لاک پشت بادی شناور روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 170 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک وسیله جذاب و مطمئن برای استفاده کودکان در هنگام تفریحات یکی از محبوب ترین حیوانات بین کودکان لاک پشت می باشد که شرکت اینتکس را بر آن داشته تا با استفاده از این علایق کودکان نهایت استفاده را ببرد

شناور بادی روی آب طرح لاک پشت یکی از محبوب ترین حیوانات بین کودکان لاک پشت می باشد که شرکت اینتکس را بر آن داشته تا با استفاده از این علایق کودکان نهایت استفاده را ببرد . و یک تیوپ بادی به شکل لاک پشت طراحی کرده تا این کودکان را به سوی خود جذب کند و برای استفاده از این محصول آنها را تشویق نماید . این تیوپ بادی علاوه بر ظاهر کودک پسندانه دارای جنس و کیفیت بسیار بالایی می باشد که در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و حالت خود را از دست نمی دهد . جنسی که برای این منظور درنظر گرفته شده است PVC با روکش طرح چرم بوده که باعث زیبا جلوه دادن هرچه بیشتر محصول نیز موثر بوده است . شما والدین محترم می توانید با تهیه این محصول و هدیه دادن به کودکانتان آنها را از داشتن یک وسیله مناسب برای انجام تفریحات آبی بی نصیب نگذارید و باعث خوشحالی آنها گردید . برای سفارش محصول کافیست به سایت اینتکس تهران مراجعه فرمایید .

نوع
تفریحی
طول
191 سانتی متر
عرض
170 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن
1.6 کیلوگرم
تحمل وزن
80 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
ابعاد بسته بندی: 25*23*10 سانتی متر
دارای نشیمنگاهی بزرگ
دارای دو دستگیره حفظ تعادل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...