مبل بادی زیر پایه دار جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 118 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیر پایه دار زرشکی رنگ از سری مبل های بادی تولید شرکت جیلونگ می باشد. عرضه در نمایندگی محصولات بادی در ایران

مبل بادی زیر پایه دار زرشکی رنگ از سری مبل های بادی تولید شرکت جیلونگ می باشد.همچنین این محصول دارای زیرپایی می باشد که باعث راحتی بیشتر در مواقع استراحت میشود و می توان لذت بیشتری از اوقات استراحت خود برد.این سری از محصولات از نوع خانگی می باشد که دارای ابعاد مناسب و طراحی ظاهری زیبا هستند که جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون منزل می بخشد.این مبل در دو رنگ مشکی و زرشکی طراحی و ساخته شده اند . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی زیر پایه دار جیلونگ

مبل بادی زیر پایه دار جیلونگ جزو محصولات طبی می باشد که امروزه کاربرد های آن توسط افراد شناخته شده می باشد و می توان با داشتن آن ها از وجود محصولی طبی و راحتی بهره مند شد. این مبل بادی دارای دو بخش می باشد که یکی از این دو بخش بزرگ بوده و در واقع برای استفاد به عنوان نشیمن به کار می رود. بخش دیگری نیز در این محصول ایجاد شده است که به منظور قرار دادن پا ها بر روی آن استفاده می شود ودارای ویژگی هایی نظیر بدنه بوده است. مبل بادی زیر پایه دار ساخت شرکت بزرگ جیلونگ است و دارای مواد اولیه مرغوبی می باشد. از این رو می تواند محصولی اصل و اورجینال نیز باشد و به این نام شناخته شود. افرادی که دارای محل هایی مانند باغ و یا ویلا هستند و حتی دارای استخر های بزرگ می باشند می توانند این محصول خاص را در این محل ها استفاده کنند و با داشتن آن در زمان استراحت افراد را از نشیمنی راحت بهره مند سازند. با این شرایط بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق محصول سبب می شود که افراد زیادی به سمت خرید این محصول جذب شوند و تمایل به خرید آن پیدا کنند. جهت اطلاع از مزیت های این محصول با ما همراه باشید.


رویه ای با قابلیت مختلف

مبل بادی بدنه ای توخالی دارد اما این بدان معنا نیست که خالی از هر موادی باشد. برخی از مبل های بادی تنها از باد پر شده است و به این صورت می توان گفت که توخالی بوده است. اما در مواردی مانند این مبل بادی که زیر پایه نیز دارد می توان بافت های منظمی در داخل بدنه دید که سبب استحکام بیش تر این محصول نسبت به محصولات مشابه می باشد. استحکام و استوار بودن مبل بادی می تواند جهت افزایش کارایی محصول مناسب باشد و شرایط را برای استفاده تمامی افراد از این محصول فراهم می کند. در صورت استفاده از محصول در حاشیه استخر ها می توان گفت که بدنه سازگاری لازم را دارد و دارای قابلیت ضد آب بودن می باشد و آب را به داخل خود وارد نمی کند. وارد نشدن آب به داخل این بدنمه لازم و ضروری می باشد. چرا که این محصول با ورود آب از بین می رود و بدنه آن نیز سست می شود. به این صورت دیگر قادر به استفاده نخواهد بود و دیگر نمی توان از آن استفاده بهینه کرد.


ویژگی های زیر پایه محصول

این مبل بادی دارای زیر پایه هست که می تواند شرایط را برای استراحت افراد بهتر سازد. از این رو به صورت دلخواه ساخته شده است و جنسی مشابه با بدنه مبل بادی دارد. این محصول خاص ضد حساسیت می باشد و زمانی که بدن افراد خیس است می تواند از بروز حساسیت جلوگیری سازد. از این رو زیر پایه نیز همین خصوصیات را دارد و می تواند در طولانی مدت شرایط را برای اقامت افراد مهیا می سازد. علاقه افراد به داشتن این محصول خاص با وجود زیر پایه افزایش پیدا می کند و علاقه مندان و خریداران به سمت این محصول خاص بیش تر جذب می شوند. 


جذابیت ظاهری محصول

مبل بادی دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد و این برگرفته از نوع و رنگ بدنه آن بوده است. همچنین برای افزایش زیبایی ظاهری در بخش تکیه گاه یک عدد پاپیون قرار گرفته است تا محصول فانتزی تر شده و زیبا تر جلوه داده شود. این پاپیون بخش تکیه گاه را زیبا تر کرده است و با رنگ صورتی می تواند زیبا برای دکور خانه باشد. رنگبندی این محصول خاص می باشد و به صورت فانتزی بوده است از این رو افراد زیادی به خرید این محصول جذب می شوند و می توانند محصولی محبوب به حساب می آید.


خرید مبل بادی 

جهت خرید مبل بادی زیر پایه دار جیلونگ به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید تا از کیفیت و دوام محصول اطمینان کامل داشته باشید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
118 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
68 سانتی متر تا نشیمنگاه
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای زیرپایی بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...