مبل بادی شیبدار

کد ۸۸۷۵۴۶

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار اینتکس از محصولات سایت آنلاین مبل بادی ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب

مبل بادی شیبدار اینتکس مبلی بسیار راحت برای استراحت و خواب نیمروزی و ریلکسی در طی روز می باشد. و همچنین با طراحی زیبا و رنگ بندی بی نظیرش مبلی شیک  برای دکوراسیون اتاق نشیمن شماست. مبل بادی یک نفره شيبدار برای استفاده تمام سنين ،بهترین وسیله برای استراحت بعد از یک روز پر تلاش، جنس بدنه تمام روکش مخمل با کيفيت بسيار بالا ،دارای وزنی در حدود 1.7 کیلوگرم میباشند و با تمامی پمپ های بادی قابل باد کردن هستند . طراحی این محصول بسیار زیبا و مدرن می باشد که قابل استفاده در مکان های مختلف مانند منزل و محیط کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . جنس داخلی مبل بادی از pvc ، محصول شرکت اینتایم intime. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی شیبدار از سری محصولات شرکت اینتایم می باشد که از نوع خانگی و قابل استفاده در مسافرت ها می باشد . این مبل حالت تبدیل شدن به کاناپه و تخت خواب را دارد. و دارای وزنی بسیار مناسب می باشد که همین ویژگی باعث می شود در حمل و جابجایی آن مخصوصا در مسافرت ها مشکلی پیش نیاید. این مبل بادی برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد و از ظاهری زیبا و شیک بهر مند است . این محصول با توجه به طراحی مدرنی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند اتاق نشیمن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای مبل بادی شیبدار با تلفن های ان مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی شیبدار اینتایم از جمله برترین محصولاتی است که توسط شرکت اینتایم ساخته شده است. شرکت اینتایم در تولید محصولات بادی بسیار خبره می باشد و دارای سابقه ای زیاد است. از سال های بسیار دور نیز فعالیت خود را آغاز کرده و جزو معروف ترین برند های سازنده مبل بادی می باشد. مواد اولیه به کار رفته در تولید این مبل بادی از مرغوب ترین و بهترین مواد موجود در بازار است به طوری که در زمان استفاده شما شاهد راحتی و نرمی بسیار زیادی خواهید بود که همگی در جنس تولید شده مبل بادی نهفته است. ویژگی های منحصر به فرد مبل بادی نیز برای علاقه مندان قابل مشاهده است و سبک نشستن بر روی آن نیز به گونه ای است که مورد پسند و راحتی افراد زیادی قرار می گیرد. به همین جهت است که خرید آن برای رده های سنی مختلف توصیه می شود و شما را به استراحت های روزانه تشویق می نماید. مبل بادی شیبدار دارای رویه ای خاص نیز می باشد که در ادامه به شرح بیش تر خصوصیات آن خواهیم پرداخت.

کاربرد محصول

این مبل بادی را جهت استراحت های روزانه خریداری می کنند و برای محل های مختلف استفاده می کنند. یکی از بیش ترین استفاده از مبل بادی قرار دادن آن در محوطه ای است که در منزل به عنوان اتاق نشیمن معرفی می شود. این مبل بادی را می توان در کنار شومینه و یا تی وی قرار داد و در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم از آن استفاده کرد و به این طریق راحتی زیادی نیز کسب نمود. اما کاربرد دیگر مبل بادی این است که برای استراحت در حاشیه استخر ها می بایست محلی فراهم شود که دارای ویژگی های نرمی و راحتی می باشد. این محصول از آن جا که بدنه ای ضد آب دارد و دارای آیتم های راحتی است می تواند در این محل ها استفاده شود و در زمان استراحت افراد به کار بی آید. همچنین در این محل ها برای گرفتن حمام آفتاب نیز کارایی داشته و نشیمنی مناسب برای مدت زمان طولانی می باشد. در این زمان طولانی افراد می توانند به رنگ پوست دلخواه خود برسند و از محصول نیز بهره مفیدی ببرند.

