مبل بادی توپی تک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی توپی ، مبلی مطابق سلایق پسران فوتبالی و مورد پسند آقایان اهل فوتبال و ورزش . اگر به دنبال یک هدیه خوب و با قیمت مناسب برای جوانان و نوجوانان عزیزتان هستید  ما به شما مبل بادی طرح توپ فوتبال را پیشنهاد می کنیم و مطمعنا فرزند شما از این هدیه خوب و زیبا و کاربردی لذت خواهد برد.مبلی از جنس خوب و بادوام در رنگ بندی زیبا و شیک مناسب اتاق با طرح اسپرت و اتاق تلویزون می باشد تا از تماشای یک مسابقه فوتبال  در کمال راحتی و آرامش بر روی این توپ لذت لازم را ببرید. مبل بادی با تحمل بالا حتی تا وزن 120 کیلوگرم را ساپورت می کند. توجه فرمایید از تماس اشیای نوک تیز با مبل بادی جلوگیری نمایید، اما اگر شی نوک تیزی وارد مبل شما شد می توانید با چسب تعمیرات اینتکس پنچری آن را بگیرید. در ضمن از پرش فرزندانتان بر روی مبل جلوگیری نمایید چون باعث کوتاه شدن عمر فرزندانتان می شود.

مبل بادی توپی تک نفره

مبل بادی توپی تک نفره ساخت شرکت اینتایم می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این محصول را می توان با داشتن ظاهری اسپرت در محیط های مختلف قرارداد و از آن لذت برد. از این رو دارای طول عمر بالایی می باشد و می تواند در بهترین شرایط استفاده شود. از سوی دیگر مبل بادی دارای خصوصیاتی در ارتباط با بدنه است که سبب می شود تا بدنه در طول استفاده هیچ مشکلی را ایجاد نسازد و بتواند با بالاترین طول عمر ودوام در اختیار افراد باشد. علاوه بر این موارد برخی خصوصیات این مبل بادی استفاده از آن را در شرایط رطوبت و آب مهیا می سازد و دارای سازگاری لازم در خصوص این گونه استفاده ها می باشد. این محصول طراحی زیبایی نیز دارد و به صورت تک رنگ در اختیار افراد می باشد و آماده خرید آن ها بوده است. از این رو علاقه مندانی که تمایل به خرید مبل بادی را دارند باید بدانند که این محصول تنها در چنین رنگی وجود دارد و با وسایل خود هماهنگی ایجاد کنند. دیگر ویژگی های این مبل بادی توپی داشتن نشیمنی طبی و راحتی است که افراد زیادی را به خود جذب می کند و می تواند بهترین محصول در زمان استفاده راحت باشد. در صورت تمایل به داشتن این محصول با ما همراه باشید.

خصوصیات بدنه

مبل بادی بدنه ای بادی دارد و داخل آن تنها از باد پر شده است به همین خاطر دارای فضای خالی در داخل بدنه می باشد و می تواند بهترین ویژگی ها را شامل شود. این محصول با چنین بدنه ای از وزن بسیار کم برخوردار است و می تواند شرایط ویژه ای داشته باشد. همچنین این وزن کم بدنه سبب می شود تا به راحتی محصول را منتقل کرد و در هر فضایی از آن لذت برد. از این رو می توان گفت که برای رفتن به مسافرت این محصول مناسب است و به راحتی در کنار وسایل دیگر جای می گیرد. نحوه انتقال این محصول نیز به این صورت است که بدنه از باد تخلیه می شود و به صورت خالی به همراه افراد جا به جا می شود. از این رو بدنه خالی ابعاد کمی دارد و تا می شود و در بسته بندی کوچک به همراه افراد قرار می گیرد. مبل بادی از رویه ای با طرح های ویژه تشکیل شده است که رنگ های آن ثابت و بدون تغییر هستند و می تواند در طول زمان مصرف بدون تغییر باقی بماند و زیبایی محصول را حفظ کند.

بخش فرورفته محصول

مبل بادی در بخش میانی خود دارای فرورفتگی است که می تواند برای راحتی آن ها مناسب باشد. علاوه بر این موارد این بخش از محصول سبب تعیین نشیمن شده است و به افراد نشان می دهد که در این قسمت از محصول بنشینند و از فضا لذت ببرند. در نتیجه فرورفتگی به میزان لازم بوده است و راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد. همچنین این بخش سبب ایجاد یک تکیه گاه کوچک شده است که می توان به آن تکیه داده و بدن را به حالت استاندارد قرار داد. بخش تکیه گاه به قرار گیری راحت و صاف بدن کمک می کند و ستون فقرات را دچار مشکل نمی سازد. همچنین این بخش برای قرار گیری مناسب پا ها نیز ایجاد شده است و جزو بخش های ضروری محصول بوده است.

استفاده در استخر

مبل بادی شرایطی دارد که می تواند با وجود آن به راحتی بر روی سطح آب قرار بگیرد و سبب ایجاد مبل بادی روی آب را دهد. این در حالی رخ می دهد که بدنه دارای وزن سبک می باشد و می تواند به راحتی به حالت شناور بر روی آب قرار بگیرد و حالت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. از این رو مبل بادی وسیله ای با کاربرد های مختلف است و برای مصارف مختلف به کار می رود.

خرید محصول

روشی آسان برای خرید مبل بادی توپی تک نفره وجود دارد و آن هم مراجعه به سایت اینتکس تهران است که محصول را برای خرید افراد آماده کرده است.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
114 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC رنگی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه ساده
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...