مبل بادی ماساژور یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 136 کیلو گرم
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
5,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ماساژور اینتایم با قیمت مناسب در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس و فروشگاه مبل بادی بزرگسال با ضمانت و گارانتی معتبر در ایران

مبل بادی ماساژور اینتایم محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که از جنس پی وی سی چند لایه تهیه شده است و روکش چرم آن باعث زیبایی و راحتی خاصی شده است . ماساژور بودن این مبل راحتی آن را دوچندادن کرده و در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . این مبل بادی ماساژور دارای ۶ عدد موتور ویبره داخلی است که هر کدام قسمت های مختلف بدن را ماساژ میدهد به همراه این مبل برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توان از آن برای ترمیم مبل استفاده کرد . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

شرکت اینتایم توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت تولید کند که توانایی رقابت با مبل های شرکت های همچون اینتکس و بست وی را دارد . این مبل بادی اینتایم یک مبل ماساژور می باشد که این ویژگی سبب این شده است تا این محصول به یکی از مبل های پرطرفدار در سراسر جهان تبدیل شود . در ادامه به بیان مزایا و معایب این مبل بادی خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی اینتایم یکی از برترین طراحی های مبل های بادی می باشد که در هنگام استفاده از آن ، به این مورد پی خواهید برد . در هنگام استفاده بدن شما به طور کامل روی مبل قرار میگیرد و به خوبی تمامی کمر شما را پوشش می دهد . در قسمت پایینی این محصول نیز لوگوی این شرکت را مشاهده می کنید که به زیبایی محصول افزوده است . همجنین بر روی بدنه و قسمت راست این محصول جیب مخصوصی قرار داده شده است که می توانید از آن برای قرار دادن وسایل خود همانند گوشی و یا کنترل تلویزیون استفاده کنید . موتور ماساژوری که در داخل این مبل تعبیه شده است نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود که در هنگام استفاده بدن شما را به طور کامل ماساژ می دهد و احساس لذت بخشی به شما دست خواهد داد . رنگ قهوه ای استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی مبل افزوده است و توانسته است مبل را به یک محصول زیبا و عامه پسند تبدیل کند . 

جنس بدنه

قسمت رویه و تکیه گاه این محصول از پی وی سی مخملی تهیه شده است و به سبب این مخملی بودن در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و استراحت لذت بخشی را برای شما فراهم خواهد آورد . بخش کناری و دسته های این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم و کف آن از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه بالا رفتن استحکام آن در برابر فشار و ضربه می باشد . رویه ی این محصول نیز به صورت مواج می باشد که به کمک این ویژگی در هنگام استفاده هوا در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه مبل رد و بدل می شود و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این مبل بادی ماساژور اینتایم 120 سانتی متر ، عرض آن 108 سانتی متر و ارتفاع آن 98 سانتی متر می باشد . اندازه ی بسیار مناسب این محصول موجب این می شود تا استفاده از آن برای بزرگسالان و حتی کودکان و نوجوانان نیز ممکن باشد . ارتفاع تکیه گاه مناسب این مبل سبب این می شود که قسمت سر و کمر شما را به طور کامل در بر بگیرد و احساس خستگی نکنید . تحمل وزن این مبل بادی 136 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد . البته با کم کردن مقداری از باد مبل می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید . وزن بته بندی این محصول حدود 10کیلوگرم می باشد که پس از خارج کردن اقلام اضافی ، وزن مبل حدود 5 کیلوگرم می شود که می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن مبل ار میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته باید به این نکته توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد این محصول ممکن است به بدنه و بافت های داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری کنید . این مبل بادی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و می بایست از برخورد آن با اشیاء تیز جلوگیری کنید . البته در صورت سوراخ شدن مبل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

مبل بادی اینتایم محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار بالا می باشد که از رویه ی پی وی سی مخملی تهیه شده است و همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد . پی وی سی مخملی استفاده شده در رویه ی این محصول از تعریق بدن شما جلوگیری می کند . همراه داشتن جیب برای قرار دادن وسایل خود و همچنین موتور قوی ماساژور از ویژگی های این محصول به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
136 کیلو گرم
طول
120 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
98 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره ماساژور بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

سلام دوستان شخصی خرید کرده کیفیت کار رو خودش دیده باشه
لطفاً اطلاع بدید
09179379700

509 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...