جنس و کیفیت 

بدنه محصول از جنس پی وی سی است که رویه آن مخمل می باشد. وجود جنس مخمل برای محصولات راحتی بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد به طوری که می توان آن را برای طولانی مدت مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. این محصول در درجه کیفی مطلوبی قرار دارد به طوری که در زمان استفاده می تواند افراد را در طولانی مدت نیز بر روی خود قرار دهد و دچار تغییر حالت نشود. در این حال می توان افرادی که سنگین وزن هستند را نیز بر روی این مبل بادی قرار داد. چرا که ظرفیت  گنجایش این محصول 130 کیلوگرم است و قادر به تحمل این وزن می باشد. بخش کف مبل بادی دو لایه است چرا که تمامی وزن محصول به علاوه وزن افراد استفاده کننده را تحمل می کند همچنین بر روی سطوح قرار گرفته و قادر به مقاومت در برابر اشیاء می باشد. این مقاومت در محصولات اصل ایجاد شده است که می توان آن ها را خریداری کرد و طی سال های زیاد از آن استفاده نمود.

نشیمن شیبدار و راحت

همان طور که در بالا به کارایی محصول اشاره کرده ایم این مبل بادی برای استراحت های روزانه طراحی و تولید شده است بنابراین می بایست شرایط برای افراد جوری مهیا باشد که بتوان هم به حالت نشسته و هم به حالت درازکش بر روی آن حضور داشت و از محصول بهره گرفت. به همین منظور طراحی بخش نشیمن شیبدار است و افراد به راحتی به حالت لم مانند می توانند بر روی آن بوده و از زمان استراحت خود نهایت استفاده را ببرند و نیز شرایط راحتی را تجربه کنند.

خرید

در صورت علاقه مندی به داشتن مبل بادی شیبدار اینتایم به فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصولی اصل را خریداری نمایید.

مبل بادی شیبدار یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتایم می باشد که این محصول را با کیفیتی بسیار بالا و مرغوب تولید کرده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . طراحی این محصول به شکل شیبدار می باشد که بسیار راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . مبل بادی شیبدار دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسسوده از آن استفاده نمایید و یک خرید مطمئن را انجام دهید . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول را می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . رنگ بندی زیبای این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ....

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

مهمترین قسمت این محصول نشیمنگاه آن می باشد که شرکت اینتایم برای تحمل وزن بالای آن از بهترین نوع مخمل استفاده کرده است و با توجه به همین امر این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه که برای این محصول تعبیه شده از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . دریچه باد این محصول از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد . 

طراحی این محصول به شکل مستطیل می باشد و شیبدار می باشد که نشیمنگاه بسیار راحتی را برای شما فراهم می کند . طراحی این محصول به شکلی است که شما می توانید به راحتی بروی آن دراز کشیده و از استراحت خود لذت ببرید . طرح و رنگ بندی این محصول کاملا ساده می باشد و در عین سادگی این محصول بسیار زیبا و شکیل می باشد و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . 

ابعاد ، تحمل وزن و وزن : 

ابعادی که شرکت اینتایم برای این محصول در نظر گرفته است معادل ( طول : 155 سانتی متر ، عرض : 89 سانتی متر ، ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب برای استفاده یک نفر می باشد . ابعاد این محصول بگونه ای است شما می توانید از آن در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی از آن استفاده نمایید و نگران کمبود فضا نباشید . 

برخی از مبل های بادی از تحمل وزن مطلوبی برخوردار نمی باشند به همین جهت شرکت اینتایم برای این مشکل محصولی تولید کرده است که از مقاومت بسیار بالایی بهرمند است به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . 

این محصول دارای وزن 3.5 کیلوگرم می باشد که این وزن مناسب برای مبل های بادی می باشد که شما می توانید به راحتی آن را باد خود به هر مکانی حمل نمایید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول شما می بایست مبل خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و به کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید و برای تخلیه کردن این محصول می توانید به کمک پمپ برقی باد آن را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود به هر مکانی حمل نمایید .

برای مراقبت از این محصول می بایست آن را از اشیا تیز دور نگهداری کنید زیرا موجب صدمه رسیدن به مبل می شود . از پرش و جامپینگ بروی محصول پرهیز نمایید تا از قسمت درز ها مشکلی برای محصول پیش نیاید و همچنین از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید . 

جمع بندی : 

مبل بادی شیبدار محصولی یکی از محصولات با کیفیت شرکت اینتایم می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است و این محصول توسط فروشگاه اینتکس با قیمتی ارزان و مناسب عرضه می گردد . ین محصول دارای طرح و رنگ بندی زیبا می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در منزل و محیط کار به عنوان دکوراسیون می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه بسیار نرم و راحت آن اشاره کرد که برای شما این امکان را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا و ضربه می باشد به همین بسب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
130 کیلو گرم
طول
155 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موازی
وزن دسته بندی : 3.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...