مبل دو نفره بادی ریلکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 200 کیلو گرم
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,480,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش مبل دو نفره بادی با طراحی جدید از شرکت بست وی ، با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی در ایران با ضمانت و گارانتی معتبر intex

فروش مبل بادی دو نفره با طراحی بی نظیر و زیبا و ترکیب  رنگی فوق العاده و جذاب ،بسیار راحت و خوش نشین می باشد. مبل بادی دو نفره طبی می باشد به علت داشتن سطح کامفورت، جنش رویه این مبل از جیر ضد تعریق بسیار خوش رنگی است که نباید با آب شسته شود زیرا نفوذ آب به درون لایه ها باعث سستی و از دست دادن فرم مبل بادی می شود .مبل بادی دونفره بست وی مورد پسند خانم های خوش سلیقه برای دیزاین منازل لوکس و ویلاهای زیبایشان است تا در طی روز از استراحت و آرامش بر روی مبل بادی لذت ببرند . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد .

مبل دو نفره بادی ریلکس

مبل دو نفره بادی ریلکس جدید ترین محصول شرکت اینتکس است که برای استفاده در طول روز به کار می رود و دارای ویژگی های خاصی می باشد. این مبل بادی دو نفره بوده است که می تواند بهترین ظاهر را برای محیط های خانه و باغ و ویلا ایجاد سازد و برای تجهیز کردن این مکان ها از وسایل طبی و راحتی مناسب است. طراحی این مبل بادی نیز استاندارد بوده است و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. در نتیجه رویه آن از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که در گذر زمان دچار تغییر نمی شود و شرایط طول عمر بالای خود را دارا می باشد. برای استفاده از این محصول خاص باید محلی مناسب برای آن در نظر گرفت و دارا بود تا به راحتی محصول را نصب کرد و از آن استفاده کرد. نصب آن نیز ساده می باشد و نیاز به آموزش خاصی نیست و تنها با داشتن پمپ باد ایجاد می شود. پمپ باد بر روی بخش مورد نظر برای ورود باد قرار می گیرد و می تواند میزان باد مورد نظر را وارد بدنه کند. در نتیجه در زمانی کوتاه نصب محصول انجام می شود و می تواند از وجود آن بهره مند شد. دیگر مزیت های این محصول به شرح زیر است:


دو عدد نشیمن در کنار هم

برخی از مبل های بادی به گونه ای طراحی شده است که یک نشیمن بزرگ برای قرار گیری دو فرد ایجاد شده است و شرایط برای استفاده از محصول برای آن ها مهیا می باشد. اما این مبل بادی همان طور که در تصویر مشاهده می کنید دارای دو نشیمن مجزا بوده است که افراد بر روی آن قرار می گیرند و هیچ ارتباطی با هم ندارند. این طراحی متفاوت در مبل های بادی بوده است که به جهت طبی بودن بدنه برای علاقه مندانی که تمایل دارند آن را در زمان انجام گیم و یا تماشای تی وی استفاده کنند مناسب می نماید. از این رو می توان گفت که ظاهر این مبل بادی با برترین متد طراحی روز دنیا در محصولات بادی مرغوب به این صورت در نظر گرفته شده است تا با محصولات مشابه خارجی رقابت کند با این تفاوت که قیمت خرید این مبل بادی کم بوده و خرید به صرفه در نظر گرفته می شود. سبک قرار گیری دو بخش نشیمن نیز برای افراد جذاب بوده است از این رو پر فروش بوده و برای اغلب افراد انتخاب می شود.


استفاده در باغ و ویلا

افراد مختلفی وجود دارند که تمایل دارند از وسایل طبی و راحتی در محیط هایی مانند باغ و ویلا استفاده کنند و دراین فضا ها شرایط خوبی برای خود و همراهان خود ایجاد سازند. از این رو مبل بادی را خریداری می کنند و با خود به همراه دارند و در این فضا ها به سرعت آن را احداث کرده و سبب ایجاد راحتی می شوند. وجود چنین محصولاتی در باغ و ویلا لازم و ضروری است چرا که قیمت آن پایین بوده و خرید نیز آسان می باشد. همچنین با توجه به طراحی ساده و وزن کمی بدنه به راحتی جا به جا می شود و مورد پسند افراد مختلف قرار می گیرد. این محصول نرم و راحت می باشد وبا توجه به بادی بودن بدنه مطلوب ترین شرایط را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد.


تنظیم باد درون محصول

این مبل بادی بدنه ای بادی دارد و در داخل آن تنها باد پر شده است. در نتیجه باید میزان باد درونی آن را تنظیم کرد تا به اندازه کافی باد شود و به شکل اصلی خود برسد. بدنه با داشتن باد مورد نیاز به استحکام کامل می رسد و دوام بالایی در برابر برخورد و ضربه پیدا می کندو همچنین در اثر برخورد با این محصول واژگون نشده و خراب نمی شود.


امکان خرید آسان محصول

برای خرید مبل دو نفره بادی ریلکس در کم ترین زمان و برخورداری از قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را با داشتن ویژگی های گفته شده خریداری کنید.

نوع
خانگی
تحمل وزن
200 کیلو گرم
طول
150 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج گرد
قابلیت استفاده برای بزرگسالان و جوانان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...