مبل بادی آبی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 71 سانتی متر
  • عرض: 66 سانتی متر
1,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک یک نفره اینتکس محصولی مخصوص کودکان بوده که در سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران و نمایشگاه intex با ضمانت معتبر

مبل بادی کودک یک نفره اینتکس محصولی مخصوص کودکان بوده و از جنس پی وی سی چند لایه می باشد . همچنین روکش این مبل از جنس طرح چرم می باشد که در حین استفاده لذت بسیاری خواهید برد . تحمل وزن این مبل وزنی حدود 80 کیلوگرم می باشد که برای استفاده یک کودک بسیار مناسب می باشد . همراه با این مبل کودک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که می توان از آن در مواقعی که برای مبل مشکلی پیش آمده باشد استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مبل بادی می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید . 

مبل بادی آبی کودک

مبل بادی آبی کودک بهترین و کاربردی ترین محصول شرکت اینتکس است که برای تفریحات مختلف کودکان ساخته شده است و می تواند اسباب بازی مناسب برای کودکان باشد. این محصول دارای امنیت لازم برای بازی های مختلف می باشد که کودکان در سایه آن توانایی داشتن تفریحات سالم را دارند و می توانند برای موارد بسیاری از آن بهره مند شوند. مبل بادی رنگی لطیف و روشن دارد که در نظر کودکان آرامش بخش می باشد. کودکان با محصولاتی که رنگ های شاد دارند می توانند شوق و اشتیاق بازی را پیدا کنند و علاقه مند به استفاده مکرر از آن شوند. این محصول علاوه بر زیبایی دارای بخش های مختلفی است که همگی در کنار هم تشکیل راحتی و آسایش افراد را می دهند و برای استفاده کودکان فضایی نرم و راحت را ایجاد می کند تا به وسیله آن بتوانند مدت زمان بیش تری به تفریح بپردازند. محصول دارای قابلیت استفاده بر روی سطح آب نیز است که نیازمند شرح بیش تری از این ویژگی می باشد که در ادامه بیش تر به آن ها می پردازیم.


کارایی مبل بادی

کارایی های مبل بادی آبی کودک به دلیل وجود بدنه سبک و راحت آن می باشد. به طوری که وزن آن را کم کرده تا برای مقاصد مختلف استفاده شود. این مبل بادی دارای بدنه ای سبک است که قادر به قرار گیری بر روی سطح آب به حالت شناور می باشد. در این حالت می توان از آن به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده نمود. برای کودکان این گونه مصرف و کارایی جذاب می باشد و جزو خاص ترین بازی هایی است که با این مبل بادی انجام می گیرد. این محصول برای ایجاد اشتیاق در کودکان ساخته شده است و دوام زیادی نیز دارد. علاوه بر این کارایی محصول مورد نظر دارای قابلیت ایجاد نشیمنی راحت برای انجام فعالیت برای کودکان است. این فعالیت ها ممکن است تماشای فیلم باشد و یا مطالعه باشد. به همین دلیل است که دارای بخش های راحتی و طبی نیز بوده و در مجموع حالت آرامش بخش را برای کودکان مهیا می سازد. منعطف بودن بدنه سبب ایجاد کارایی های متعددی می شود که در ادامه بیش تر به آن ها اشاره خواهیم کرد.


تکیه گاه طبی

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این مبل بادی دارای نشمینی راحتی است که بر روی آن قسمتی گود ایجاد شده است. این قسمت برای راحتی بیش تر کودکان است و محصول را طبی کرده است. بر روی بخش نشیمن نیز قسمتی قرار دارد که بادی بوده و به صورت مجزا نیز راه اندازی می شود. در واقع این محصول دارای دو دریچه ورودی باد است که یکی برای نشیمن بوده و دیگری تکیه گاه را باد می کند. تکیه گاه بادی دارای نرمی و لطافت بسیار بالایی است به طوری که در زمان استراحت می تواند دور افراد را احاطه کند و به راحتی آن ها در تکیه دادن کمک نماید. احاطه کردن دور افراد توسط این بخش علاوه بر راحتی باعث ایجاد ایمنی بیش تر نیز می شود. چرا که این مبل بادی برای تمامی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و کودکانی که دارای سنین کم هستند نیز بتوانند به راحتی بر روی این مبل بادی بنشینند.


دوام و طول عمر بدنه بادی

بدنه مبل بادی تو خالی است به طوری که اگر ضخامت و دوام نداشته باشد ممکن است بر اثر برخورد های کم نیز دچار پارگی و آسیب گردد. اما این مزیت وجود دارد که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و دارای ضخامت زیادی می باشد تا در اثر برخورد اشیاء و ضربه های مختلف به بدنه خرابی و آسیب رخ ندهد و بتوان محصول را برای استفاده در سال های زیاد به کار برد. این محصول با چنین مزیتی می تواند در محیط ها و سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد و در باغ ها نیز استفاده شود.


خرید

اگر قصد خرید مبل بادی آبی کودک را برای فرزندان خود دارید به شما پیشنهاد می شود به صورت آنلاین از فروشگاه اینتکس تهران آن را سفارش دهید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
71 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...