مبل بادی کودک فانتزی بست وی

کد bestway 75066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک فانتزی بست وی با طراحی متنوع از سه نوع میوه مختلف بوده تا شما بتوانید با توجه به روحیات فرزند خود و علایق آن یک نمونه محصول استثنایی را انتخاب و خریداری نمایید. این مبل بادی برای استفاده کودکان در رده سنی 3 الی 10 سال تولید شده که البته توصیه می کنیم در سنین پایین تحت نظارت والدین به استفاده از آن بپردازید. وزن بدنه این مبل بادی کودک به میزانی بوده که در زمان تفریحات آبی می توانید به عنوان تشک بادی روی آب نیز مورد استفاده فرزند شما قرار بگیرد. رویه اصلی این مبل بادی ساختاری مواج داشته که شامل شیار هایی می باشد. این شیار ها موجب طبی شدن رویه این محصول و همچنین ضدتعریق بودن این بدنه شده است.


جنس بدنه این مبل بادی کودک را با مواد اولیه از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید می کنند. البته بخش کف محصول با توجه به تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده به محصول از نوع پی وی سی دولایه می باشد. این مبل بادی کودک از سه طرح با میوه های بادمجان ، توت فرنگی و آناناس تولید شده تا بتوانید متناسب با رنگبندی شاد بدنه انتخاب ساده تجربه کنید. البته یکی از دلایل محبوبیت این مبل بادی کودک مربوط به سهولت نصب و راه اندازی آن نیز می باشد. اگر قصد خرید مبل بادی کودک را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

مبل بادی کودک فانتزی بست وی

مبل بادی کودک فانتزی بست وی جزو بی نظیر ترین محصولات بادی کودکان است که با طراحی کاملا جذاب و شاد تمامی نظر ها را به خود جلب می کند. میوه ها برای تولید وسایل کودکان الگویی مناسب می باشند که با داشتن رنگ های متنوع می توانند مورد پسند آن ها قرار گیرند. شرکت بست وی نیز با اطلاع از این موضوع مبل بادی را طراحی کرده است که شبیه به میوه هایی از جمله توت فرنگی می باشد که کودکان علاقه زیادی هم به این میوه و هم به رنگ آن دارند. این مبل بادی در تغییر رنگ خود تبدیل به میوه های دیگر شده و این یک نکته مثبت برای تنوع در خرید آن محسوب می شود. در خصوص اطلاع از وضعیت ساختار و مرغوبیت مواد تشکیل دهنده آن به مطالب زیر توجه کنید.


ترکیب ساختار میوه ای

این مبل بادی ساختاری جذاب داشته و بدنه میوه در واقع نشیمنگاه آن را تشکیل می دهد و برای تکیه دادن نیز بخشی طراحی شده که ساقه آن محسوب می شود و با شیبی مناسب باعث قرار گرفتن ستون فقرات در حالت استاندارد می شود. بدنه میوه نشیمن بزرگی را ایجاد کرده است که روی آن مسطح نیست. این نوع طراحی ساخت به جهت طبی شدن این نشیمن می باشد و برای کودکان در زمان استفاده محلی راحت و نرم را ایجاد می کند که از خسته شدن آن ها جلوگیری می کند. هر کئام از این رنگ ها که میوه های مختلف می باشند به نوبه خود باعث جذب افراد برای خرید آن ها می شود. این رنگ ها در دسته رنگ هایی قرار می گیرند که برای کودکان جذاب است. به طور مثال داشتن رنگ بنفش بسیار خاص بر روی بدنه مبل بادی بادمجان می تواند در نظر کودکان دختر خارق العاده بیاید و بتوانند آن را در ترکیب رنگ اتاق خواب خود که به رنگ بنفش و یاسی است به کار ببرند.


انواع بازی و سرگرمی

در زمان خرید محصولات مختلف شاید یک کاربرد آن مدنظر شما باشد و دلیل خرید شما به حساب بیاید اما برخی از آن ها دارای مزایای دیگری نیز هستند که بعد از خرید می توان به آن پی برد. در خصوص خرید مبل بادی نیز ابتدا کاربرد آن به منظور نشستن کودکان بر روی آن مورد توجه قرار می گیرد اما باید گفت که این مبل بادی به دلیل ساختاری مناسب و خاص می تواند بر روی آب قرار گیرد و تشکیل یک تشک بادی شناور را دهد. به این منظور می توان در تفریحات آبی کودکان از محصول مورد نظر استفاده کرد. در سنین مختلف می توان از این مبل بادی به جهت غذا دادن راحت به فرزندانتان استفاده کنید و به همراه این کار به بازی با آن ها نیز مشغول شوید تا آن ها میل بیش تری به غذا پیدا کنند و همراه بازی سرگرم نیز شوند. 


مزایای بدنه

این محصول بادی بدنه ای بسیار سبک داشته به گونه ای که یک کودک خود به تنهایی می تواند آن را جابه جا کند این محصول سبک ابعاد کوچکی نیز دارد و برای پیدا کردن جای مناسب برای آن مشکلی پیش نمی آید. این محصول از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده تشکیل شده است که زمانی که باد می شود به حالت اصلی خود رسیده و می تواند محل نرمی را برای کودکان فراهم کند. این بدنه خاصیت ضد تعریق دارد و با پوست حساس کودکان سازگار می باشد. در زمانی که قصد جابه جایی آن را دارید می توانید به راحتی باد درون آن را تخلیه کرده و سپس بدنه را با ابعاد کوچک در ساک یا کیف خود قرار دهید. با توجه به بادی بودن این محصول در هنگام قرار دادن آن بر روی زمین باید مراقب اشیاء نوک نیز بوده و بدنه را به آن نزدیک نکنید. این محصول از آن جایی که دارای کفی دولایه است می بایست نکته گفته شده برای آن را رعایت کنید تا مبل بادی سالم و زیبا برای استفاده در طولانی مدت داشته باشید.


خرید محصول

خرید مبل بادی کودک فانتزی بست وی از طریق ورود به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...