مبل بادی جدید مربعی بست وی

کد bestway 75046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 74 سانتی متر
  • عرض: 74 سانتی متر
1,680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی جدید مربعی بست وی محصولی از شرکت بست وی عرضه با قیمت ارزان در نمانیدگی محصولات بادی تهران اینتکس intex و بست وی

مبل بادی جدید مربعی بست وی محصولی از جنس پی وی سی سه لایه مستحکم و همچنین رویه ی پی وی سی با مخمل آن موجب این می شود تا در هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید . این محصول با کیفیت دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحتت می باشد که به برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . ارگونومی ساخت این مبل باعث این می شود تا در هنگام استفاده حس لذت بخشی به شما دست بدهد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این مبل بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نموده با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

بست وی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی همواره کالا های بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است مبل بادی و کاناپه های بادی پس از استخر پیش ساخته از اصلی ترین محصولات بست وی می باشد که تا کنون تنوع بسیار خوبی در آن به وجود آورده است. مبل های بادی بست وی بر خلاف اینتکس در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند و اغلب کالا هایی برای جوانان هستند که طراحی های متفاوت و نا معقول اما زیبایی دارند. مبل بادی 75046 نیز یکی از این محصولات بوده که بدنه ای به رنگ نارنجی و سفید دارد و ساختار زیبایی به وجود آورده است. علاوه بر این ابعاد مبل نیز مناسب بوده و راحتی آن از آنچه که در تصورات اولیه شخص به وجود می آید بیشتر است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

بدون شک ظاهر این محصول فوق العاده زیبا بوده اما ممکن است در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب نکند. اما پس از چند بار استفاده خواهید دید که با یکی از بهترین مدل هایی از این قبیل روبرو هستید. بدنه از یک مکعب تشکیل شده که بخش بالایی شامل پشتی و دسته های آن به مکعب متصل شده است و یک گودی نیز در میان آن وجود دارد. قسمت های بیرونی و نشیمنگاه تمامی از رنگ نارنجی بهره می برند اما قسمت داخلی پشتی و دسته ها سفید می باشد که تضاد رنگی بسیار خوبی به شمار می رود. ساختار داخلی آن که شامل پشتی و نشیمنگاه آن می شود از نوع مواج موازی بوده و کاملا ضد تعریق و راحت می باشد. ارتفاع پشتی آن استاندارد بوده و در سنین مختلف نیز قابل استفاده است. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه محصولات بادی معمولا از لایه های بسیار ضخیم و با کیفیت تشکیل شده است که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری نیز دارد. بخش اصلی بدنه آن از پی وی سی تشکیل شده است که در قسمت های کناری یک لایه و در قسمت های بالایی آن یک لایه ضخیم است. بخش زیرین بدنه نیز به دلیل تحمل فشار بیشتر از دو لایه پی وی سی ساخته شده است و لایه های بدنه مشابه برزنت می باشد تا فشار بیشتری را تحمل کند. و مقاومت آن نیز در برابر اشیاء تیز بیشتر شود. این محصول همانند بسیاری از محصولات بادی دیگر به صورت ترکیبی از چسب و پرس حرارتی به هم متصل شده است و طبق آمار دقیق از شرکت اینتکس تهران مبنی بر معیوب بودن این کالا و صدمات پس از استفاده تا کنون تنها چند مورد گزارش شده است. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول با بسیاری از محصولات بازار رقابت می کند و هم رده های آن در این بازه قیمتی مشخصاتی مشابه با این کالا دارند. طول و عرض آن برابر با 74 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز تا بالاترین قسمت آن حدود 64 سانتی متر می باشد. ارتفاع این مبل تا نشیمنگاه آن حدود 45 سانتی متر بوده که برای بزرگسالان و نوجوانان کاملا مناسب است. با توجه به این ابعاد، بسته بندی محصول بسیار کوچک بوده و در حد تبلت های 10 اینچی می باشد که سبب می شود بتوانید آن را با خالی کردن باد درون کوله پشتی قرار داده و به سادگی حمل کنید. به علاوه با توجه به ابعاد مناسب بسته بندی و وزن 1.5 کیلوگرمی آن می تواند تا وزن 80 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. تنها عیب این محصول و سایر مبل های بادی را می توان عدم امکان تغییر ارتفاع آن اعلام کرد.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این کالا در ابتدا لازم است محل مناسب و عاری از هرگونه شئ تیزی را بیابید که تا حد ممکن تراز باشد. تراز بودن به این دلیل است که به بخشی از مبل فشار بیشتری وارد نشود. در اولین قدم نصب لازم است مبل را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن محفظه باد آن است. در صورتی که پیش از این پمپ باد تهیه نکرده اید حتما در هنگام خرید پمپ باد دستی و یا برقی را تهیه کنید. با استفاده از تبدیل متوسط و یا کوچک پمپ باد می توانید این محصول را در مدت زمان بین 2 تا 6 دقیقه باد کرده و استفاده کنید. برای بهره گیری از حداکثر ظرفیت و طول عمر مبل از قرار دادن آن در برابر نور خورشید، پرش و ... جلوگیری کنید.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
74 سانتی متر
عرض
74 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
نوع مبل
یک نفره بزرگسال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...