مبل بادی یک نفره صدفی اینتکس

کد intex 68581

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 114 سانتی متر
  • عرض: 109 سانتی متر
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره صدفی اینتکس محصول با کیفیت شرکت intex ،‌عرضه توسط شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

مبل بادی یک نفره صدفی اینتکس در رنگ های متنوع (نارنجی) از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد. مبل بادی در رنگ های مختلف ، جدیدترین محصول شرکت اینتکس 2014 ، با رنگ بندی صورتی ، سبز و نارنجی و طراحی کاملا متفاوت و جالب خود مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. این مبل بادی نوع نارنجی رنگ آن می باشد. رنگ بندی زیبا و شاد آن حق انتخاب رنگ با هر سلیقه را می دهد و فقط کافی است سفارش خود را با رنگ مورد نظر انتخاب کنید و از راحتی و آرامش مبل بادی اینتکس لذت ببرید. مقاومت بالا و تحمل تا وزن 100 کیلوگرم و سبک بودن این محصول بی نظیر است . شما می توانید در هنگام مطالعه و تماشای تلویزون از مبل بادی استفاده کنید و لذت ببرید.مبل بادی جدید اینتکس  سبک بوده و قابل حمل  می باشد که می توان از آن در سفر استفاده کرد.جنس رویه مبل از جیر بوده و بدنه از پی وی سی می باشد.مبل را نشویید از ورود  آب به مبل جلوگیری کرده تا مبل شما زود خراب نشود. جدیدترین مبلهای بادی شرکت اینتکس را از نمایندگی مرکزی مبل های بادی در ایران از شرکت تهران اینتکس بخواهید .

مبل بادی یک نفره صدفی یکی از محصولات با کیفیت و زیبا شرکت اینتکس می باشد که در سال 2017 تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس قرار گرفته است . بدنه این محصول از جسن مخمل جیر و pvc تشکیل شده است که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد ابعاد و وزن بسیار مناسب آن می باشد که به شما کمک می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار از آن استفاده نمایید . در انتهای این محصول یک دریچه آب وجود دارد که شما می توانید از آن نقطه درون آن آب ریخته و باعث سنگین شدن این محصول می شود و از تکان خوردن و سر خوردن محصول جلوگیری می کند . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و با دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این مبل بادی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...


جنس بدنه : 

مبل بادی یک نفره صدفی دارای بدنه از جنس مخمل و چرم مصنوعی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا ببرخوردار می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر ضد تعریق می باشد که از نرمی و راحتی بسیار زیادی برخوردار می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده احساس خوش آیندی را تجربه نمایید . 

طراحی و ساخت : 

مبل بادی یک نفره صدفی به شکل گرد تولید شده است و با توجه به گودی که در نشیمنگاه این محصول طراحی شده شما در زمان استفاده کاملا در زمان استفاده داخل آن فرو رفته و احساس راحتی بیشتری داشته باشید . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که بعث طبی شدن این محصول می شود . این محصول از دو رنگ مشکی و نارنجی تشکیل شده که از بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . 

ابعاد و وزن : 

مبل بادی یک نفره صدفی دارای ابعاد استاندارد می باشد که بسیار کم جا می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . محصول فوق دارای وزن و حجم بسیار مناسب می باشد به همین جهت این محصول را می توانید به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول دارای بسته بندی بسیار کوچک می باشد که شما می توانید به راحتی آن را در مسافرت ها نیز استفاده نمایید . 

راه اندازی و نگهداری : 

برای راه اندازی این محصول نیاز به یک پمپ باد دستی و یا برقی دارید . محصول خود را از دسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده به کمک پمپ باد محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای مراقبت و نگهداری این محصول می بایست آن را از اشیا تیز دور نگهداری نمایید و از جامپینگ و پرش بروی آن خودداری نمایید تا صدمه ای به محصول وارد نشود . 

جمع بندی : 

مبل بادی یک نفره صدفی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابعاد بسیار مناسب برای استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون تولید شده است . این محصول ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد که رد سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . بدنه این محصول از جنس مخمل و پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا طبی می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده احساس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانیید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی یک نفره صدفی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
114 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
دارای خاصیت طبی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...