مبل یکنفره بادی مخملی

کد intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 107 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یکنفره مخملی ، مبل راحتی عرضه در نمایندگی محمصولات بادی در ایران با قیمت ارزان در سایت intex تهران فروشگاه مبل بادی با رنگ های متنوع با رویه جیر ، مارک اینتکس با نشیمنگاه راحت بسیار سبک و کم حجم

مبل بادی یک نفره مخملی ، مبل بادی مخملی رنگی مورد پسند خانم های خوش سلیقه برای دکور اسیون خانه ای لوکس و فانتزی زیبایی صد چندان را  خواهد داد. مبلی بسيار راحت و شیک دارای روکش مخملی ، وزن کم، قابليت حمل و نقل آسان رنگ آبی، صورتی رنگی دخترانه و زیبا ، سبز بهترین صندلی راحتی برای  اتاق نشیمن، اتاق خواب ،  مسافرت و... می باشد. مبل های بادی برند intex با کیفیت عالی ، قیمت بسیار مناسب و ارزان ، جنس داخل مبل بادی از پی وی سی ، جنس بدنه از تمام مخمل می باشد. دقت نمایید مبل های بادی مخمل را نشویید به علت ورود رطوبت به داخل مبل و سست شدن لایه های داخلی آن .

 این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل یکنفره بادی مخملی از محصولات جدید فروشگاه اینتکس تهران می باشد که دارای ساختاری جذاب و همچنین بدنه ای با کیفیت می باشد که در ادامه به بررسی آن هواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این مبل بادی به صورت گرد بوده و دارای راحتی و استحکام بسیار بالایی نیز می باشد . پشتی با ارتفاع مناسب سبب این شده است تا بتوانید از این محصول برای استراحت های روزمره و همچنین برای تماشای تلویزیون و یا مطالعه استفاده نمایید . نشینمگاه این مبل بادی نیز به گونه ای طراحی شده است تا بتواند تمام نقاط بدن شما را در پوشش خود قرار دهد و در هنگام استفاده احساس راحتی داشته باشید . قسمت های کناری این مبل بادی اینتکس نیز دارای طراحی ویژه ای می باشند و به شما کمک می کنند تا بتوانید از این قسمت به عنوان دسته استفاده کرده و احساس راحتی بیشتری را در اختیار داشته باشید . 

جنس بدنه

بدنه این مبل بادی اینتکس از پی وی سی مخملی یک تکه تهیه شده است و از کیفیت و استحکام مناسبی نیز برخوردار است . این پی وی سی مخملی استفده شده در رویه محصول سبب این شده است تا بتوانید از این محصول ساعت های مختلف استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . این مخمل همچنین دارای خاصیت طبی نیز بوده و در استفاده های طولانی مدت برای مهره های کمر شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد . بخش کف این مبل بادی نیز از پی وی سی تهیه شده است و در برابر آب مقاوم بوده و می تواتید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . بدنه این محصول به صورت دولایه تهیه شده است و از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد که البته از ویژگی های مثبت این محصول می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی در صورت بروز مشکل برای مبل بادی ، می توانید در مدت زمان کوتاهی و در منزل اقدام به تعمیر آن نموده و ازآن استفاده نمایید . 

ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی یک نفره اینتکس دارای 107 سانتی متر طول ، 104 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل بادی یک نفره بوده و در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نخواهید شد . وزن مناسب این محصول نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی این محصول را به همراه خود حمل نموده و از آن استفاده نمایید . نحمل وزن 100 کیلوگرمی این مبل بادی اینتکس نیز سبب این شده است تا بتوانید بدون مشکل و نگرانی از این محصول استفاده نمایید . البته برای افزایش این تحمل وزن نیز می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول این عمل را انجام دهید . 

جمع بندی

مبل بادی مخملی اینتکس دارای بدنه ای مقاوم ، تحمل وزن بالا و همچنین رویه ضد تعریق از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می روند که می توانند این محصول را به گزینه مناسبی برای خرید و استفاده های روزمره شما تبدیل کنند . این محصول را می توانید به کمک تمام پمپ باد های اینتکس و بست وی باد زده و از آن استفاده نمایید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه اینتکس تهران تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
107 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس رویه
PVC تمام مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخمل
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره ماساژور بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای سطح موج دار
مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...