مبل بادی طرح خرسی کودک

intex 68556 کد کالا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تحمل وزن: 60 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر
1,085,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره کودک در طرح خرس در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران با قیمت ارزان با ارسال به تمام کشور

مبل بادی کودک با طرح خرسی یکی دیگر از محصولات شاد و مفرح و تفریحی شرکت اینتکس برای کودکان و خردسالان می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از قابلیت ضد آب بودن بهره مند است. این کالا با داشتن ابعادی مناسب قادر است تا وزن 60 کیلوگرم را تحمل کند به همین دلیل می توانید از این مبل بادی برای سنین زیر 8 سال استفاده نمایید. همچنین این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار کم می تواند گزینه بسیار خوبی برای سفر های مختلف برای فرزندان شما باشد. 

مبل بادی کودک طرح خرس اینتکس از مبل های بسیار راحت طراحی شده به صورت بادی برای استفاده کودکان است که شرکت اینتکس آن را برای استفاده سنین 3 تا 8 سال طراحی کرده است . ابعاد این مبل بادی نیز شرایط را برای استفاده این سنین محیا کرده است تا آن ها بتوانند در هر جایی از خانه که دوست دارند از مبل بادی استفاده کنند . از مبل بادی می توان در فضاهای باز و حتی در سفر استفاده کرد . ویژگی بسیار خوب مبل های بادی کودک سبک بودن و حجم کم آنهاست که جابجایی را برای کودکان نیز ساده کرده است . شرکت اینتکس برای اینکه کودکان علاقه بیشتری به استفاده از مبل بادی داشته باشند ، آن را به صورت عروسکی طراحی کرده است و همانطور که می بینید ، این مبل بادی طراحی خرس داشته که صورتی بسیار زیبا و خندان دارد . مبل بادی کودک طرح خرس اینتکس به خوبی می تواند تا 35 کیلوگرم وزن را تحمل کند . در فروشگاه اینتکس تهران مدل های تقریبا مشابه و با اشکال حیوانات دیگر نیز موجود است که می توانید آن ها را نیز مشاهده کنید .

مبل بادی طرح خرسی کودک

مبل بادی طرح خرسی کودک متنوع ترین محصولی است که با بدنه بادی برای کودکان استفاده می شود و می تواند سبب سرگرم شدن آن ها شود. این محصول خاص نوعی مبل می باشد که بدنه ای توخالی و شیشه ای دارد و در داخل آن هیچ موادی وجود ندارد. تنها مواد تشکیل دهنده فضای داخلی این محصول باد بوده است که سبب می شود تا مبل بادی به حالت استوار و محکم بر روی سطح زمین قرار بگیرد. از این رو ظاهر این محصول نیز به شکل مبل می باشد و تمامی بخش های آن برای راحتی کودکان در نظر گرفته شده است. بدنه این محصول به صورت کاملا طبی طراحی شده است و ظاهری جذاب و فانتزی دارد و از این رو برای کودکان خاص محسوب می شود. در نتیجه می توان گفت که مبل بادی مناسب ترین گزینه برا تفریحات و استراحت کودکان می باشد و می تواند تمایل آن ها به بازی و سرگرمی را افزایش دهد. رنگبندی محصول نیز خاص و جذاب بوده است و از رنگ های شاد و روشن استفاده شده است. در نتیجه می توان گفت که برای اتاق خواب فانتزی کودکان مناسب می باشد و می تواند در این منطقه قرار بگیرد. با توجه به کیفیت بالایی که در این مبل بادی به کار رفته است افراد می توانند به راحتی آن را برای فرزندان خود تهیه کنند و محیطی شاد را برای آن ها مهیا سازند. جهت خرید این مبل بادی زیبا به مطالب زیر مراجعه کنید.


منعطف بودن و نرم بودن محصول

مبل بادی دارای بدنه ی است که کاملا منطعف بوده و نرم می باشد. در نتیجه می توان گفت که این بدنه دارای ظاهری منحصر به فرد بوده و می تواند شرایط راحتی را برای کودکان مهیا سازد. مبل بادی به جهت استفاده در زمان بازی و سرگرمی برای کودکان طراحی شده است و همچنین می تواند در زمانی که کودکان مشغول خوردن غذا و خوراکی هستند برای آن ها به کار بی آید و در مقابل آن ها نیز یک میز قرار بگیرد. در نتیجه کار غذا خوردن و خوراکی خوردن برای آن ها آسان می شود  ومی تواند بهترین شرایط را مهیا سازد. بدنه منعطف محصول باعث می شود تا در صورت تمایل کودکان بتوانند بر روی محصول پرش کنند و از نشیمن نرم و راحت که خاصیت کشش دارد استفاده نمایند. در نتیجه این مبل بادی باعث ایجاد یک محصول خاص و طبی شده است که تفریحات آن ها را فراهم می سازد و می تواند در داشتن و حفظ یک نشیمن راحت به آن ها کمک کند. رویه محصول و بخش نشیمن دو تکه است و از این رو توان مقابله با فشار وارد بر خود را دارد و می تواند وزن کودکان و فشار و ضربه را تحمل کند. از این رو باید با توجه به مزیت هایی که در بدنه محصول ایجاد شده است آن را تهیه و خریداری کرد.


عروسک بادی رویه محصول

به جهت فانتزی تر شدن محصول رویه آن یک عروسک بادی ایجاد شده است که در واقع تکیه گاه محصول محسوب می شود. این عروسک بادی که تکیه گاه می باشد سرگرمی برای کودکان رقم می زند که برای آن ها منحصر به فرد می باشد. عروسک بادی به شکل خرس است و می تواند بهترین ظاهر را داشته باشد. همچنین این محصول دارای طرح هایی بر روی خود است که می تواند شباهت آن با خرس را افزایش دهد. علاوه بر این موارد طرح های عروسک بادی ثابت و بدون تغییر هستند و در گذر زمان نیز تغییر نمی کنند. در این حالت شما می توانید به راحتی و به زیبایی از ظاهر فانتزی مبل بادی نهایت استفاده را کنید و با استفاده از عروسک بادی آن کودکان را سرگرم کنید.


دستگیره های بادی

همان طور که گفته شد طراحی این محصول مشابه با مبل می باشد و از آن جایی که بدنه خالی و پر از باد است به آن مبل بادی گفته می شود. در نتیجه در کناره های آن دستگیره نیز قرار دارد تا به راحتی توانست به آن تکیه داده و دسته ها را نیز بر روی آن قرار داد. در نتیجه در زمان استراحت کودکان محلی مناسب می باشد و در طراحی طبی بدنه نقش مهمی را ایفا می کند.


خرید محصول

جهت خرید مبل بادی طرح خرسی کودک می توانید به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با داشتن ضمانت نامه خریداری نمایید

تحمل وزن
60 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...