مبل بادی کودک راحتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 61 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک حفاظ دار با طرح خرس از محصولات بادی با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران ، نمایندگی محصولات بادی intex و bestway در ایران

مبل بادی کودک راحتی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای کودکان توسط شرکت اینتکس در سال 2018 تولید و ورانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت از این محصول تا کودکان 10 سال می توانند استفاده نمایند . زیره این مبل بادی از جنس پی وی سی می باشد که با زمین هواگیری شده و از تکان خوردن مبل جلوگیری می کند . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهد کرد . این محصول را شما می توانید با یک پمپ دستی کوچک به راحتی در کمترین زمان باد کرده و از آن استفاده نمایید . ابعاد و حجم این محصول بگونه ای است که شما می توانید آن را به راحتی با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که از آن با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به ضد آب بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در استخر های خانگی به راحتی استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی کودک با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

مبل بادی کودک راحتی از مبل های بسیار دوست داشتنی با طراحی آرگونومیک می باشد که سطحی نرم و راحت را در اختیار کودک قرار خواهد داد تا بتواند برای مدت طولانی ، بدون اینکه فشاری به اندام های آن ها وارد شود ، از مبل استفاده کرده و به تماشای تلویزیون و ... بپردازند . فروشگاه اینتکس تهران با توجه طراحی بی نظیر این مبل بادی و شکل ظاهری بسیار زیبا ، آن را موجود کرده است تا مشتریان بتوانند خرید های خود را با قیمت ارزان تر انجام دهند . در ادامه مطلب نیز به بررسی بیشتر مبل بادی کودک راحتی پرداخته و قصد داریم تا شما را در خرید مبل بادی کودک راهنمایی کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید . 

طراحی و ساخت مبل بادی کودک راحتی

طراحی و ساخت مبل بادی کودک راحتی برگرفته از مبل های معمولی بوده و تنها تفاوت آن ها ساختار بادی و شکل ظاهری محصول می باشد ، ولیکن شما در این مبل بادی نیز یک نشیمنگاه مرتفع به همراه دستگیره های کناری و پشتی و تکیه گاه را مشاهده می کنید . توجه داشته باشید که در خرید های خود حتما به رده سنی محصول و تحمل وزن آن دقت داشته باشید . مبل بادی کودک راحتی قادر به تحمل وزن 35 کیلوگرمی می باشد ، به همین دلیل نیز بهتر است که به این نکته مهم در هنگام خرید مبل بادی کودک توجه داشته باشید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این مبل بادی دارای ظاهری عروسکی و بسیار با مزه است که رنگ پس زمینه کل صندلی بنفش می باشد . بخش نشیمنگاهی مبل بادی به صورت برجسته طراحی شده و کمی گود ساخته شده است ، به همین دلیل نیز کودک در هنگام استفاده حس راحتی بسیار خوبی را خواهد داشت . 

جنس مبل بادی کودک راحتی

برای تولید و ساخت بخش های بدنه مبل بادی کودک راحتی از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که از بهترین لایه های استفاده شده برای محصولات بادی به شمار می آید ، زیرا این جنس ضد آب می باشد و ضد آب بودن می تواند طول عمر محصول را افزایش دهد . همچنین این جنس ضد حساسیت بوده و پوست کودک حتی اگر خیلی حساس باشد نیز به این ماده حساسیتی نشان نخواهد داد ، بنابراین با خیال راحت این محصول را برای کودک خود تهیه کنید . بخش کف مبل بادی برای اینکه کمی ضخیم تر شده و دوام بهتری را داشته باشد ، از ساختار دولایه پی وی سی تولید شده است و می تواند در برابر آسیب دیدگی بسیار مقاوم تر باشد . 

مراقبت و نگهداری از مبل بادی کودک راحتی

جنس مبل بادی کودک راحتی مقاوم بوده و در شرایط مختلف محیطی آسیبی به آن وارد نمی شود ، در این در حالی است که در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه و لایه های پی وی سی می تواند به آن صدمه وارد کند ، از این رو توصیه می شود که حتما از برخورد اینگونه از اجسام جلوگیری کنید و به کودکان خود آموزش بدهید که از این محصول بادی چگونه استفاده کنند و چگونه از آن نگهداری نمایند . توجه داشته باشید که پریدن بر روی مبل بادی ، گاز گرفتن ، چنگ زدن ، کشیدن به سطوح زبر ، تحت فشار قرار دادن و ... می تواند به بدنه محصول بادی آسیب وارد کند .

تعمیرات و پنچرگیری مبل بادی کودک راحتی

برخی از آسیب دیدگی ها همچون پارگی های جزئی و سوراخ های ریز و درشت قابل تعمیر شدن هستند و برای اینکار می توانید از لیبل ها یا همان برچسب های تعمیراتی استفاده کنید . گاهی نیز ممکن است پارگی ها وسیع باشند و یا به دلیل سوختگی ، مبل بادی آسیب دیده باشد ، در این مواقع محصول غیر قابل تعمیر خواهد بود و بهتر است قبل از دور انداختن با فروشگاه اینتکس تهران تماس گرفته و راهنمایی بگیرید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
طول
65 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
72 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
دارای سطح مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...