مبل بادی پشتی دار ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 130 کیلو گرم
  • طول: 94 سانتی متر
  • عرض: 108 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شیبدار ونگو مبل بادی با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی ارسال کشور به تمام نقاط کشور

مبل بادی شیبدار ونگو یکی از مبل های بادی جدید و دوست داشتنی می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این کالا با دارا بودن ویژگی های برجسته بسیار می تواند نیزا شما را از داشتن مبل های بادی حجیم و سنگین بی نیاز می کند. بخش اصلی بدنه این محصول دارای رویه کاملا مخملی و ضد تعریق بوده که با شیار هایی که دارد و با عبور دادن هوا از این قسمت ها باعث می شود حین استفاده حسی مشابه مبل های سنتی به شما منتقل شود و جایگزین بسیار خوبی برای این محصولات باشد با این تفاوت که می توان آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد. این مبل از سری vango بوده و نوع دو نفره و یک نفره آن با پشتی بلند به همراه یک مدل گرد از آن تولید شده است که می تواند یک ست کامل را برایتان به ارمغان آورد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی شیبدار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

مبل بادی پشتی دار ونگو از سری محصولات جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای مستحکم بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .


طراحی و ساخت

طراحی این مبل بادی یک نفره به کونه ای می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد و می توانید از این مبل بادی برای مطالعه های خود و یا تماشای تلویزیون و استراحت های کوتاه مدت میان روز خود استفاده نمایید . همچنین پشتی استاندارد و رویه با کیفیت سبب این شده است تا بتوانید در ساعات مختلف از آن استفاده نمایید و همچنین به دلیل این ساختار استاندارد می توانید از این مبل بادی در محل کار خود نیز برای استراحت های کوتاه مدت خود استفاده نمایید . رویه مواج تعبیه شده برای این مبل بادی نیز سبب این خواهد شد تا بتوانید ساعات طولانی از این محصول استفاده نمایید و دچار خستگی نشوید . ارتفاع این مبل بادی یک نفره نیز به گونه ای طراحی شده است تا در هنگام استفاده از آن به خوبی قسمت های پایینی پای شما را پر کند و دچار احساس خستگی نخواهید شد . 



جنس بدنه

بدنه این مبل بادی یک نفره از پی وی سی مستحکم تهیه شده است و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفده نمایید . بخش کف این مبل بادی پشتی دار از پی وی سی دولایه چرمی تهیه شده است و علاوه بر استحکام زیاد در برابر اشیاء نوک تیز می تواند به خوبی در برابر آب و مایعات نیز مقاومت کند و می توانید بدون نگرانی از این محصول در شرایط مختلف و مکان های مختلف نیز استفاده نمایید و مشکلی برای این محصول پیش نخواهد آمد . بخش های کناری این مبل بادی نیز از پی وی سی چرمی تهیه شده اند و سبب این شده است تا در صورت برخورد با سایر اشیاء مشکلی برای مبل پیش نیاید و بتوانید از آن استفاده نمایید . همچنین در تولید بخش رویه این مبل بادی از پی وی سی مخملی استفاده شده است که این رویه مخملی سبب این خواهد شد تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و هوا به خوبی در قسمت کمر و نشیمنگاه شما رد و بدل شود و بتوانید ساعات طولانی از این مبل بادی استفاده نمایید . 


ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی یک نفره دارای ابعاد مناسبی برای استفاده یک نفر بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . این مبل بادی یک نفره دارای 125 سانتی متر طول ، 108 سانتی متر عرض و 94 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی یک نفره بوده و همچنین اکثر افراد با وزن های مختلف نیز می توانند از این مبل بادی استفاده نمایند . تحمل وزن 130 کیلوگرمی این مبل بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید بدون محدودیت از این مبل بادی استفاده کنید و نگرا بروز مشکل برای آن نباشید . البته در صورت نیاز به افزایش این تحمل وزن می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول این عمل را انجام دهید . وزن کم این مبل بادی نیز از دیگز ویژگی های این محصول محسوب می شود که به شما این کمک را خواهد نمود تا بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . 


جمع بندی

مبل بادی یک نفره ونگو یکی از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که به سبب استفاده از رنگ های جذاب در تولید آن سبب این شده است تا بتوانید از این محصول برای تمامی فضاها استفاده نموده و بتوانید به راحتی این مبل بادی را با لوازم منزل خود هماهنگ نمایید . بدنه مقاوم ، رویه مستحکم و ضد تعریق و کف ضد آب از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود . همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی محصولات اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
130 کیلو گرم
طول
94 سانتی متر
عرض
108 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
دارای تکیه گاه شیبدار
ابعاد بسته بندی: 37 در 27 در 9 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...