچون قابلیت تحمل وزن نیز می توانند در تعیین قیمت و کیفیت محصول تاثیرگذار باشد ؛ پس نمی توان به صورت دقیق در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی تشک های بادی مسافرتی کرده است قیمت را اعلام نمود و قیمت ها به صورت حدودی می باشد . پیشنهاد ما در نمایندگی اینتکس تهران این است که برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاهده جدیدترین مدل ها و مشخصات کارشناسی شده بهتر است تا به دسته بندی تشک بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید .

قیمت تشک بادی مسافرتی یک نفره

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ظرفیت های تشک بادی را می توان ، تشک بادی یک نفره دانست ، زیرا از وزن و حجم کمتری به نسبت سایر ظرفیت ها برخوردار هستند و به همین خاطر قابلیت جا به جایی را به راحتی امکان پذیر می کنند . قیمت تشک بادی یک نفره را در هنگامی که در حال تدوین این مقاله هستیم می توان در حدود 900 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان دانست . تشک های بادی یک نفره در حالت استاندارد برای استفاده بزرگسالان تولید می شوند و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 90 تا 110 کیلو گرم دارند که بسته به برند سازنده این محصولات و متریال استفاده شده در ساختار بدنه این قابلیت تحمل وزن می تواند کمی بیشتر و یا کمتر باشد .

قیمت تشک بادی مسافرتی دو نفره

تشک های بادی دو نفره نیز در بسیاری از مسافرت های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران خاص خود را دارند . قیمت این محصولات بسته به لوازم جانبی که به همراه خود دارند و همچنین سرخود بودن پمپ باد و یا مجزا بودن آن تعیین می شود که تغییر در هر کدام از این پارامترها می تواند تغییرات قیمتی را شامل شود . با توجه به بررسی های صورت گرفته در حال حاضر می توان حدود قیمت تشک بادی مسافرتی دو نفره را از 1.5 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان دانست . این محصولات بهتر است دارای رویه های جیر باشند که سازگاری بالایی به پوست بدن افراد دارد و می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا بزرگسال استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن استاندارد تشک های مسافرتی دو نفره از 180 تا 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن دو نفر بزرگسال حتی افراد سنگین وزن نیز استانداردسازی شده است .

قیمت تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک بادی مسافرتی ماشین یکی از جدیدترین محصولاتی می باشد که در ایران به خوبی جای خود را باز کرده است و می تواند در فضای داخلی ماشین ، تخت خوابی راحت و کاربردی را برای استراحت افراد ایجاد کند . تشک بادی داخل ماشین برای انواع ماشین های داخلی و خارجی عرضه شده است و می توان گفت با توجه به تنوع گسترده ای که در این زمینه وجود دارد ، دست خالی از خرید این محصولات از فروشگاه خارج نخواهید شد . به همراه این محصولات و درون بسته بندی بسیاری از مدل های تشک بادی ماشین ، لوازم جانب کاملی همچون پمپ باد برقی ، کوسن های بادی و ساک حمل قرار داده شده است و قابلیت تحمل وزن این محصولات را می توان 150 تا 180 کیلو گرم به صورت استاندارد دانست . قیمت تقریبی تشک بادی مسافرتی ماشین را می توان 1 میلیون تومان تا 1 میلیون و سیصد هزار تومان دانست .

خرید تشک بادی مسافرتی

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران یکی از اولین عرضه کنندگان محصولات بادی در ایران می باشد . این فروشگاه در زمینه تشک های بادی نیز فعالیت گسترده ای دارد و به صورت مستقیم محصولات وارداتی را با حذف واسطه ها به دست مصرف کنندگان می رساند . یکی از مزیت های ویژه این فروشگاه را می توان قیمت ارزان و کیفیت اورجینال محصولات دانست که رضایت حداکثری خریداران را در طول 17 سال فعالیت این فروشگاه به همراه خود داشته است . اگر شما هم قصد مشاهده جدیدترین تشک های بادی را دارید کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا جهت مشاوره تخصصی می توانید همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .