مبل بادی راحتی یک نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 124 سانتی متر
  • عرض: 119 سانتی متر
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی راحتی یک نفره اینتکس ، فروش صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران فروش اینترنتی مبل بادی در ایران

مبل بادی راحتی یک نفره اینتکس 2018 از سری مبل های بادی جدید ساخت شرکت اینتکس بوده که به تازگی به بازار عرضه شده و دارای ویژگی های زیادی میباشد.این مبل بادی از سری جدید این نوع مبل ها میباشد و کیفیت و ساختاری متفاوت نسبت به مدل های مشابه عرضه شده اند.این محصول دارای ویژگی های زیادی میباشد که آن را از سایر مبل های بادی متمایز کرده است.یکی از این ویژگی ها دارا بودن طراحی خاصی میباشد که این طراحی به گونه ای انجام گرفته تا سادگی مصرف و همچنین راحتی مصرف کننده در اولویت قرار داشته باشد.این طراحی در حین سادگی بسیار کاربردی میباشد و قسمت نشیمنگاه به صورت گود طراحی شده تا هنگام استفاده راحتی زیادی داشته باشید و در استفاده های طولانی مدت باعث ناراحتی کمر  نخواهد شد.این محصول دارای طراحی ظاهری ساده ای میباشد و به صورت تک رنگ تولید شده اما میتوانید در صورت نیاز از روکش های موجود در بازار نیز استفاده کنید.این مبل بادی برای استفاده های تک نفره ساخته شده و با جنس بدنه ی با کیفیتی که دارد میتواند در فضای خارج از منزل نیز از آن استفاده کنید.این جنس از نوع PVC با رویه جیر بوده و در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد و میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید و لذت ببرید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی راحتی یک نفره اینتکس محصولی جدید و بسیار با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت می باشد که دارای خاصیت طبی بودن نیز است که توسط پزشکان هم برای افرادی که درد های عضلانی دارند تجویز می شود و شما نیز می توانید با استفاده از آن از مبتلا شدن به بیماری های عضلانی دوری کنید. فرم کلی این مبل بادی همانند سایر مبل ها چهار گوش بوده و دارای رنگ بسیار زیبای سبز می باشد. سطح نشیمنگاه و قسمت پشتی آن به صورت مواج طراحی شده است که این سطح مواج سبب ضد تعریق شدن مبل شده و از عرق کردن بدن شما به هنگام استراحت بر روی ان جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه مبل بادی :

همانطور که می دانید هنگام خرید هر گونه محصولی مهمترین معیار، جنس و کیفیت آن محصول می باشد. هنگام خرید مبل بادی نیز بایستی اول از همه به جنس بدنه آن محصول توجه شود. این مبل بادی دارای بدنه ای از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش مخمل سبب تر شدن سطح مبل شده است. بخش کناری آن نیز از وینیل با روکش مخمل بوه و قسمت کف مبل از وینیل دو لایه بوده که علاوه بر ضد آب بودن دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز می باشد. از این مبل بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه استفاده نمود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن مبل بادی :

یکی از مزیت هایی که می توان راجع به مبل های بادی نسبت به مبل های ثابت به آن اشاره نمود، ابعاد آن ها می باشد. این مبل بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به مبل های ثابت فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از آن در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این مبل بادی در ابعادی از جمله طول: 124 سانتی متر، عرض: 119 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 100 کیلو گرم بوده و دارای وزن 3.7 کیلو گرم می باشد که بسار سبک تر از مبل های ثابت بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این مبل بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی بوده که به راحتی درون صندوق ماشین جای گرفته و می توان آن را با خود به سفر برد.


نحوه راه اندزای :

برای راه اندازی این مبل بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیزا میباشد که می توانید برای تهیه آن به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ بادی از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ مبل را از بسته بندی خارج نموده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای مبل را باز کرده و نازل پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. سپس شروع به باد زدن مبل کرده و پس از این که مبل به اندازه کافی باد شد پمپ را از ان جدا نموده و درب دریچه هوای مبل را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی مبل بادی خودداری کنید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • مبل بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید. 


نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
124 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC مات دولایه
پمپ
ندارد
نوع مبل
یک نفره راحتی بزرگسال
ساختار رویه
-
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد Dual Lock
مناسب استفاده در منزل
دارای نشیمنگاه کامفورت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...