مبل بادی 1 نفره اینتکس

کد intex 68592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 120 کیلو گرم
  • طول: 84 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 1 نفره اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از سری محصولات جدید شرکت اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران

مبل بادی 1 نفره اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا از سری محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که با توجه به تحمل وزن بالای آن و همچنین جنس رویه ی طرح چرم ، یکی از پرطرفدار ترین محصولات این شرکت می باشد . این مبل بادی دارای 84 سانتی متر طول ، 99 سانتی متر عرض و 86 سانتی متر ارتفاع می باشد . برای دریافت اطلاعات بیتشر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا شمارا راهنمایی کنند .

اینتکس به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات بادی تا کنون کالا های فوق العاده با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است و مبل بادی نیز یکی از محصولاتی است که اینتکس اهمیت بسیاری به آن می دهد و تا کنون فروش بسیاری نیز از این دسته کسب کرده است. بخش اصلی بدنه این کالا پشتی دار بوده و با اغلب محصولات حال حاضر متفاوت است به همین دلیل می  توان آن را به عنوان جایگزین مبل های سنتی در نظر گرفت با این تفاوت که می توان آن را حمل کرده و به سادگی جابجا کرد. بدنه آن نیز سبز رنگ بوده و می تواند در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. بخش اصلی بدنه این محصول را لایه های ضخیمی تشکیل داده که باعث افزایش طول عمر آن می شود. در ادامه و با بررسی این محصول همراه ما باشید. 

طراحی

طراحی این مبل بادی به گونه ای می باشد که در هنگام استفاده احساس راحتی بسیار خوبی به شما دست خواهد داد . ارتفاعی مناسب با زمین ، بدنه ای نرم و همچنین تکیه گاه مناسب از ویژگی های این محصول به حساب می آید. . رنگ سبز این محصول بسیار جذاب بوده و زیبایی خاصی را برای اتاق خواب و یا پذیرایی شما به ارمغان می آورد .این کالا دارای سه رنگ سبز ، سفید و قرمز میباشد که هر یک جذابیت خاص خود را داشته و می توانید بسته به سلیقه ی خود یکی از آنها را انتخاب کنید (این محصولات در قسمت های مختلفی در دسته بندی مبل بادی نیز در دسترس هستند) . قسمت نشیمنگاه این محصول نیز به صورتی طراحی شده است تا در مواقی که شما بر روی آن نشسته اید ، با به جریان افتادن هوا مانع تعریق شود. .بدنه ی این مبل بادی به صورت دو قسمتی طراحی شده است و همین امر استقامت این مبل را بالاتر برده است. 

ابعاد و وزن

این مبل بادی یک نفره دارای طول 84 سانتی متری، عرض 99 سانتی متری و ارتفاع 86 سانتی متری بوده که اندازه ی بسیار مناسب و ایده آلی برای یک مبل بادی یک نفره می باشد . ارتفاع زیاد این محصول یکی از برتری های آن به شمار می آید که در کمتر مبل های یک نفره دیده می شود . این ارتفاع زیاد موجب این می شود تا در هنگام استفاده از آن به شما حس یک مبل چوبی منتقل شود. تحمل وزن این مبل نیز وزنی حدود 120 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده یک نفرمی باشد . تمامی این مشخصه ها در بسته بندی بسیار کوچکی با مجموع وزنی حدود دو کیلوگرم جمع شده که نشان از پرتابل بودن آن دارد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه و رویه ی این مبل بادی ازPVC طرح چرم می باشد و به همین دلیل در استفاده های طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید . بدنه و بخش کناری این مبل بادی نیز از PVC براق و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد .به دلیل فشار بیشتری که به قسمت کف این مبل می آید شرکت سازنده از پی وی سی دو لایه در ساخت آن استفاده کرده است که فشار وارده را تا حد زیادی تحمل می کند و از سایر قسمت های بدنه مقاوم تر است. لایه های بدنه با توجه به ساختاری که دارند علاوه بر کیفیت مناسب انعطاف خوبی نیز دارد که با خالی کردن باد آن و جمع کردن می توانید آن را به بسته بندی کوچکی تبدیل کنید تا بتوانید آن را به هر مکانی جابجا کنید. رویه ی موج دار این محصول نیز موجب این شده است تا در هنگام استفاده هوا در نشیمنگاه و تکیه گاه آن رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این محصول در ابتدا لازم است تا محل قرار گیری آن را انتخاب کنید. محلی که انتخاب می کنید باید فاقد هرگونه شئ تیز باشد و کاملا مسطح باشد. در ادامه مبل را از بسته بندی آن خارج کرده و در این بخش قرار دهید. در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی اقدام به باد کردن آن کنید. باد کردن ابتدا لازم است با استفاده از دریچه بزرگ پمپ باد اصلی بدنه را بزنید و در ادامه با استفاده از تبدیل کوچک موجود در بسته ندی پمپ باد آن را سفت تر کرده و از آن استفاده کنید . 

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
120 کیلو گرم
طول
84 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع مبل
پمپ دستی کوچک
ساختار رویه
موج دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...