مبل بادی با پایه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 84 سانتی متر
  • عرض: 84 سانتی متر
1,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با پایه  ، محصول شرکت اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه با قیمت ارزان

مبل بادی با پایه ،مبلی راحت و با کیفیت، فقط باد كنید و بشینید! به راحتی باد میشود و بسیار سبک و قابل حمل است و در سفر می توانید از مبل بادی استفاده کنید و اذت ببرید.  یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار می باشد. این مبل های بادی كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛مقاومت زیادی دارند حتی تا 90 کیلوگرم. مبل های بادی جنس پی وی سی  از پلاستیک فشرده شده تهیه شده اند که وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم دارند و به راحتی می توان با پمپ دستی بادشان کرد ، البته با تمامی پمپهای بادی محصولات اینتکس باد میشوند. مبل بادی پایه دار شیك، فانتزی ، زیبا ، سبك و بادوام می باشند.مورد استفاده در اتاق كودك ، اتاق خواب، اتاق نشیمن ، گوشه سالن و اماكن گردشی و سیاحتی می باشند . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی با پایه از سری محصولاتی با تنوع رنگ و جذابیتی چشم نواز بوده که توسط برند نامدار و معتبر بست وی طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول زیبا و شیک را برای شما نقد و بررسی نماییم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورتی مربعی شکل بوده که در در قسمت میانی آن ، جای خالی برای نشیمنگاه و نشستن بر روی آن ترتیب و ساخته شده است . همچنین به همراه آن پایه ای در قسمت پشت این محصول طراحی و ساخته شده است تا شما به آسودگی از این محصول استفاده کرده و از آن لذت ببرید . رنگ هایی که در این محصول موجود است و شما می توانید آن ها را خریداری نمایید ، عبارت است از آبی ، سبز و صورتی که متناسب با تمام  اشخاص و سنین  بوده که می توانید آن را خریداری نمایید و استفاده بکنید .

جنس بدنه

جنس های به کار رفته در این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : جنس رویه : Pvc مخمل ، جنس بخش کناری : pvc و در نهایت جنس بخش کف آن از pvc دو لایه بوده که داری کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این کالا به این صورت خواهد بود : طول : 84 کیلو گرم ، عرض : 84 کیلو گرم ، ارتفاع : 74 کلو گرم ، تحمل وزن : 70 کیلو گرم و در نهایت وزن بسته بندی این کالا 1.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی می توان آن را برای اسباب کشی و یا تمیز کردن حمل و یا جا به جا نمود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ارزشمند تنها کافیست تا یک پمپ برقی و یا دستی را درون محفظه آن قرار داده تا در عرض دو الی سه دقیقه محصول خود را باد کرده و به آسودگی از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 70 کیلو گرم است ، بر روی آن ننشینند و از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی وارد شد ، شما می توانید آن را در وهله اول با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید  و در صورت ترمیم نشدن آن ، می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل بادی با پایه از محصولات بسیار شیک و چشم نواز بوده که توسط کمپانی نامدار و جهانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مربعی شکل بوده که در وسط آن نشیمنگاه این محصول می باشد . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . قابل ذکر است که وزن این کالا 1.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
84 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه ساده
دارای پایه نگهدارنده سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...