مبل بادی اینتایم یک نفره مخمل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 81 سانتی متر
  • عرض: 77 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره اینتایم محصولی از شرکت اینتایم نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه با قیمت ارزان در سایت آنلاین محصولات بادی intex

مبل بادی یک نفره اینتایم محصولی با روکش طرح چرم و مخمل بوده و قابلیت ضدتعریق آن موجب این می شود تا شما در هنگام استفاده از آن نهایت لذت را برده و بدن شما دچار تعریق نشود . طول این مبل 81 سانتی متر بوده و عرض آن 77 سانتی نتر می باشد . همچنین ارتفاع 61 سانتی متری این محصول ، اندازه ای مناسب برای یک مبل یک نفره می باشد . تحمل وزن این محصول نیز حدود 100 کیلوگرم می باشد که البته با خالی کردن کمی از باد این مبل ، می توان تحمل وزن آن را نیز افزایش داد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و همچنین می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

مبل بادی اینتایم یک نفره مخمل

مبل بادی اینتایم یک نفره مخمل بهترین گزینه برای استراحت افراد می باشد و قابلیت استفاده در محل های باز و سر پوشیده را دارد. این محصول را می توان با خود در سفر نیز به همراه داشت و از آن استفاده کرد. علاوه بر این که بدنه دارای جنس مرغوب و منحصر به فردی است می تواند راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد کند و برای آن ها ساعت های گذرانده شده بر روی مبل بادی را به بهترین شکل رقم بزند. این محصول دارای بدنه ای مناسب استفاده یک فرد است و ظرفیت یک فرد را دارد. همچنین می تواند وزن آن ها را تحمل کند و دچار آسیب نشود. این محصول می تواند آیتم های راحتی را برای افراد مهیا سازد و به این گونه جزو محصولات طبی و کاربردی شود. مبل بادی رویه ضد حساسیت نیز دارد و برای پوست های حساس نیز استفاده می شود به همین دلیل مناسب ترین گزینه برای تمامی افراد در رده سنی مختلف می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این باره به مطالب زیر مراجعه کنید و آن ها را مطالعه نمایید.


دو بخش اساسی محصول

این مبل بادی از دو بخش کلی تشکیل شده است تا با آن بتوان به آرامش کامل رسید و استراحت های روزانه را انجام داد. این محصول سبب می شود تا افراد در حالت استاندارد قرار بگیرند و تجربه یک روز خوب را کسب نمایند. علاوه بر آن مبل بادی دارای امکان نصب در محیط های باز می باشد و افراد را در این فضاها نیز به استراحت مشغول می کند. این مبل بادی دو بخش دارد که یکی نشمین آن محسوب می شود و دیگری محلی برای تکیه گاه را تشکیل می دهد. این دو بخش به صورت مجزا باد می شوند و هر کدام به نوبه خود دارای محفظه ای برای ورود باد هستند. با این وجود در هر زمان می توان به بخش تکیه گاه را راه اندازی کرد و در صورت استفاده از محصول می توان تنها بخش نشیمن را باد نمود. این قابلیت به خاطر این است در صورت خرابی دریکی از این بخش ها آسیب به بخش دیگر وارد نشود تا محصول به صورت کامل از بین نرود. با این کار می توان میزان نرمی و باد داخل بخش نشیمن و تکیه گاه را به صورت مجزا تنظیم نمود و به طور دقیق اندازه گیری کرد. برای استفاده از محصول نیز میزان نرمی و راحتی بر اساس سلیقه افراد تعیین می شود.


ضد تعریق بودن محصول

از ان جایی که این مبل بادی دارای قابلیت ضد تعریق می باشد بنابراین می تواند ضد حساسیت نیز محسوب شود و به همین دلیل برای تمامی افراد مورد استفاده قرار گیرد. این مبل بادی دارای رویه دو تکه است که از دو جنس مختلف تشکیل شده است. بخش رویه و نشیمن و تکیه گاه محصول از جنس پی وی سی با رویه مخمل می باشد که نرمی و راحتی بسیاری برای افراد داشته باشد و بخش کناره محصول نیز شامل جنس پی وی سی طرح چرم می باشد. به همین دلیل است که در ظاهر به دو رنگ دیده می شود. اما باید گفت که تفاوت رنگ بدنه به خاطر نوع پی وی سی های تشکیل دهنده آن است. مبل بادی برای داشتن مقاومت بالا کف خود و کناره های خود را با این جنس تشکیل داده است تا تحمل وزن افراد را نیزداشته باشد و بتواند در مدت زمان طولانی مورد دسترسی قرار گیرد.


بهترین محل برای استفاده از محصول

مبل بادی بدنه ای مقاوم در برابر آب و رطوبت دارد به همین جهت می توان از آن در حاشیه استخر ها استفاده کرد. همچنین این محصول برای تجهیز کردن ویلا ها و باغ ها به اسباب راحتی مناسب است و بهترین گزینه برای کاهش هزینه ها برای مجهز کردن محل می باشد. با وجود قیمت مناسب کیفیت مطلوبی دارد و وزن کم آن نیز سبب جا به جایی راحت آن می گردد.


خرید

برای خرید مبل بادی اینتایم یک نفره مخمل به شرکت اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
81 سانتی متر
عرض
77 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...