عنوان مقاله : قیمت قلعه بادی کودک

قلعه بادی کودک یکی از محبوب ترین دسته بندی های محصولات بادی در میان کودکان می باشد که در خانه می تواند محیطی امن جهت بازی را ایجاد کند . قلعه های بادی داری مدل های بسیار متنوعی می باشند که باعث می شود تا همه سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهند و بتوانید برای رده های سنی مختلف از دختر تا پسر از آن ها بهره مند شوید . یکی از سوالات متداول در خصوص قیمت قلعه بادی کودک می باشد که در هنگام خرید به کررات پرسیده می شود . در پرسش به این سوال باید بگوییم که قلعه های بادی دارای مدل های متنوعی می باشند و قیمت این محصولات بسته به جنس بدنه ، لوازم جانبی که به همراه این محصولات درون بسته بندی وجود دارد ، برند سازنده و همچنین نرخ ارز در کشور بستگی دارد . زیرا برندهای برتر تولیدکننده این محصولات در ایران نیز دارای نمایندگی می باشند اما قیمت نهایی که در کشور عرضه می شود رابطه مستقیمی با نرخ ارز خواهد داشت .

در این مقاله سعی بر این امر می باشد که به صورت کلی اقدام به بررسی قلعه بادی کودک نماییم که به همین خاطر نمی توان قیمت یکی قلعه بادی مشخص را بیان کرد . اما با توجه به درخواست ها در خصوص اعلام قیمت این محصولات باید بگوییم که برای خرید قلعه بادی کودک میزان هزینه یک میلیون تومان تا سه میلیون تومان نیاز است . توجه داشته باشید که این قیمت های به صورت حدودی می باشد و امکان دارد بسته به تغییر پارامتر های عنوان شده ، قیمت نهایی نیز افزایش و یا کاهش داشته باشد . همچنین وجود لوازم جانبی درون بسته بندی این محصولات ، نظیر پمپ باد دستی و یا برقی که برای راه اندازی به آن نیاز است ، می توان قیمت های مجزایی داشته باشد . اما قبل از خرید قلعه بادی کودک نیاز است تا یکسری از مجموعه اطلاعات را در اختیار داشته باشید تا خریدی آگاهانه و مطابق با نیازهای خود رقم بزنید که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم داشت و بهتر است تا در ادامه این راه همراه ما باشید .

جنس بدنه یکی از اصلی ترین بخش ها در ساختار هر قلعه بادی می باشد که باید در هنگام خرید ابتدا در مورد آن پرس و جو کنید . قلعه های بادی دارای متریال های سازنده تقریبا مشترکی می باشند که در بسیاری از دسته بندی های دیگر نیز به کار گرفته می شوند . بهترین متریال در ساختار یک قلعه بادی را می توان وینیل طرح چرم دو لایه دانست که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . این نوع وینیل بهتر است در ضخامت های استاندارد باشد تا بتواند در برابر بازیگوشی های کودکان عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد . وینیل طرح چرم به کار گرفته شده در ساختار محصولات بادی ، متریالی مقاوم در برابر آب می باشد که حتی به راحتی می توانید آن را بشویید . پس دیگر نیازی نیست تا از ریختن نوشیدنی کودک و یا کثیف شدن سطح قلعه بادی کودک خود نگران باشید زیرا به راحتی توسط پارچه های نم دار ، تمیز می شود .

البته باید توجه داشته باشید که تمیز کردن این محصولات بهتر است توسط پارچه های نم دار انجام شود و سپس سطح قلعه بادی به خوبی توسط پارچه های خشک ، خشک شود تا بهترین متریال این محصول طول عمر بالاتری داشته باشند . انعطاف پذیری بالای متریال وینیل که به کار گرفته شده در ساختار قلعه های بادی می باشد باعث شده تا به هنگام خالی شدن از باد ، فضای بسیار کمی را اشغال کند و از این رو به راحتی بتوانید آن را درون کمد بدون اشغال فضای زیاد قرار دهید و مناسب برای خانه های کوچک است . یکی از مواردی که در هنگام خرید قطعه بادی باید به آن توجه داشته باشید در خصوص قلعه های بادی جامپینگ هستند ؛ این محصولات دارای سطوح پرشی هستند که کودک می توانید به عنوان ترامپولین های بادی نیز از آن ها بهره مند شود . سطح رویه تشک های بادی جامپینگ به مانند ترامپولین ها قابلیت پرشی دارند و مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت .

راه اندازی قلعه بادی کودک به سادگی صورت می گیرد و در این راه در صورت داشتن پمپ باد کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . در بدنه اکثر قلعه های بادی جدید ، دریچه های بادی دو کاره تعبیه می شود تا علاوه بر باد کردن بتوانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها بهره مند شوید . برای این امر بهتر است تا در صورت نداشتن پمپ باد ، یک پمپ باد برقی و یا دستی از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . مدت زمان راه اندازی بزرگ ترین قلعه بادی کودک نیز از پنج دقیقه فراتر نخواهد رفت و مدت زمان کوتاهی را برای این امر نیاز خواهید داشت . اگر به دنبال یک باز هیجان انگیز و البته ایمن برای کودک خود هستید ، قلعه بادی می تواند بهترین گزینه باشد . این محصولات علاوه بر محیط های داخل خانه ، قابلیت استفاده در حیات ، باغ و ویلا را به راحتی فراهم می آورند و در واقع می توان گفت که در خصوص محیط استفاده ، محدودیتی نخواهید داشت .

نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و بزرگ ترین عرضه کننده محصولات بادی در ایران ، متنوع ترین قلعه های بادی کودک را برای شما فراهم آورده است که می توانید اقدام به خرید آن ها نمایید . این نمایندگی فروش اینتکس ، جدیدترین محصولات را با حذف واسطه ها با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت ارائه می دهد تا علاوه بر قبل از خرید ، پس از خرید نیز خیال شما را راحت نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش نمایندگی استفاده کنید . برای مشاهده جدیدترین مدل های قلعه بادی کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .