مبل بادی دو نفره جدید بست وی

کد bestway 75058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، کمپینگ
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 165 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دو نفره بست وی از جدید ترین کالاهای این شرکت می باشد عرضه در نمایندگی محصولات بادی در ایران و نمایشگاه مرکزی فروش مبل بادی

مبل بادی دو نفره بست وی از جدید ترین کالاهای این شرکت می باشد که در سال 2016 تولید شده است . محصولات شرکت بست وی از جنس پی وی سی چندلایه تولید شده اند و قابل رقابت با سایر برند ها و تولیدات سایر شرکت ها می باشد . بدنه ی این محصول از پی وی سی دولایه بوده و به همین دلیل مقاومت تشک در برابر ضربه و فشار بسیار مناسب می باشد و می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود . رویه ی این محصول نیز به صورت مخملی می باشد که ضدتعریق بوده و در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نمی شود . تحمل وزن 200 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و می توان با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود . به همراه این محصول پمپ باد نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید محصول را باد کنید و از آن استفاده کنید . در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مبل بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و همچنین می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند .

مبل بادی دو نفره جدید بست وی یکی از پر مخاطب ترین مبل های بادی تولید شده توسط برند محبوب بست وی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این مبل بادی از نوع پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی دو نفره جدید بست وی همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


شکا ظاهری و آرگونومی ساخت محصولات بادی یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصول به آن توجه می شود . برند بست وی با توجه به سابقه چندین ساله ای که در زمینه تولید محصولات بادی دارد به خوبی توانسته است ساختاری با آرگونومی مطلوب را برای این محصول در نظر بگیرد که بهترین حالت را برای بدن فراهم می آورد . این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین بر روی دستگیره های این مبل بادی دو عدد جا لیوانی وجود دارد که از آن می توانید برای نگهداری ظرف نوشیدنی خود استفاده کنید . راه اندازی این مبل بادی به راحتی و توسط ابتدایی ترین پمپ بادهای محصولات بادی نیز امکان پذیر است اما برای سهولت و سرعت بیشتر در راه اندازی بهتر است از پمپ های باد برقی استفاده نمایید .



جنس بدنه :


جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان و همچنین افزایش طول عمر محصول دارد . بنا بر میزان فشاری که به بخش های مختلف این مبل بادی وارد می شود در قسمت های مختلف از جنس های گوناگون استفاده شده است . رویه این مبل بادی دارای جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش کف این محصول به واسطه میزان بالای فشاری که به دلیل قابلیت تحمل وزن به این مبل بادی وارد می شود از پی وی سی سه لایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن :


ابعاد این مبل بادی بست وی به مشخصات ( طول : 165 سانتی متر ، عرض : 89 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای نشستن دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است ، قابلیت تحمل وزن در این مبل بادی بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن دو نفر قابل قبول و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد . وزن این مبل بادی برابر با 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها نیز است .


جمع بندی :


این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . جنس رویه این مبل بادی از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل و در بخش کف آن از پی وی سی سه لایه استفاده شده است . این محصول در سال جاری و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است که در همان ابتدای ورود به بازار به فروش بالایی دست پیدا کرده است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 200 کیلو گرم و وزن محصول برابر با 3.5 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند . مبل بادی دو نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر میتوانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .


نوع
خانگی ، کمپینگ
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
165 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC سه لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
دو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...