عنوان مقاله : قیمت تشک بادی کمپینگ

وب سایت : اینتکس تهران

تشک بادی کمپینگ را می توان از کاربردی ترین لوازمی دانست که بهتر است تا آن را در سفرها و کمپینگ ها به دلیل کاربردها و مزیت های بسیاری که دارد به همراه خود داشته باشید . تشک بادی کمپینگ در مدل های بسیار متنوعی در بازار دیده می شود که باعث می شود تا با هر نیاز ، سبک و سلیقه ای که داشته باشید بتوانید مدل مد نظر خود را گیر بیاورید که بهترین پاسخگویی را در قبال نیازهای شما خواهد داشت . اما در ابتدای این مقاله همانطور که از اسمش مشخص است قصد داریم تا یکی از پرتکرار ترین سوالات این روزها را به شما پاسخ دهیم و آن چیزی نیست جز سوال در مورد قیمت تشک بادی کمپینگ . در خصوص قیمت گذاری این محصولات ابتدا باید توجه داشته باشید که تشک های بادی کمپینگ محصولاتی تمام وارداتی هستند و به همین خاطر بسیاری از عوامل داخلی همچون نرخ ارز در تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار خواهد بود .

علاوه بر نرخ ارز می توان از عوامل موثر دیگر به وجود لوازم جانبی به همراه این محصولات و همچنین جنس بدنه ، برند سازنده و ابعاد و مشخصات دیگر تشک های بادی اشاره داشت که همه این موارد می توانند نوساناتی را در قیمت ایجاد کنند . اما با تمام این تفاسیر می توانیم قیمت حدودی تشک های بادی کمپینگ را بین 300.000 تومان تا 1.000.000 تومان عنوان نماییم که بسته به فاکتورهایی که عرض شد و در این محصولات ایجاد می شود این قیمت ها نوساناتی را خواهد داشت . اما نکته قابل توجه این است که قبل از خرید تشک بادی کمپینگ باید به یکسری از اطلاعات دست پیدا کنید تا با شناخت بیشتر این محصولات ، بتوانید خریدی لذت بخش تر و متناسب با نیازهایتان داشته باشید . در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی اطلاعات را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم و بهتر است تا پایان این راه کوتاه همراه ما باشید .

تشک بادی کمپینگ اینتکس

در خصوص معرفی برترین برند تولیدکننده محصولات بادی که تشک های بادی کمپینگ را نیز شامل می شود باید بگوییم که می توانیم به طور قطع برند اینتکس را جزو برترین ها بدانیم . این برند آمریکایی با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز تولید محصولات بادی و همچنین مهندسین تراز اولی که دارد ، نوآوری در ساخت محصولات را به خوبی ایفا کرده است که باعث می شود تا تشک بادی راحت و با کیفیت ساخت بالایی را در اختیار داشته باشید . همچنین قیمت های مقرون به صرفه این محصولات باعث شده است تا در میان برندهای دیگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و بتواند هر ساله جزو پرفروش ترین برندها به شما برود . تشک های بادی برند اینتکس نیز در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده است که در این خصوص می توان تشک بادی پمپ دار را نیز مشاهده کرد که نیاز شما به همراه داشتن پمپ باد مجزا را برطرف می کند . اگر قصد خرید تشک بادی مسافرتی یا همان تشک های بادی کمپیگ را دارید حتما مدل های ساخته شده توسط این برند را مدنظر برای بررسی بیشتر قرار دهید .


تشک بادی دو نفره کمپینگ

بسیاری از افراد به صورت دست جمعی به کمپینگ می روند و این امر می تواند لذت سفر را نیز دو چندان کند ، به همین خاطر و برای اشغال فضای کمتر در ساک هایی که به همراه خود دارند ، تصمیم می گیرند تا از تشک های بادی دو نفره استفاده کنند تا فضای بیشتری را برای خواب در اختیار داشته باشند . در این خصوص باید گفت که تنوع بالای تشک های بادی دو نفره کمپینگ به خوبی به چشم  می خورد و باعث می شود تا بتوانید این محصولات را با قیمت های ارزان و به صرفه تر تهیه کرده و اقدام به استفاده مشترک از این محصولات در کمپینگ ها نمایید . ارتفاع تشک های بادی کمپینگ کم می باشد و نهایتا تا بیست سانتی متر می رسد که از این رو باعث می شود تا بتوانید علاوه بر استفاده در فضای باز ، از این محصولات در فضای سرپوشیده همانند چادرهای مسافرتی استفاده کنید و بر روی محیط های سنگی هم ، فضایی نرم و منعطف برای خواب داشته باشید . تشک های بادی دو نفره کمپینگ بهترین انتخاب برای استفاده در چادرهای مسافرتی هستند که فضای زیادی را می توانند پوشش دهند .

