مبل طبی بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 110 کیلو گرم
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
1,770,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طبی عرضه در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور در سایت رسمی فروش مبل بادی اینتکس و بست وی

مبل بادی طبی تهیه شده از بدنه چرم مصنوعی و روکش جیر بسیار راحت و خوش نشین  بدون هیچ کمردردی از این مبل ها لذت ببرید. محصول جدید شرکت اینتکس با یک عدد کوسن به همراه پمپ باد و برچسب تعمیرات رایگان می باشد. دارای تحمل ورزن تا 150 کیلوگرم است و ضمانت نامه 6 ماهه می باشد.مبل بادی طبی شیبدار اینتکس بسیار پر فروش بوده و مشتریان برای منازل خود خریداری می کنند. این مبل بسیار سبک بوده و در مسافرت می توان از آن لذت برد. مبلی مناسب  برای استراحت و خواب نیمروزی می باشد. از قرار دادن مبل بادی نزدیک وسایل گرمایشی خودداری نمایید که باعث آب شدم مبل می شود. و از پرش کودکان جلوگیری نمایید تا مبلی با طول عمر زیاد داشته باشید . این محصول را می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحول بگیرید .

مبل بادی طبی یکی از محصولات با کیفیت و زیبای شرکت بست وی می باشد که در طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشین تولید شده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . این محصول در سال 2016 تولید شده است و توانسته است تمامی نیاز های شما را از یک مبل راحتی براورده کند . این محصول با توجه به رنگ های شاد و دلنشینی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن درمحل کار و منزل به عنوان تزئین و دکوراسیون استفاده نمایید . شرکت بست وی این محصول را به گونه ای طراحی کرده تا شما بتوانید در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید و علاوه بر نشستن بروی آن می توانید به صورت دراز کش نیز از آن استفاده نمایید . زیرپایی که برای این محصول تعبیه شده بر راحتی این محصول افزوده است . این محصول دارای بدنه ای بسیار مقاوم در برابر فشاو ضربه می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول که می توان به آن اشاره کرد نشیمنگاه بسیار نرم و ضد تعریق این محصول می باشد که به همین سبب از این محصول می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...    

جنس بدنه : 

مبل بادی طبی که توسط شرکت بست وی تولید شده از بهترین نوع مخمل جیر تشکیل شده است که از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که الیاف ابریشم نیز در آن به کار رفته از این رو به مقاومت این محصول افزوده است . 

طراحی و ارگونومی ساخت : 

مبل بادی طبی به صورت شیبدار تولید شده است که بسیار نرم و راحت می باشد . این محصول از دو قسمت مجزا مبل و زیرپایه تولید شده است که زیر پایه این محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که پاهایتان را بروی آن گذاشته تا احساس راحتی بیشتری کنید . این محصول از دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است که بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . طراحی مواج این محصول باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود که برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : 

مبل بادی طبی دارای ابعاد معادل ( طول :  125 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 85 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای سنین مختلف تولید کرده است . این محصول با توجه به ابعاد و و حجم مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از آن در مکان های مختلف مااند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . محصول فوق با توجه به وزن مناسبی که  دارد به راحتی قابل حمل می باشد و شما می توانید آن را به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل قرار داده در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن 120 کیلوگرم می باشد که قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد برای محصولات بادی تهیه نمایید . این محصول را باید بروی یک سطح صاف قرار داده و از محفظه های بادی که بروی محصول تعبیه شده محصول خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای مراقبت و نگهداری از این محصول باید محصول خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید تا صدمه ای به آن وارد نشود و همچنین از پرش و جامپینگ بروی مبل خودداری کنید تا از قسمت درز مشکلی پیش نیاید . 

حمع بندی : 

مبل بادی طبی یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که بهترین جایگزین برای مبل های چوبی و راحتی می باشد . این محصول دارای ابعادی بسیار مناسب می باشد که برای شمااین شرایط را فراهم می کند که در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به راحتی استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و ازآن استفاده نمایید . مبل بادی طبی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که یک خرید مطمئن را انجام دهید . این محصول دارای نشیمنگاه سبیار نرم و راحت می باشد که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را رقم خواهد زد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

نوع
خانگی
تحمل وزن
110 کیلو گرم
طول
125 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای زیر پایی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...