مبل بادی ساده کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 45 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 55 سانتی متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ساده کودک از محصولات کوچک و مخصوص کودکان با قیمت ارزان عرضه در نمایندگی محصولات بادی intex و بست وی

از محصولات کوچک و مخصوص کودکان که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است مبل بادی ساده کودک می باشد که ویژگی های بسیاری دارد. این مبل بادی برای تفریح کودکان طراحی و تولید شده است و مخصوص یک نفر می باشد، جنس رویه این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی مخمل و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد. ابعاد مبل نیز برای استفاده یک نفر کودک نیز مناسب و اصولی می باشد. طول مبل 65 سانتی متر ، عرض مبل 55 سانتی متر ، ارتفاع آن 45 سانتی متر و تحمل وزن این وسیله 45 کیلوگرم می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در اتاق کودک به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . از مبل بادی ساده کودک می توان در فضا های باز نیز استفاده کرد و از خرید خود لذت ببرید . شما می توانید برای تهیه این محصول به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید .

مبل بادی ساده کودک

مبل بادی ساده کودک پر فروش ترین و با ارزش ترین محصولی است که برای گروه سنی کودکان طراحی و تولید شده است و در آن تمامی آیتم های استاندارد و ایمنی به کار رفته است. در ساخت چنین محصولی نهایت خلاقیت به کار رفته است و دارای بدنه ای طبی می باشد. از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای مختلف باشد و کودکان را در رده سنی مختلف بر روی خود قرار دهد. از این رو داشتن ساختمانی محکم و نرم می تواند جزو مزیت های مهم و قابل توجه این مبل بادی باشد. سبک طراحی این محصول ساده می باشد به همین خاطر است که برای استفاده کودکان مناسب ترین گزینه می باشد همچنین بهره مندی این محصول از قیمت کم و ارزان سبب جلب توجه متقاضیان به مبل بادی شده است. قیمت خرید این محصول کم است به همین خاطر پر فروش می باشد و تقاضا برای آن نیز بیش تر می شود. با داشتن خصوصیات سادگی در تولید محصول کاربرد های بسیاری دارد و می تواند برای مصارف مختلف استفاده شود. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


رویه طبی و راحتی

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت هایی که در این مبل بادی ایجاد شده است داشتن رویه طبی آن می باشد که باعث می شود تا مدت زمان زیاد تری کودکان قادر به استفاده از محصول باشند و بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند. این مبل بادی دارای رویه ای طبی می باشد به همین خاطر بخش میانی آن کمی فرورفتگی دارد. با داشتن این فرورفتگی در طراحی محصول بدن حالت مناسبی به خود می گیرد و نشیمن نیز نرم تر و بهتر می شود. علاوه بر آن مبل بادی دارای یک رنگ است و با سیلقه افراد خریداری می شود به همین خاطر برای اتاق خواب افراد و اتاق بازی کودکان گزینه ای مناسب می باشد. مبل بادی را می توان با داشتن رویه ای که از جنس پی وی سی مخملی است زمان بیش تری استفاده کرد و از آن بهره مند شد. این محصول رویه ای نرم و لطیف دارد. با این وجود است که قادر به استفاده کودکان می شود. همچنین از مواد اولیه مناسبی تشکیل شده است که با پوست بدن کودکان سازگاری دارد و می تواند بهترین گزینه برای محصولاتی باشد که برای گروه سنی کودکان طراحی شده است. 


مقاومت بدنه

محصول مورد نظر دارای بدنه ای با مقاومت بالا است و استحکام بی نظیری دارد از این رو می تواند در طولانی مدت مورد استفاده کودکان قرار بگیرد. از این محصول بادی و خاص می توان در محیط های آبی نیز استفاده نمود و با آن تفریحات جدیدی برای کودکان مهیا ساخت. این محصول با توجه به این که سبک و کم وزن است و دارای طراحی تو خالی و بادی می باشد قادر به قرار گیری بر روی سطح آب های آرام می باشد و می تواند این حالت خود را در زمان حضور کودکان حفظ نماید. برای این نوع استفاده مبل بادی دارای مقاومت بالایی نسبت به نفوذ آب است و می تواند در برابر چنین عواملی غیر قابل نفوذ باشد. با ورود آب به داخل بدنه طراحی محصول صدمه می بیند و کارایی آن نیز به طور کلی از بین می رود. به همین خاطر است که بدنه ضد آب می باشد.


نگه داری از محصول

از آن جایی که در زمان استفاده کودکان از این محصول اشیاء و وسایل نوک تیز در کنار محصول قرار می گیرد و ممکن است توسط اسباب بازی کودکان آسیب ببیند می بایست آن را در محیطی دور از این عوامل قرار داد. چرا که این گونه محصولات با برخورد اشیاء نوک تیز از بین می روند و خراب می شوند. علاوه بر آن حرارت و شعله باعث خرابی بدنه می شود و آن را ذوب می کند. همچنین این محصول در زمانی که در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد نباید بر روی زمین کشیده شود و باعث سوراخ شدن کف شود.


خرید

برای علاقه مندان به خرید مبل بادی ساده کودک سایت فروشگاه اینتکس تهران قابل دسترس است که می توان از این طریق محصول را خریداری نمود.

نوع
خانگی
تحمل وزن
45 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
55 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC مات دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی مجزا
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
قابل استفاده در فضای باز
مناسب سنین کودکان
دارای حجم و وزن بسیار کم
قابل استفاده در فضای باز و مسافرت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...