مبل بادی یک نفره ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 83 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره ونگو یکی از مبل های بادی جدید از سری ونگو با قیمت ارزان نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

مبل بادی یک نفره ونگو یکی از مبل های بادی جدید و دوست داشتنی از سری ونگو می باشد که در چند مدل مختلف تولید شده است و مدل یک نفره آن با پشتی بلند یکی از مدل های پر طرفدار و دوست داشتنی آن است که بدون شک نظرتان را به سمت خود جلب خواهد کرد. بخش اصلی بدنه این مبل از لایه های پی وی سی مخملی طرح چرم ساخته شده است که کیفیت بسیار خوبی داشته و می تواند سالها در صورت مراقبت صحیح جایگزین مبل های سنتی باشد. این محصول قابلیت جابجایی داشته و راه اندازی آن نیز نیز حدود 4 دقیقه زمان می برد که برای کالایی با این کیفیت کاملا مناسب و معقول است. شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

مبل بادی ونگو دارای طراحی ویژه ای می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و می توانید از این محصول برای تماشای تلویزیون و یا استراحت های کوتاه مدت خود استفاده نمایید . همچنین به سبب ساختار با کیفیت محصول می توانید از این محصول برای مطالعه و یا تماشای تلویزیون استفاده نمایید که می تواند به خوبی این نیاز های شما را برطرف سازد . رنگ این محصول نیز به گونه ای می باشد که می توانید به راحتی این محصول را با لوازم منزل خود هماهنگ نمایید و از آن استفاده نمایید . همچنین از ویژگی های این رنگ می توان به این نکته اشاره نمود که کثیفی را نشان نخواهد داد . ساختار این مبل بادی 1 نفره به گونه ای می باشد که در هنگام استفاده مشکلی برای بدن شما پیش نخواهد آمد و می توانید بدون نگرانی و ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایید . 

مبل بادی یک نفره ونگو از سری محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و همچنین مستحکم بوده و می توانید از این محصول برای تمام کاربرد های خود استفاده نمایید که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل بادی یک نفره از پی وی سی تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و می توانید از این محصول در سطوح مختلف استفاده نمایید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید . بخش کف این مبل بادی از پی وی سی دولایه تهیه شده است و در مقابل آب نیز مقاومت بالایی دارد و می تاوانید از آن در هر شرایطی استفاده نمایید . بخش کناری این مبل بادی نیز از پی وی سی چرمی تهیه شده است که به بالا رفتن مقاومت محصول در برابر اشیاء نوک تیز و ضربه شده است . رویه پی وی سی مخملی استفاده شده در این مبل بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و استراحت لذت بخشی را تجربه خواهید نمود . همچنین در قسمت رویه این محصول لایه هایی را مشاهده می کنید که این لایه ها می توانند هوا را در قسمت زیرین شما رد و بدل کنند و می توانید نهایت لذت را از استفاده از این محصول ببرید . 


ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی یک نفره ونگو دارای 95 سانتی متر طول ، 83 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای استفاده های روزمره بوده و همچنین به سبب همین ارتفاع  ، مناسب برای استفاده تمام سنین نیز می باشد که می توانید به راحتی از این محصول در شرایط مختلف استفاده نمایید . این ابعاد سبب این شده است تا بتوانید حتی از این محصول برای هدیه نیز استفاده نمایید و اطرافیانتان را خوشحال نمایید . تحمل وزن 120 کیلوگرمی این مبل بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . همچنین برای افزایش این تحمل وزن می توانید به راحتی با کم کردن مقداری از باد محصول ، این تحمل وزن را افزایش دهید و از آن استفاده نمایید . وزن کم این صندلی بای نیز از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود که این ویژگی به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این محصول را جابجا نموده و از آن در مکان های مختلف استفاده نمود . 


جمع بندی

این مبل بادی یک نفره ونگو دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخملی و کف ضد آب از محصولات ویژه شرکت اینتکس تهران می باشد که مناسب برای استفاده های کوتاه و طولانی مدت بوده و می توانید ساعت های طولانی از این محصول استفاده نمایید و به استراحت بپردازید . رویه ضد تعریق ، وزن کم و تحمل وزن بالا از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیبشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
95 سانتی متر
عرض
83 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...