مبل بادی یک نفره راحتی اسپیکر دار

کد 37116 jilong

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,410,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره راحتی اسپیکر دار یکی از بهترین انواع مبل بادی استاندارد و طبی با رویه ضدتعریق بوده که می تواند در زمان مطالعه و استراحت یک محیط ایده آل را برای شما فراهم آورد. افراد در زمان خرید در پی محصولی هستند که کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشید. به همین دلیل بوده که بدنه اصلی این مبل بادی را از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید کرده اند. این جنس بدنه تحمل وزن بالایی داشته و شما می توانید تا سال های طولانی از این مبل بادی استفاده کنید. برای راحتی شما رویه نشیمنگاه مبل بادی دارای یک روکش مخمل بوده که به اسایش شما در زمان استفاده کمک خواهد کرد.


مهم ترین ویژگی منحصر به فرد این مبل بادی مربوط به اسپیکر های سرخود آن می باشد. بر روی بدنه این محصول تعداد دو عدد اسپیکر تعبیه شده قدرت صدا بسیار خوبی دارد. از سوی دیگر تکیه گاه این مبل بادی کاملا بلند و استاندارد می باشد. به طوری که تمامی بخش کمر شما را پوشش خواهد داد. رویه اصلی محصول دارای خطوط موازی بوده و ساختاری مواج دارد. این رویه مواج از سویی موجب راحتی مصرف کننده بوده و از سوی دیگر با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد. لازم به ذکر بوده که این مبل بادی سبک می تواند وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس اقدام به خرید این مبل بادی با قیمت مناسب و کامل اورجینال نمایید.

نوعخانگی ، فنری
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 95 سانتی متر
 عرض 65 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بلند
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای دو اسپیکر سرخود
 دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

مبل بادی یک نفره راحتی اسپیکر دار

مبل بادی یک نفره راحتی اسپیکر دار محصولی جدید در دسته بندی اقلام ضروری برای استراحت می باشد که قابل حمل و کم جا است و در محل های مختلف نیز کارایی به خصوصی دارد. این محصول دارای امکانات منحصر به فردی می باشد که مهم ترین آن داشتن اسپیکر می باشد. اسپیکر در واقع خروجی صدایی است که در بدنه محصول به کار رفته و باعث پخش موزیک های مختلف در حین استراحت می شود. با وجود این مزیت ها افراد بیش تری به سمت مبل بادی کشیده می شوند و محبوبیت آن نیز بیش تر می باشد به گونه ای که خرید آن بالا رفته و متقاضیان نیز افزایش پیدا می کنند. این مبل بادی با بدنه ای تضمینی ساخته شده است که رویه ای مخمل داشته تا نرمی و لطافت بیش تر حس شود و در نتیجه تعداد دفعات مورد استفاده قرار دادن محصول بیش تر می شود. بنابراین مبل بادی جزو دسته محصولات طبی است که در نقاط مختلف منزل نصب می شود. برای آشنایی با مزیت های محصول با ما همراه باشید.


بخش های منحصر به فرد محصول

این مبل بادی از بخش هایی تشکیل شده است که باعث ایجاد طرفداران بسیار زیادی در آن ها می شود. جنس بدنه آن از پی وی سی می باشد که در واقع پلاستیک فشرده ای است که به زیبایی و دارای رنگ جذابی می باشد. این بدنه در بخش کناره دارای براقیت است و می تواند زیبایی خود را حفظ نماید. اما در بخش رویه که محل نشیمن افراد است می توان رویه مخملی را مشاهده کرد که دوام بخش را بالا برده و سبب افزایش زیبایی نیز می شود. این قسمت مهم رنگی مشابه با کناره ها دارد اما با تفاوت در جنس خود رنگبندی آن نیز به گونه ای سایه روشن نمایان می شود. این مخمل پرز های کوتاهی دارد و به این ترتیب تمیز کردن رویه آسان تر می شود. اگر در زمان استفاده از محصول به خوردن تنقلات مشغول هستید و این خوراکی ها در قطعه های ریز بر روی محصول افتاده می شود می توانید به راحتی با تکان دادن رویه آن را از آلودگی برطرف سازید.


اسپیکر های سرخود

در تصویر محصول مشاهده می شود که دارای تکیه گاهی با ارتفاع بلند می باشد. این تکیه گاه در واقع تمامی بخش کمر و سر افراد را فرا می گیرد و می تواند برای افرادی که دارای قد بلند هستند نیز به کار بروند. در این صورت تمامی علاقه مندان می توانند به راحتی بر روی مبل بادی حضور پیدا کنند. در کناره های تکیه گاه بلند محصول دو عدد اسپیکر قرار دارد که مرکزی برای پخش موزیک در زمان استراحت است. این اسپیکر دوام و طول عمر بالایی دارد و با درجه کیفی بالا در محصول به کار رفته است. با وجود چنین بخش مهمی افرادی که تمایل به مطالعه مطالب درسی را نیز دارند می توانند با این اسپیکر ها موارد دلخواه خود را پخش نمایند و به گوش دادن به آن ها بپردازند. 


قابل راه اندازی آسان با پمپ باد

با هر پمپ بادی امکان راه اندازی مبل بادی وجود دارد به طوری که در کم ترین زمان این کار انجام می شود و می توان برای استفاده آماده گردد. پمپ بادی در کنار محصول وجود ندارد اما می توان آن را از مرکز فروش مبل بادی تهیه نمود و به این صورت از تخفیفات ویژه این محصولات بر خوردار شد. با این خرید شما محصولی اورجینال دریافت می کنید و می توانید بهترین وسیله برای سال های طولانی را داشته باشید. پمپ باد در محل مورد نظر برای باد کردن بدنه قرار می گیرد و با اتصال به برق در پمپ باد برقی و یا با حرکات دست در استفاده از پمپ باد دستی شروع به باد کردن می کند و میزان معینی از آن را وارد بدنه می نماید.


نحوه خرید

روشی مناسب جهت خرید مبل بادی یک نفره راحتی اسپیکر دار وجود دارد که مطمئن و آسان است و در اسرع وقت انجام می شود. این روش خرید اینترنتی می باشد که از طریق مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس تهران انجام می گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...