مبل دو نفره بادی

کد intex 68573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
2,040,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره اینتکس عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان ، فروشگاه اینتکس تهران با قیمت مناسب و ارسال رایگان

مبل بادی دو نفره اینتکس با طراحی متفاوت و زیبا ، بسیار خوش نشین و راحت و طبی به علت سطح کامفورت پر فروش می باشد. می توان از آن در اتاق نشیمن منازل لوکس و ویلاهای زیبا استفاده کرد و از دیدن فیلم در راحتی و آرامش لذت برد.مبل دو نفره بادی اینتکس با روکش جیر ذخیم و ضد تعریق بادوام بوده  و عمر طولانی دارد.رنگ بندی شاد این مبل ها روح تازه به منازل شما میدهد. مبل بادی بهمراه دو عدد کوسن و تشک میانی جدا شونده برچسب تعميرات می باشد. توجه نمایید از پریدن فرزندان خود بر روی مبل بادی جلوگیری نمایید و از شستن مبل بادی خودداری نمایید تا عمر مبل شما طولانی شود.

مبل بادی دو نفره اینتکس از محصولاتی با طراحی زیبا بوده که بدون شک استفاده از آن به شما لذت بی نظیری را هدیه خواهد کرد . اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از سفارش این محصول به صور کامل این نقد و بررسی را مالعه کرده تا از مزایا و معایب آن با خبر شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که در دو رنگ صورتی و سفید ساخته شده است . این محصول دارای دو بالش بوده و دارای نشیمنگاهی به صورت مواجی شکل می باشد که دلیل این طراحی ضد تعرق بودن آن است ، به صورتی که در زمانی که شما از آن استفاده می کنید ، باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترنی دلایل برای یک خرید در نزد مشتری بوده به صورتی که بدون شک محصولی که دارای کیفیت پایینی باشد ، قطعا استفاده از آن لذت بخش نخواهد بود . به همین دلیل جنس بدنه این مبل بادی از پی وی سی مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 157 سانتی متر ، عرض : 86 سانتی متر ، ارتفاع : 69 سانتی متر ، تحمل وزن : 150 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به خرید یک پمپ دستی و یا برقی دارید ، تا آن را درون محفظه این کالا قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد ، و راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که این مبل بادی را در محلی گذاشته تا صدمه و یا آسیبی به آن نشود ، همچنین جمع وزن افرادی که بر روی این کالا می نشینند نباید بیشتر از 150 کیلو گرم بشود و در نهایت از نزدیک کردن وسایل بادی به این محصول جدا خودداری نمایید .

جمع بندی

مبل بادی بادی دو نفره اینتکس از سری محصولات زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی نام آشنای اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در دو رنگ سبز و صورتی ساخته شده است که به همراه آن دو بالش نیز موجود می باشد . نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق می باشد و در صورتی که بر روی آن بنشینید ، باد از میان این طراحی مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این کالا از پی وی سی مخمل بوده و تحمل وزنی بالغ بر 150 و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این مصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
157 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای تشک مجزا در قسمت نشیمنگاه
دارای دو بالش بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...