مبل بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی

کد intex 68678

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره و کاناپه بادی دو نفره اینتکس در سایت رسمی فروش مبل بادی intex و بست وی با قیمت ارزان ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی

مبل بادی دو نفره و کاناپه بادی دو نفره اینتکس با زیبایی خاص و منحصر به فرد خود مشتریان زیادی دارد. قیمت مناسب و طراحی شیک و کم نظیر مبلی مناسب برای ویلاها و منازل لوکس شماست. پوشش مخملی زیبایی در کل بدنه به چشم می خورد که نرمی آن را افزوده ، محل قرار گیری نوشیدنی طراحی جالب برای این مبل بادی است . این محصول را شما می توانید با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی از محصولات بسیار با کیفیت و آرامش بخش بوده که استفاده از آن را به هر شخصی توصیه خواهیم کرد . در این مقاله قصد داریم تا این محصول را به طور کامل نقد و بررسی کنیم تا نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، با ارزش ترین و با کیفیت ترنی کالا را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مصول به صورت L شکل بوده و در آن رنگ های آبی و سرمه ای به کار رفته است . در قسمت کناری آن یک مکان برای گذاشتن بطری و یا لیوان آب طراحی و ساخته شده است و در نهایت ، نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل جلوی تعرق بدن را خواهد گرفت به صورتی که در زمانی که از این کالا استفاده می کنید ، باد از میان این قسمت مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل بادی از پی وی سی مخمل و دو لایه بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . متخصصان ما به کیفیت این محصول نمره بالا و قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این مبل بادی به ترتیب به این شرح است : طول : 155 سانتی متر ، عرض : 117 سانتی متر ، ارتفاع : 74 سانتی متر ، تحمل وزن : 200 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این مبل بادی شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که به در هنگام خرید این محصول ، یک پمپ دستی بوده و نسبت به آن می توانید در درون محفظه اینمبل بادی قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد کرده و به آسودگی از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه جمع وزن افرادی که بر روی این محصول می نشنند بیشتر از 200 کیلو گرم نباشد ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و مبل بادی با طول عمر بالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا اسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی از محصولات با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت L شکلی بوده و در هر دو قسمت کناری آن ، یک محل برای گذاشتن لیوان و یا بطری آب موجود می باشد . در این محصول رنگ های آبی و سرمه ای به کار رفته و قسمت نشیمنگاه آن به صورت مواجی شکل بوده که ضد تعرق می باشد و در هنگام استفاده از آن ، باد از این میان عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
155 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
دارای سطح مواج
دارای 2 جای لیوانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...