مبل بادی کودک شفاف

کد intex 68594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 104 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
1,760,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک شفاف محصولات از شرکت اینتکس می باشد، با ارزان ترین قیمت ها در نمایندگی محصولات بادی در سایت intex تهران

مبل بادی کودک شفاف یکی از هزاران محصولات فوق العاده شرکت اینتکس می باشد که این محصول با رنگ فسفری خود از نظر ظاهری بسیار شیک بوده و در رده های سنی پایین خواهان بیشماری دارد و جلوه ی خاصی به اتاق فرزند دلبندتان خواهد داد. این محصول برای سنین 4 تا 10 بسیار مناسب بوده و وزن آن طوری درنظر گرفته شده که کودکان دراین رنج سنی بتوانند خود مبل بادی خودشان را جابجا نمایند. همچنین بدنه این محصول از pvc چند لایه می باشد که از این نظر هیچ نگرانی بابت استحکام و مقاوم بودن آن نمی باشد.

مبل بادی کودک شفاف

مبل بادی کودک شفاف یکی دیگر از محصولات بازی برای کودکان است که می تواند به زیباترین حالت و رنگ برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. مبل بادی محصولی استاندارد برای استفاده در محل های مختلف است و لازم به استفاده در فضاهای باز و بسته می باشد و می تواند وزن کودکان را تحمل کند. این محصول به گونه ای فانتزی طراحی شده است و رنگبندی آن نیز بر حسب علاقه کودکان تعیین می گردد. علاوه بر آن شفافیت ظاهری که دارد باعث می شود تا در محیط های بیرونی زیبایی بسیار زیادی پیدا کند و سبب شوق کودکان به خرید و استفاده از محصول باشد. در زمان نیاز به داشتن این محصول برای کودکان می بایست اطلاعات دقیق و کاربردی از مبل بادی را کسب نمود تا والدین با دید باز و آگاهی تمام محصول را برای فرزندان خود خریداری کنند. به این صورت با اطلاع کافی از جنس و کیفیت آن نیز می توان محصول را در فضای باز و بسته و گرما و سرما استفاده نمود. برای آشنایی بیش تر با این محصول کاربردی به مطالب زیر مراجعه کنید.


رویه ای خاص و مواج

یکی از نکات زیبایی و استاندارد ایجاد شده در این مبل بادی خاصیت ظاهری آن است که در نظر مخاطب تمایل بیش تری برای خرید فراهم می کند و آن ها را راضی و خشنود برای سب این محصول می نماید. ظاهری مبل بادی به صورت بدنه ای شفاف است که تمایل افراد به بازی در آب را بیش تر می کند. این بدنه خاص و منحصر به فرد دارای بخشی گود و مواج در میانه خود است. به این طریق محل نشیمن محصول نیز تعیین می گردد و می تواند افراد را در سلامت کامل نگه دارد. این رویه و محل نشیمن مواج می باشد. به طوری که بر روی بدنه آن حالت های بر آمده و فرورفته ایجاد شده است. به این صورت می توان گفت که رویه مواج بوده و راحتی و نرمی بسیار زیادی را شامل افراد استفاده کننده می نماید. این محصول منعطف است تا کودکان بتوانند با این وجود شکل و ساختار خاصی از محصول باکیفیت را داشته باشند.


شوق و اشتیاق در زمان بازی

با خرید این مبل بادی می توان لذت داشتن محصولی خاص را در کودکان ایجاد نمود تا علاوه بر این لذت شوق و نشاط استفاده از محصول را نیز پیدا کنند و با آن بتوانند انواع بازی و سرگرمی را داشته باشند. این مبل بادی در محیط های خشک مانند حاشیه استخر ها کاربرد دارد و در این محل ها سبب فراهم کردن بخشی نرم و راحتی شده و می تواند به بهترین شکل کارایی کسب نماید. علاوه بر این استفاده در اتاق خواب کودکان به جهت وجود بخشی برای نشستن خریداری می شود و می تواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. این مبل بادی قادر به حضور بر روی سطح آب به حالت شناور است و می تواند معلق بودن خود را برای ساعات طولانی حفظ نماید. این شرایط در برخی از محصولات ایجاد شده است تا به این گونه کودکان در داخل آب های آرام مانند استخر های بتوانند به بهترین صورت بازی و تفریح انجام دهند و انرژی مازاد آن ها نیز تخلیه شود.


ظرفیت بدنه برای قرار گیری در گرما

مبل بادی می تواند در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده شود به همین جهت در صورت استفاده در محل های گرم در فصول گرم سال نیز قادر به حفظ کارایی و مرغوبیت بدنه خود می باشد. این محصولات در جنس نامرغوب خود ممکن است از خود مواد سمی تولید نماید که سلامت کودکان را به خطر می اندازد و می تواند برای آن ها حساسیت نیز ایجاد کند. به همین جهت برای استفاده از مبل بادی می بایست جنس مرغوب و خاص آن را انتخاب کرد تا افراد در گرما نیز دچار حساسیت نشوند و سلامتی کودکان به خطر نیوفتد.


نحوه خرید

خرید مبل بادی کودک شفاف از فروشگاه اینتکس تهران امکان پذیر است که به صورت غیر حضوری قادر به ارائه محصولات اورجینال می باشد.

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
104 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
117 سانتی متر
جنس رویه
PVC شفاف
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
دارای سطح گرد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...