مبل بادی سبز یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره بزرگسالان تولید شرکت اینتکس از سری محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد ،  قیمت ارزان در نمایندگی intex تهران

مبل بادی یک نفره برای بزرگسالان از سری محصولات جدید و فوق العاده شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای ویزگی های بسیاری است ، دارا بودن تکیه گاه مجزا ، دارا بودن سطح نشیمنگاه مواج ، سازگاری با تمام پمپ ای باد ، ابعاد مناسب ، دارا بودن ویزگی ضد تعریق بودن ، مناسب بودن برا استفاده بیماران از ویژگی های این مبل بادی یکنفره می باشد که دارای ابعاد مناسبی نیز برای یک نفر بزرگسال می باشد. طول این مبل بادی 107 سانتی متر ، عرض مبل 97 سانتی متر و ارتفاع آن برابر 71 سانتی متر می باشد. جنس بخش کناری و رویه این مبل نیز از پی وی سی مخملی و جنس کف آن نیز از پی وی سی دو لایه با مقاومت مثال زدنی می باشد . این محصول بی نظیز را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید.

 این محصول تولید سال ۲۰۱۷ می‌ باشد که طراحی آن نیز تغییر کرده و در قسمت انتهای مبل برای آب تعبیه شده که داخل آن می‌توانید آب ریخته این امر به جهت استحکام بیشتر و مقاومت بالا سنگین‌تر شدن می‌باشد که در هنگام استفاده حس بادی بودن را به شما نمی‌دهد .

مبل بادی سبز یک نفره از محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت و همچنین تحمل وزن بالا می باشد که به کمک این ویژگی می توانید از این محصول برای استراحت های روزانه خود استفاده نمایید . در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ساخت

طراحی این مبل بادی یک نفره به گونه ای می باشد که در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد و می توانید از این محصول برای مشاهده تلویزیون و یا مطالعه استفاده نمایید . این مبل بادی دارای یک نشیمنگاه بادشو و یک پشتی نیز می باشد که به راحتی استفاده از محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین رنگ جذاب استفاده شده در این محصول مناسب برای تمام سلیقه ها و سنین بوده و می توانید از این محصول برای هدیه های خود نیز استفاده نمایید . رویه طبی و ضد تعریق نیز از ویژگی های مثبت این مبل بادی محسوب می شود . بر روی دسته این محصول محل مخصوصی را برای قرار دادن لیوان و یا بطری وجود دارد که کارایی بسیاری داشته و استفاده از این محصول را برای شما ساده تر نموده است . 

جنس بدنه

مبل بادی یک نفره اینتکس محصولی مناسب برای بزرگسالان بوده و دارای بدنه ای از پی وی سی مخملی بوده و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید . بخش های کناری و رویه این مبل بادی از پی وی سی مخملی بوده و در استراحت های طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش کف این مبل بادی یک نفره نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و در اثر برخورد با اشیاء نوک تیز مشکلی برای این محصول پیش نخواهد آمد . همچنین در همین قسمت دریچه ای را مشاهده می کنید که می توانید از آن قسمت برای پر کردن آب در بخش کف محصول استفاده نمایید که این ویژگی به شما کمک می کند تا مبل سنگینی در اختیار داشته باشید و از تکان خوردن مبل جلوگیری نمایید . 

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی اینتکس دارای 107 سانتی متر طول ، 97 سانتر متر عرض و 71 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و در هنگام استفاده فضای مناسبی را در اختیار خواهید داشت . ابعاد کوچک بسته بندی این محصول نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی مبل را به همراه خود حمل نموده و در مکان های مختلف استفاده نمایید . همچنین وزن کم این مبل بادی اینتکس را نیز می توان از ویژگی های مثبت آن برشمرد که این وزن کم نیز در بهولت محصول برای جابجایی کمک بسزایی نموده است . تحمل وزن 100 کیلوگرمی نیز این محصول را به مبل بادی بزرگسال بدل نموده است که البته برای افزایش تحمل وزن می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول ، تا 20 کیلوگرم تحمل وزن بیشتری را در اختیار داشته باشید . 

جمع بندی

مبل بادی یک نفره مخملی از محصولات پرفروش و پرطرفدار فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای از جنس مخمل ضد تعریق بوده و دارای کف ضد آب و مقاوم نیز می باشد که برای استراحت های طولانی مدت شما مناسب می باشد .کف آب شو و و محل مخصوص قرارگیری بطری و لیوان نیز از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی مجزا
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
ضد تعریق و مناسب استفاده بیماران
دارای یک تکیه گاه مجزا
جنس بدنه از PVC جیر
دارای محلی برای قرار دادن بطری
دارای برچسب تعمیرات
دارای دو دریچه باد در یک قالب
مناسب استفاده برای بیماران
دارای نشیمنگاه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...