عنوان مقاله : مبل شنی دخترانه

اگر در بین محصولات مبلمان امروزی دور زده باشید و کمی در این خصوص جستجو انجام داده باشید قطعا با نام این محصولات آشنا شده اید و یا تصاویری از مبل های شنی را دیده اید. مبل شنی یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نمونه های مبلمان خانگی و همچنین کاری می باشد که قابلیت استفاده در محیط های مختلف را برای شما فراهم می آورد. اما حالا سوال اینجاست که آیا در بازار محصولاتی به اسم مبل شنی دخترانه وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که جنسیت در انتخاب این نوع مبلمان ملاک قرار نمی گیرد اما تنوع گسترده در رنگبندی این محصولات می تواند آن ها مختص استفاده دختران کند و به بهترین انتخاب برای استفاده در دیزاین های مدرن خانگی و یا اتاق های خواب بدل شود. مبل شنی دخترانه همچنین می تواند علاوه بر تفاوت در رنگبندی در جنس بدنه نیز شامل تفاوت هایی باشد که دورهمی ها را راحت تر و لذت بخش تر می کند.

از نظر رنگبندی این محصولات باید بگوییم که مبل های شنی دارای تنوع بسیار گسترده ای در خصوص رنگ های عرضه شده در بازار می باشند. این محصولات همچنین در صورت تهیه شدن از تولیدی فروش می توانند این قابلیت را برای شما فراهم آورند تا به صورت اختصاصی رنگ مورد علاقه خود را داشته باشید. به این ترتیب که در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران، کاتالوگی از رنگ های متنوع در اختیار شما قرار می گیرد که می تواند بسیاری از سلیقه ها را در بربگیرد و باعث شود تا دست خالی از فروشگاه مبل شنی اینتکس تهران خارج نشوید.

البته باید بگوییم که این عامل مختص فروشگاه اینتکس تهران می باشد زیرا شما به صورت مستقیم می توانید مبل شنی مورد نظر خود را از تولید کننده خریداری کرده و سفارشی سازی را بر روی مبل شنی انجام دهید. یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید مبل شنی باید مدنظر داشته باشید انتخاب بهترین جنس بدنه می باشد که می تواند کیفیت ساخت محصول را تعیین کرده و درجه کیفی را نسبت به سایر مبل های شنی بررسی کنید. از محبوب ترین و پرفروش ترین متریال ساختاری برای مبل های شنی دخترانه می توان به جنس بدنه خزدار و مخمل اشاره داشت که علاوه بر کیفیت بسیار عالی، دارای نرمی و لطافت خاصی می باشد که با پوست دختران سازگاری بسیار بالایی خواهد داشت.

مبل شنی خزدار با رنگبندی های به عنوان مثال صورتی و یا روشن می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق های خواب دختران باشد که جلوه بسیار ویژه ای را برای محیط به همراه خواهد داشت. خزهای استفاده شده در ساختار بدنه این محصولات کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین نتیجه گیری را شاهد باشید. همچنین متریال جیر یا همان مخمل نیز کاملا ضد حساسیت است و می تواند برای تمامی پوست ها مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مزیت های بزرگ مبل های شنی را می توان قابلیت شستشوی این محصولات دانست که باعث می شود تا در طول مدت زمان استفاده هیچگونه دغدغه ای برای تمیز نگه داشتن نخواهید داشت.


در قسمت کف این محصولات زیپ بزرگی تعبیه شده است که قابلیت جداسازی رویه از بدنه اصلی را برای شما فراهم می آورد و به این ترتیب به راحتی می توانید مبل شنی خود را تمیز کنید. پارچه رویه خزدار و همچنین جیر و پارچه ای به کار گرفته شده در ساختار رویه مبل های شنی دخترانه دارای قابلیت شستشو حتی به وسیله ماشین لباسشویی را دارد و باعث می شود تا دغدغه ای برای تمیز نگه داشتن این محصولات نداشته باشید. همچنین سایر مبل های شنی با جنس های رویه چرمی نیز به وسیله دستمال های مرطوب به راحتی تمیز می شوند و کار سختی را در این خصوص نخواهید داشت.

در قسمت داخلی مبل های شنی از یونولیت ها و فوم های مخصوص خرد شده استفاده شده است که بسیار نرم اما مقاوم در برابر فشار و ضربه هستند. به جرات می توان گفت که یکی از نرم ترین و لذت بخش های خاطرات استفاده از مبلمان های خانگی را می توانید با مبل های شنی تجربه کنید که به همین دلیل است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. فوم های داخلی این محصولات درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند و به همین دلیل در هنگام جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی با مشکل برهم ریختگی فوم های داخلی رو به رو نخواهید شد.

لازم به ذکر است که مواد یونولیتی داخلی مبل های شنی قابلیت شارژ شدن را دارند و می توانید با تهیه بسته ای از این فوم ها از فروشگاه اینتکس تهران ، در صورت تحلیل رفتن مواد داخلی ، مقداری فوم مخصوص به آن ها بیافزایید و سالیان سال این مبل های شنی برای شما خدمت رسانی خواهند کرد. قابلیت تحمل وزن یکی دیگر از ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. به صورت استاندارد می توان گفت که قابلیت تحمل وزن مبل های شنی یک نفره تا 150 کیلو گرم و مبل های شنی دو نفره تا 250 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای تعیین شده است و با خیالی راحت می توانید از آن ها در ظرفیت های دو و حتی سه نفره استفاده کنید و بهترین بازخورد را شاهد باشید. 

گفتنی است که مبل های شنی علاوه بر ظرفیت های یک نفره و دو نفره که به صورت مبل هستند، دارای تختخواب های شنی نیز می باشند که لذت استفاده از آن ها وصف ناشدنی است. تختخواب های شنی نیز در بخش های دیگر وبلاگ فروشگاه اینتکس تهران به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین محصولات شنی می باشد که مورد توجه گسترده دختران نیز قرار گرفته است. اگر قصد مشاهده مدل های متنوع مبل و تختخواب شنی را دارید همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و جدیدترین محصولات را مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی و یا سفارش مبل شنی به صورت اختصاصی کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید.