مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال

کد bestway 75010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 80 کیلو گرم
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 112 سانتی متر
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال از سری محصولات بادی برای کودکان می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران عرضه می شود.

مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. این مبل بادی یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت کودکان بوده که به راحتی می توان از آن درون اتاق کودک استفاده نمود. فرم کلی این مبل بادی به صورت دایره ای بوده و طرح آن نیز به طرح توپ فوتبال می باشد که از جذابیت بسیار بالایی برای کودکان پسر برخوردار می باشد. جنس بدنه ان از وینیل بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و دوام بالایی دارد. این محصول در ابعادی همچون طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر طراحی و ساخته شده است که فضای بسیار کمتری را نسبت به مبل های ثابت اشغال می کند. تحمل وزن آن 80 کیلو گرم بوده و دارای وزن 1.7 کیلو گرم می باشد که نسبت به مبل های ثابت وزن کمتری داشته و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. شما می توانید این مبل بادی با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکارن ما تماس بگیرید.

مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال از سری مبل های بادی زیبای برند بست وی می باشد که از کیفیت ساخت بالا به همراه انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی می باشد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده ، به خوبی با بدن شما حالت بگیرد و احساس کمر درد به شما دست ندهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :


ساختار این مبل بادی به صورت دایره ای می باشد که متفاوت تر از سایر مبل های بادی رایج است اما از شکل ظاهری زیبایی برخوردار می باشد . طرح توپ مانند رویه این مبل بادی باعث شده است که این محصول به خوبی بتواند جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . رویه این مبل بادی به رنگ سفید و مشکی می باشد که که درزهای موجود بر روی این محصول توسط دستگاه های پیشرفته پرس شده اند و خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت می کند . شایان ذکر است که به منظور راه اندازی این محصول محفظه باد موجود بر روی آن به گونه ای تعبیه شده است که راه اندازی را  توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی امکان پذیر است . رده سنی استفاده از این مبل بادی برای کودکان و نوجوانان می باشد که توسط برند تولید کننده درج شده است .



جنس بدنه :


جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل راحتی بست وی از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم می باشد. بدنه ای دو لایه که در قسمت نشیمنگاه خود از روکش طرح چرم بهره برده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن در برابر تعریق بالا نیز مقاومت خوبی داشته باشد. برای سایر قسمت های بدنه نیز از روکش طرح چرم استفاده شده است تا در صورت برخورد آب به بدنه آسیبی به مبل وارد نشود. یکی از ویژگی های خوب این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی آسوده تر برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت.


ابعاد ، وزن و تحمل وزن :


ابعاد این مبل بادی  به مشخصات (طول: 114 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده رده سنی کودک و نوجون خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده به همین دلیل در صورت جمع کردن مبل این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد به اندازه ای که به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد . اما تحمل وزن این کالا بر اساس جنس بدنه و ابعاد آن سنجیده شده که مقدار 80 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد . این مقدار تحمل وزن برای چنین محصولی مقداری قابل قبول و مناسب محسوب می شود . گرچه مقدار تحمل وزن با مقدار باد شدن بدنه مبل رابطه ای مستقیم خواهد داشت بنابراین باید میزان باد مبل استاندارد باشد تا چنین تحمل وزنی داشته باشد . وزن بسته بندی این کالا نیز 1.7 کیلوگرم بوده که از سبک ترین مبل های بادی یک نفره بزرگسال می باشد.


جمع بندی :


این مبل بادی دارای ساختاری در چارچوب استانداردهای جهانی می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این مبل بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است . همچنین قابلیت تحمل وزن در این مبل بادی بالغ بر 80 کیلو گرم و وزن آن برابر با 1.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در ابعاد جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی حتی در سفرهای شما نیز می باشد . مبل بادی کودک بست وی طرح توپ فوتبال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس تهران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
80 کیلو گرم
طول
114 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
---
نوع مبل
یک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه ساده
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...