مبل بادی کودک طرح گل

کد intex 68574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 70 کیلو گرم
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,410,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح گل اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران  فروشگاه مرکزی محصولات intex و بست وی با ضمانت و گارانتی

مبل بادی یک نفره طرح گل اینتکس محصولی زیبا و شیک برای کودکان زیر 10 سال که سخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و قابل استفاده در مکان های مختلف بخصوص مسافرت های متفاوت می باشد. این کالا دارای ابعاد طول: 102 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر که می تواند تا وزن 70 کیلوگرم را تحمل کند. این مبل بادی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در اتاق های خواب کودکان باشد .

مبل بادی کودک طرح گل محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشین می باشد که مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است و می توانید از آن در اتاق کودک به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین 1 تا 10 سال می باشد . رویه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . مبل بادی کودک دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید مبل خود را به راحتی ترمیم کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول را شما می توانید با یک پمپ باد دستی کوچک اینتکس در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به نشیمنگاه بسیار نرم و راحت آن اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این مبل بپردازیم ...

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا بهرمند است به همین سبب این محصول مناسب برای کودکان 1 تا 10 سال می باشد . شرکت اینتکس رویه این محصول را از بهترین نوع مخمل جیر تولید کرده است که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون می باشد و همچنین شما در زمان استفاده از این محصول احساس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . جنس  کف این محصول از پی وی سی ضخیم تر می باشد که به مقاومت این محصول افزوده است . 

طراحی و ساخت این محصول به صورت گرد می باشد و با توجه به گود بودن نشیمنگاه این محصول کودک شما در زمان استفاده در آن فرو خواهد رفت و راحتی بیشتری را تجربه خواهد کرد . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد که از محبوبیت خاصی میان کودکان برخوردار می باشد . بروی نشیمنگاه این محصول یک گل طراحی شده که به زیبایی این محصول افزوده است . بروی این محصول یک تکیه گاه تعبیه شده که برای استراحت های طولانی مدت مورد استفاده قرار می کیرد . این محصول دارای 2 رنگ بسیار زیبا و شکیل می باشد که به عنوان تزئین اتاق کودک مورد استفاده قرار می گرد . 

ابعاد و وزن بسته بندی : 

ابعادی که شرکت اینتکس برای این محصول در نظر گرفته است شامل تمامی قسمت های مبل می باشد ( طول : 102 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر می باشد که بسیار استاندارد می باشد و برای شما این امکان را فراهم می کند که از این محصول در اتاق کودک و ویلا استفاده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد به راحتی داخل چمدان قرار می گرد و به راحتی قابل حمل می باشد . وزن بسته بندی این محصول بسیار مناسب می باشد و به راحتی قابل حمل می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک یک پمپ باد دستی اینتکس به راحتی در کمتریم زمان ممکن می توانید محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

برای مراقبت و نگهداری از این محصول نباید شی تیز و برنده به مبل برخورد کند . از باد کردن بیش از حد مبل پرهیز کنید تا صدمه از قسمت درز وارد نشود و همچنین از جامپینگ و پرش بروی محصول خودداری نمایید . در صورت صدمه دیدن بدنه این محصول یک برچسب تعمیرات در بسته این محصول وجود دارد که به کمک آن می توانید محصول خود را ترمیم کنید و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی : 

مبل بادی کودک طرح گل از سری محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولید با قیمتی مقرون به صرفه روانه  بازار گردیده است . این محصول بسیار نرم و راحت می باشد که شما می توانید به عنوان استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون از آن استفاده نمایید . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه واهید کرد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این ممحصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
70 کیلو گرم
طول
102 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
پمپ دستی کوچک
نوع مبل
یک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
دارای سطح گرد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...