مبل بادی کودک طرح جغد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 35 کیلو گرم
  • طول: 68 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح جغد از تولیدات مخصوص کودک شرکت بزرگ اینتکس می باشد.  با قیمت ارزان در سایت آنلاین اینتکس تهران و فروشگاه محصولات بادی

مبل بادی کودک طرح جغد از تولیدات مخصوص کودک شرکت بزرگ اینتکس می باشد. این شرکت توجه بسیاری به موضوع کودکان و وسیله های مصرفی آن ها دارد و با تولیدات کودک پسندانه ای که دارد نظر کودکان را نیز توانسته است جلب کند. جنس بخش مختلف این مبل نیز از پی وی سی می باشد که مقاومت و زیبایی خوبی به این محصول بخشیده است. اینتکس تهران نیز نمایندگی فروش این محصولات را بر عهده دارد و با مراجعه به سایت اصلی شرکت و قسمت مبل بادی می توانید از انواع مبل بادی کودک دیدن کنید و خرید مد نظر خود را انجام دهید. ابعاد این مبل نیز برای استفاده یک نفره کودک مناسب است ، طول این مبل بادی 68 سانتی متر ، عرض مبل 75 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 48 سانتی متر می باشد.

مبل های بادی یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی در میان تمامی محصولات بادی می باشند که هر کدام نقاط جذاب و دوست داشتنی مختص خود را دارند. مبل بادی طرح جغد نیز با ابعاد مناسب و مشخصه های دوست داشتنی که دارد می تواند بدون شک نظر شما را در مورد مبل های بادی تغییر دهد. این محصول می تواند یک هدیه کاملا مناسب برای کودکتان باشد و بخش های مختلف بدنه آن نیز با ساختار مستحکمی که دارند می توانند برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در باب نقد و بررسی ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

طراحی این کالا بسیار زیبا و خلاقانه می باشد که از شکل جغد و به صورت فانتزی الهام گرفته شده است. بدنه این مبل از دو بخش عقب و جلویی تشکیل شده است، قسمت عقبی آن شامل پشتی و دو پایه اولیه آن می شود و بدنه جلویی آن نیز شامل نشیمنگاه و دسته های ان بوده که در شرایط کاملا متعادلی تولید شده اند. بر روی بخش بالایی پشتی این مبل دو برآمدگی به عنوان دو چشم قرار داده شده و حالتی شبیه چشم های جغد دارد. بدنه رنگ آبی روشن داشته ولی در برخی قسمت های آن لکه های آبی تیره قرار داده شده است. فرم اصلی نیز به صورت موازی بوده که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سطوح ضد تعریق سنتی باشد.

ابعاد و وزن

این مبل بادی کودک دارای ابعاد 68 سانتی متر طول ، 75 سانتی متر عرض و 48 سانتی متر ارتفاع می باشد. لازم به ذکر است که ارتفاع عنوان شده تا قسمت بالای پشتی آن بوده و ارتفاع مفید نشیمنگاه در حدود 25 سانتی متر است. این ارتفاع برای یک بزرگسال کم بوده اما برای مبل بادی کودک بسیار مناسب می باشد و حس لذت بخشی به کودکان خواهد بخشید . تحمل وزن این مبل نیز در حدود 35 کیلوگرم می باشد که این تحمل وزن نیز بسیار مناسب بوده و مشکلی برای مبل بادی پیش نخواهد آمد. ابعاد بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده و به سادگی می توان آن را در کوله پشتی قرار داده و بدون مشکل حمل کرد. 

جنس و کیفیت

بخش اصلی بدنه این محصول از لایه های ضخیم PVC ساخته شده است و با پرس های حرارتی و چسب به هم متصل شده است. دلیل استفاده از این ماده انعطاف پذیری بالا در کنار استحکام در برابر فشار و وزن زیاد می باشد که باعث شده شرکت های زیادی به این محصولات خود را تولید کنند. البته مزیت اصلی محصولات بادی نیز همین مورد است که باعث می شود بتوان آنها را محصولات پرتابل تر و پر تنوع تری دانست. لایه های داخلی مبل که از نوع ضخیم ماده پی وی سی هستند باعث می شوند شکل ظاهری مبل حفظ شود. رویه ی این محصول از نوع براق بوده و بدنه ی آن نیز از همین جنس و کف این محصول از پی وی سی چند لایه ساخته شده است تا در برابر فشار و وزن بالا مقاومت خوبی داشته باشد . بدنه براق این محصول موجب این می شود تا در صورت کثیف شدن بدنه آن به سادگی و با استفاده از یک دستمال خیس بتوان آن را تمیز کرد. 

روش راه اندازی

برای نصب این مبل بادی می بایست آن را از جعبه ی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام نمود . باد زدن را تا زمانی که شکل ظاهری آن مشابه آنچه در تصویر محصول است ادامه دهید البته باید توجه داشت که بیش از حد آن را باد نکنید زیرا برای مبل مشکل ایجاد می کند. برای مراقبت از این محصول نیز می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری نمود زیرا در صورت برخورد موجب سوراخ شدن آن می شود . برای تعمیر پس از سوراخ شدن اتفاقی محصول نیز می توانید از چسب تعمیرات استفاده کنید. برای خرید مبل بادی از سایت تهران اینتکس نمایندگی مبل بادی استفاده نمایید

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
35 کیلو گرم
طول
68 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره کودک
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه موج دار
قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب کودکان زیر 5 سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...