تشک بادی تک نفره کمپینگ

اما در کنار تشک های بادی دو نفره می توانیم به خوبی تشک های بادی تک نفره کمپینگ را مشاهده کنیم ، تشک های بادی که بسیار سبک ، منعطف و با کیفیت ساخت بالا می شوند که به راحتی می توانید آن ها را به همراه خود در مسافرت ها داشته باشید . یکی از مهمترین مزیت های تشک های بادی  کمپیک مخصوصا تشک های بادی تک نفره کمپینگ را می توان انعطاف پذیری بالای آن ها دانست که باعث می شود تا حجم کمتری را در هنگام جمع شدن اشغال کنند و معمولا این تشک های بادی در فضای بیرونی کوله های پیشتی و یا بالای آن بسته می شوند . همچنین وزن این محصولات در بسیاری از مدل ها به یک کیلو گرم هم نمی رسد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری را در هنگام طی مسافت های طولانی متحمل شوید . وزن سبک و اشغال فضای بسیار کم از مهمترین مزیت هایی می باشد که تشک های بادی کمپینگ برای شما به وجود می آورند و باعث می شود و همین عوامل باعث شده است تا به راحتی بتوانند جای رقبای سنتی خود را در مسافرت ها بگیرند .

تشک بادی کمپینگ با پمپ باد

راه اندازی و باد کردن تشک های بادی کمپینگ با وجود پمپ بادهای مختلف و بسیار متنوعی که در بازار وجود دارد دیگر مشکل ساز نیست . در خصوص راه اندازی این محصولات ابتدا باید بدانید که ما دو نوع تشک بادی داریم ، تشک بادی با پمپ باد سرخود و تشک بادی بدون پمپ باد . تشک های بادی با پمپ باد سرخود نمونه ای از تشک ها هستند که در بخشی از بدنه آن ها از پمپ بادهای متصل به بدنه استفاده شده است . این پمپ ها معمولا دارای خروجی های دو شاخ می باشند که قابلیت اتصال به برق شهری را دارند و به این ترتیب با اتصال سیم پمپ به برق در مدت زمان بسیار کوتاهی در حدود دو الی سه دقیقه می تواند تشک بادی خود را راه اندازی کنید . اما نمونه دیگر تشک های بادی کمپینگ فاقد پمپ باد می باشند ، که برای راه اندازی آن ها باید از پمپ باد های مجزا استفاده کنید . اتفاقا باید گفت که استفاده از این مدل از تشک های بادی با توجه به تجربه های موجود بسیار بهتر است زیرا دسترسی به برق شهری در شرایط سفر برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست . در صورت دارای بودن پمپ باد های دستی مجزا و یا پمپ باد های مجزای برقی که منبع تغذیه آن ها باتری می باشد به سادگی می توانید بدون نیاز به برق شهری تشک بادی را راه اندازی نمایید و از استفاده آن لذت ببرید .


خرید تشک بادی کمپینگ

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان برترین و اولین فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران با سابقه 17 ساله تاسیس شد . این فروشگاه دارای بیشترین تعداد محصول با متنوع ترین محصولات در تمامی دسته بندی ها می باشد که باعث می شود تا خریدی متناسب با نیازهای تان بتوانید انجام دهید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مستقیم برند اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند و به این خاطر با حذف واسطه ها به خوبی می توانید محصولاتی با کیفیت اصل همراه با قیمت های ارزان تر از بازار را در اختیار شما قرار دهد . تشک بادی کمپینگ نیز در تنوع بسیار بالا در این فروشگاه دیده می شود که می توانید برای مشاهده جدیدترین مدل ها و اطلاع از مشخصات و همچنین استعلام قیمت همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .