مبل بادی پشتی دار گرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار گرد در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در فروشگاه مبل بادی یک نفره بزرگسال و کودک در سایت intex تهران

مبل بادی پشتی دار گرد یکی از متفاوت ترین و زیبا ترین مبل های بادی است که به شیوه کاملا نوین تولید شده است تا استاندارد های مبل بادی را تغییر دهد. این محصول با قطر 80 سانتی متری کاملا گرد بوده و پشتی و دسته های آن به صورت یک تکه تعبیه شده است که باعث می شود راحتی بسیاری را برای شخص به همراه داشته باشد. این محصول می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. بدنه آن به صورت کاملا پی وی سی بوده و در تمامی قسمت ها مخملی است که حس خوش آیندی را به شخص منتقل می کند. مبل بادی پشتی دار گرد را می توانید با خالی کردن باد آن در کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده و به سادگی جابجا کنید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید . 

مبل بادی پشتی دار گرد از نمونه مبل های بادی بسیار زیبا و خوش طرح و خوش رنگ فروشگاه اینتکس تهران می باشد که ساختار آن به گونه ای است که شاید بسیاری آن را با مبل های دیگر اشتباه گرفته و به بادی بودن آن پی نبرند ، این مبل های بادی بسیار نرم و راحت هستند و می تواند یک نشیمنگاه عالی برای افرادی باشد که در طول روز زیاد می نشینند و دوست دارند که یک مبل نرم و راحت را داشته باشند . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با مبل بادی پشتی دار گرد انجام خواهیم داد ، بیش از پیش می توانید با اطمینان خرید خود را انجام داده و احساس رضایت کامل را داشته باشید . 

ویژگی های مبل بادی پشتی دار گرد

از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی می توان به تحمل وزن بسیار خوب و بالای آن اشاره کرد که به واسطه استفاده از جنس خوب و یک طراحی عالی به خوبی می تواند وزن بالای افراد را تحمل کند . با توجه به این موضوع می توان گفت که تمامی بزرگسالان می توانند از مبل بادی پشتی دار گرد استفاده کنند ، زیرا به خوبی می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون اینکه آسیبی ببیند . از سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به وزن سبک و کم آن اشاره کنیم که به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . 

ساخت و تولید مبل بادی پشتی دار گرد

از ویژگی های ساختاری این محصول که در بخش قبلی اشاره شد این است که ساختار خوب مبل بادی پشتی دار گرد باعث شده است تا بتواند وزن بالا را تحمل کند . از جمله این ویژگی ها می توان به استفاده از لایه های درونی اشاره کرد که به صورت لایه لایه در بخش های میانی و داخلی مبل استفاده شده است ، بدین ترتیب شما می توانید با خیال راحت با هر وزنی که دارید ، بر روی مبل بنشینید و نگران آسیب دیدن آن نباشید . این محصول از ساختار دولایه برخوردار است و برای تولید آن از دو بخش استفاده شده است که یکی از آن ها ساختار استوانه ای مبل می باشد که بخش پشتی و تکیه گاه آن و دیواره های کناری مبل را تشکیل داده است و دیگری نیز بالشتک میانی مبل است که بخش نشیمنگاهی آن را مشخص می کند . 

جنس مبل بادی پشتی دار گرد

جنس این مبل بادی از پی وی سی می باشد که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی به شمار می آید ، زیرا این جنس انعطاف پذیر است و علاوه بر اینکه سطحی نرم را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد ، می تواند در برابر فشار نیز مقاوم باشد و با انعطاف پذیری خوب خود ، در برابر پارگی و ترکیدن مقاوم باشد . 

راه اندازی مبل بادی پشتی دار گرد

راه اندازی مبل بادی پشتی دار گرد کاری بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید به راحتی و با استفاده از پمپ های باد محصول بادی خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . شما می توانید برای راه اندازی بهتر ، از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . توجه داشته باشید که بخش کوسنی و نشیمنگاه مبل نیز به صورت مجزا راه اندازی می شود و بایستی هر دو بخش را راه اندازی کنید . پس از راه اندازی حتما درب دریچه را ببندید .

مراقبت و تعمیرات مبل بادی پشتی دار گرد

برای راه اندازی مبل بادی پشتی دار گرد بهتر است که از پمپ های باد برقی قوی و یا کمپرسور های باد استفاده نکنید . همچنین بهتر است که مبل بادی خود را در صورت استفاده در بیرون از منزل یا در مسافرت ها ، بر روی زیرانداز قرار دهید . فشار زیاد به بدنه می تواند منجر به آسیب دیدن محصول بادی شود . 

توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده ، حرارت های زیاد ناشی از آتش و ... نیز می تواند به مبل بادی آسیب وارد کند ، این در حالی است که شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی به بهترین شکل بخش آسیب دیده را تعمیر کنید و جای نگرانی از این بابت وجود ندارد . شما می توانید برای تعمیرات تخصصی تر ، محصول بادی آسیب دیده خود را برای فروشگاه اینتکس تهران ارسال کنید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
80 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه بادی گرد
دارای سطح نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای کوسن بادی مجزا در نشیمنگاه
دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...