مبل بادی با زیر پایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیر پایه دار شرکت جیلونگ نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان ، فروشگاه اینتکس تهران سایت رسمی فروش مبل بادی

مبل بادی زیر پایه دار شرکت جیلونگ از نوع خانگی می باشد که دارای ابعاد مناسبی می باشد و کیفیت و راحتی این محصول در نوع خود کم نظیر می باشد.ابعاد این مبل بادی یک نفره عبارت است از: طول:125سانتی متر ، عرض:  100سانتی متر و ارتفاع: 85 سانتی متر.این محصول دارای جنسی رویه ی خوب می باشد که از جنس pvc مخمل می باشد و تا وزن 110 کیلوگرم را میتواند تحمل کند.این محصول همچنین دارای یک عدد پمپ می باشد . این محصوول با توجه به ابعاد و حجم مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محیط کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد می توانید از آن در اتاق نشیمن به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی با زیر پایی یکی از سری محصولات مبل های بادی می باشد که از راحتری بسیار زیادی برخوردار می باشد . این محصول زیبا دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند به راحتی آن را با خود حمل نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طراحی استانداردی که دارد مناسب برای تماشای تلویزیون ، خواندن کتاب و استراحت های روزمره می باشد . رویه این محصول تشکیل شده از مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . فروشگاه اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات خود قرار داده تا شما بتوانید یک خرید مطمئن را تجربه نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد توانسته مورد توجه بسیاری از مردم را به خود جلب نماید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . در ادامه قصد داریم به نقد و بررسی این مبل بادی بپردازیم ...

جنس بدنه : 

مبل بادی با زیرپایی دارای بدنه از جنس PVC سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخودار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول متشکل شده از مخمل جیر می باشد که از نرمی و راحتی بسیار بالایی برخوردار می باشد . زیر پایه ای این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد و رویه آن از جنس مخمل جیر می باشد . 

طراحی و ارگونومی ساخت : 

این محصول بیضی شکل توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است و از کیفیت بسیار بالایی بهرمند می باشد . این محصول کاملا شیبدار می باشد و شما می توانید راحتر بروی آن استراحت نمایید و همچنین با توجه به زیرپایه ای که بروی آن تعبیه شده باعث راحتی بیشتر این محصول می شود . این محصول دارای رنگ سفید و مشکی می باشد که بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . 

مراقبت و نحوه راه اندازی : 

مبل بادی با زیرپایه دارای مقاومت بسیاری بالایی می باشد ما برای افزایش طول عمر این محصول می بایست به نکات زیر توجه نمایید . 

1 . محصول خود را از اشیا نوک تیز کاملا دور نگهداری کنید . 

2 . از پرش و جامپینگ بروی مبل خودداری کنید . 

3 . از باد کردن بیش از حد مبل پرهیز کنید نت صدم ای به محصول وارد نشود . 

برای راه اندازی این محصوا نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی دارید . مبل خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که برای محصول تعبیه شده به کمک پمپ باد در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و در مواقعی که از آن استفاده نمیکنید باد محصول را کاملا تخلیه کرده و داخل ساک حمل قرار دهید . 

ابعاد و وزن : 

این محصول دارای ابعاد ( طول : 125 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 85 سانتی متر ) می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . محصول فوق دارای وزن بسیاری مناسبی می باشد که به راحتی می تونید آن را حمل نمایید و در مسافرت ها نیز از این محصول استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی با زیرپایی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس PVC سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد . این محصول از دو قسمت مجزا مبل و زیرپایه تشکیل شده که بسیار مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کردهو برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
125 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای زیر پایی مجزا
پی وی سی مخمل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...