مبل بادی یک نفره گرد ونگو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره گرد ونگو یکی از مبل های جدید با قیمت ارزان نمایندگی محصولات بادی در ایران و سایت رسمی فروش محصولات intex

مبل بادی یک نفره گرد ونگو یکی از مبل های جدید و دوست داشتنی می باشد که طبق تولیدات محصولات شرکت جیلانگ تولید شده است. البته این محصول کمی بزرگتر بوده که باعث راحتی بیشتر در مقایسه با محصول قدیمی جیلانگ شده است. قسمت های اصلی بدنه در رویه و پشتی دارای سطح مخملی بوده که بسیار راحت است و ضد تعریق نیز می باشد. به همین دلیل این کالا می تواند برای طولانی مدت نیز مناسب باشد و جایگزین مبل های سنتی قرار گیرد با این تفاوت که می توان آن را به سادگی جابجا کرد و در هر محلی نصب و راه اندازی کرد. ساختار این مبل به صورت کامل مهندسی شده بوده و در زمان استفاده از آن به وکیوم شدن هوای زیر مبل از تکان خوردن های نا خواسته آن جلوگیری می شود که در نوع خود در میان محصولات این رده یک مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید . این مبل بادی یکی از بهترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با کمترین قیمت در این فروشگاه عرضه می گردد . 

مبل بادی یک نفره گرد ونگو

مبل بادی یک نفره گرد ونگو وسیله ای کاربردی برای موارد مختلف است که می تواند به منظور استراحت کردن افراد به کار گرفته شود و در هر موقعیتی برای بهره برداری از آن شرایط وجود داشته باشد. مهم ترین ویژگی که محصول مورد نظر را پر فروش کرده است و در بین محصولات دیگر محبوب نموده است وزن کم و سبک آن می باشد و راحت بودن حمل و نقل و جا به جایی آن بوده است. از این رو محل های استفاده از محصول وسیع تر می شود و کاربرد های آن نیز فراوان تر می گردد. این محصول زیبا دو رنگ بوده است که در بین محصولات دیگر ظاهری اسپرت دارد و در اتاق های مختلف به کار می رود. از این مبل بادی به جهت راحتی بیش تر در هر فضایی حتی فضا های مرطوب نیز می توان استفاده کرد و شرایط ویژه ای را کسب نمود. از این رو روزانه بر محبوبیت آن در بین افراد افزوده می شود و می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. با توجه به جنس بدنه ای که تشکیل این مبل بادی را داده است می توان گفت که از آن در طول سال های زیاد قادر به استفاده خواهید بود و با خرید آن نهایت استفاده از محصول را می توانید به دست بی آورید. مبل بادی در صورت داشتن طراحی مطلوب و طبی در مزیت های زیر به فروش می رسد:


بخش نشیمن محصول

مبل بادی طراحی ساده دارد که می توان گفت که به صورت اسپرت طراحی شده است از این رو دارای ترکیب ساده ای نیز می باشد و می توان به راحتی آن را توصیف نمود. محصول مورد نظر بدنه ای گرد دارد که ابعاد کوچکی داشته و برای یک فرد ساخته شده است. در نتیجه قادر به تحمل وزن یک فرد می باشد و این فشار را به راحتی تحمل می کند. همچنین این محصول دارای رویه ای دو رنگ بوده است که از دو جنس مختلف تشکیل شده است و برحسب نوع قرار گیری افراد انتخاب می شود. این دو رنگ و دو جنس در واقع مزیت هایی را نیز به دنبال خواهد داشت که برای ایجاد راحتی در افراد در نظر گرفته می شود. بخشی که افراد به عنوان نشیمن از آن استفاده می کنند رویه ای مخمل دارد و می تواند ضد تعریق باشد. در زمان استفاده از این بخش از محصول ضد تعریق بودن نقش مهمی در کسب رضایت استفاده کنندگان دارد و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. نشیمن محصول فرورفتگی خاصی دارد که تکیه گاه کوچکی را ایجاد نموده است و می تواند برای راحتی افراد استفاده شود. تکیه گاه به استفاده کنندگان این شرایط را می دهد که بتوانند در طولانی مدت به راحتی بر روی محصول بنشینند و از آن بهره برداری فراوانی کنند.


طبی بودن بدنه

همان طور که گفته شد محصول مورد نظر  طراحی طبی دارد و در واقع در دسته بندی محصولات طبی قرار گرفته است. از این رو می تواند بهترین وسیله برای استفاده در تمامی شرایط باشد و راحتی زیاد تری داشته باشد. رویه محصول مواج گونه است. از این رو برای طراحی طبی و راحتی آمده شده است و دارای رویه منحصر به فردی می باشد که افراد در صورت طولانی شدن استراحت بر روی محصول می توانند از این شرایط برای برقراری استاندارد های لازم در حالت بدن استفاده کنند و از بروز درد و خستگی در زمان استفاده از محصول جلوگیری نمایند. به همین خاطر است که رویه مواج دارد تا بدن خسته و کسل نشود و بتواند شرایط طولانی مدتی را بر روی محصول تجربه کند.


راه اندازی محصول

این مبل بادی بدنه ای تو خالی دارد که تنها با باد پر می شود و به حالت استاندارد و اصلی خود دست پیدا می کند. این محصول بر روی بدنه دارای دریچه ای می باشد که به پمپ باد متصل می گردد و در زمانی کم راه اندازی و نصب آن صورت می گیرد. این محصول قادر به باد شدن توسط تمامی پمپ های بادی است و در کم ترین زمان نیز محصول را آماده استفاده می کند. از این رو راه اندازی مبل بادی به ساده ترین صورت شکل خواهد گرفت. دریچه پس از پر کردن بدنه محصول مصدود می شود و باعث جلوگیری از خروج باد از بدنه می شود.


خرید

مبل بادی یک نفره گرد ونگو با قیمت ارزان در فروشگاه اینتکس تهران می باشد وبرای خرید افراد در نظر گرفته می شود.

نوع
خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
85 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC چرم طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
دارای بدنه ضد تعریق
دارای تکیه گاه گرد
ابعاد بسته بندی: 30 در 24.5 در 6 سانتی متر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...