مبل بادی بچه گانه اینتکس

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 30 کیلو گرم
  • طول: 55 سانتی متر
  • عرض: 55 سانتی متر
1,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بچه گانه طرح میمون اینتکس یکی از محصولات جدید و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 توسط این شرکت تولید شده است و در این مدت کوتاه این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . جنس رویه این محصول از مرقوب ترین مواد اولیه پلاستیکی می باشد به همین جهت این محصول بسیار مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . طراحی و ررنگ بندی این محصول بگونه ای است که توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کرده است به هممین جهت این محصول در لیست پرفروشترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالا می باشد می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از سنین مختلف استفاده نمایند . این محصول را شما می توانید با یک پمپ دستی یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به طرح ور نگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم میکند که از این محصول به عنوان دکوراسیون اتاق کودک استفاده نمایید . مبل بادی بچه گانه دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نماید . محصول فوق دارای تکیه گاه بلند می باشد که به نرمی و راحتی آن افزوده است . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

مبل بادی بچه گانه اینتکس

مبل بادی بچه گانه یکی دیگر از محصولات بادی است که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد و می توند بهترین نشیمن را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول خاص رویه ای با جنس طرح چرم دارد که می تواند زیبایی های ظاهری زیادی داشته باشد. همچنین این مبل بادی رویه ای با رنگ های متنوع دارد که قادر به ایجاد طراحی فانتزی و شاد بر روی بدنه شده است و محصولی منحصر به فرد را ایجاد ساخته است. از سوی دیگر داشتن مبل بادی به کودکان این امکان را می دهد که بتوانند در شرایط ویژه از آن بهره مند شوند و بهترین گزینه برای زمانی است که آن ها به تماشای فیلم مشغول هستند. علاوه بر این موارد این محصول در محیط های بیرون نیز قادر به استفاده از و در تماس با آفتاب دچار آسیب و خرابی نخواهد شد. در نتیجه یکی از مقاوم ترین بدنه ها را در گروه محصولات بادی دارد که با طول عمر بالا بیش ترین استفاده از آن به عمل می آید. داشتن مبل بادی که بدنه ای تو خالی دارد به علاقه مندان این امکان را می دهد که بتوانند در طولانی مدت ویژگی مطلوبی را داشته باشند و بهترین خصوصیات در دسته بندی محصولات بادی شامل حال آن ها شود. در صورت این شرایط با خرید محصول در طول سال های زیاد قادر به بهره برداری از محصول خواهید بود.


مزیت های بدنه

مبل بادی محصولی خاص است که برای سرگرمی کودکان و داشتن نشیمن طبی برای آن ها ساخته شده است و دارای مزیت های زیادی می باشد. این محصول منحصر به فرد با توجه به بدنه بادی دارای سازگاری های لازم برای استفاده در محیط های بیرون است و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. همچنین این بدنه در محیط باز در برابر اشعه آفتاب مقاومت دارد و قادر به تحمل این شرایط در طولانی مدت می باشد. بدنه محصول ضخیم بوده است و دارای استحکام می باشد. در نتیجه زمانی که پر از باد می شود نیز استحکام خود را دارد و می تواند مقاومت در برابر برخورد و ضربه را تحمل کند. از این رو در شرایط استفاده از محصول مورد نظر قادر به تحمل بالایی می باشد و می تواند مدت زمان طولانی این شرایط را تحمل کند. مبل بادی رویه ای ضد حساسیت دارد تا در صورت طولانی شدن استراحت کودکان بر روی خود آن ها را دچار آسیب نسازد و بتواند شرایط ویژه ای را تحمل کند. به همین خاطر است که مبل بادی به محصولی با بدنه سازگار و مقاوم مشهور است و محبوبیت بسیار زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارد. در نتیجه پر فروش ترین محصول بادی در سال های اخیر محسوب می شود.

از آن جایی که این محصول بادی و تو خالی است تصور می شود که دارای ویژگی های خاصی نیست و نمی تواند دوام بالایی داشته باشد. اما می توان گفت که ضخامتی که با توجه به بدنه آن ایجاد می شود بهترین شرایط را برای استفاده از محصول مهیا می سازد و می تواند دوام طولانی مدتی نیز داشته باشد. بدنه از رویه ای طبی برخوردار است تا در صورت استفاده کودکان که از بدنی حساس برخوردار هستند بتواند برای آن ها نشیمنی نرم و راحت را ایجاد سازد و در طولانی مدت آن ها را دچار آسیب نسازد. از این رو بدنه رویه ای مواج دارد و نشیمن نیز با این رویه ساخته شده است. در صورت طولانی تر شدن استفاده از مبل بادی مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد و شرایط خوبی را دارا می باشند.


استفاده از عروسک بادی

بر روی تکیه گاه محصول یک عروسک بادی ایجاد شده است که می تواند سبب بازی کودکان شود و برای مدت زمان طولانی آن ها را سرگرم کند. در این صورت عروسک بادی نقش مهمی برای سرگرمی افراد دارد و با بازی با آن می توانند مشغول باشند. عروسک بادی طراحی زیبا و  فانتزی دارد و رنگبندی خاصی بر روی آن ایجاد شده است. همچنین این طرح ها ثابت است و در گذر زمان از بین نخواهد رفت و دچار تغییر رنگ نمی شود.


خرید مبل بادی بچه گانه طرح میمون اینتکس محصولی کاربردی و جذاب برای کودکان است و از طریق مراجعه به شرکت اینتکس تهران خریداری می شود.

نوع
خانگی
تحمل وزن
30 کیلو گرم
طول
55 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
جنس رویه
مخمل جیر
جنس بخش کناری
PVC چرم طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بلند
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...