مبل یک نفره بادی

کد کالا jilong 22121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری، خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,385,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل یک نفره بادی عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان ور ارسال به تمام نقاط کشور در سایت رسمی فروش مبل بادی intex و بست وی

مبل بادی یک نفره ،با ترکیب رنگی زیبا و با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسد.جنس اين مبل از جير بسيار لطيف (ضد تعريق) بوده و بدليل داشتن سطح كامفورت جزو مبل های بادی طبی می باشد . این مبل با طراحی زیبای خود مشتریان زیادی دارد و مورد استفاده در اتاق خواب و نشیمن و ویلاهای لوکس شما عزیزان می باشد. قدرت تحمل وزن 90 کیلوگرم را دارد. دارای برچسب تعميرات اینتکس. کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب این محصول فروش زیادی دارد. مبل های بادی برای افرادی که گودی کمر دارند و از پا درد و کمردرد رنج میبرند مناسب است.

مبل یک نفره بادی

مبل یک نفره بادی جدید ترین محصول در دسته بندی محصولات بادی می باشد که امروزه دارای مخاطبان زیادی است و می تواند با طول عمر بالا برای افراد مختلف به کار برود. این محصول دارای ظرفیت یک نفره است و شرایط لازم برای قرار گیری یک فرد بر روی آن مهیا می باشد. ابعاد کوچک این مبل بادی به افراد این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند در محیط های کوچک از آن استفاده کنند و یا در مسافرت آن را به همراه داشته باشند. در نتیجه یکی از بهترین وسایل کاربردی می باشد که می تواند موقعیتی خارق العاده را فراهم سازد. مبل بادی برای استفاده در باغ و ویلا خریداری می شود و دارای امکانات لازم برای این گونه استفاده ها می باشد. در این صورت است که خریداران بیش تر به سمت این مبل بادی کشیده می شوند و از وجود آن بهره مند می گردند. داشتن مبل بادی به افراد اجازه می دهد در هر مکانی به راحتی برای استراحت به آن مراجعه کنند و از وجودش بهره کافی را ببرند. رویه این محصول دو رنگ است و از دو جنس مختلف تشکیل شده است. از این رو می تواند بر حسب استفاده از آن موقعیت و سازگاری های لازم را داشته باشد و بتواند با طول عمر بالا در دسترس افراد باشد. برای خرید این محصول ابتدا اطلاعات زیر را مطالعه کنید.


نشیمن محصول

این مبل بادی از شکلی ساده و ابتدایی تشکیل شده است و در واقع بدنه ای گرد دارد. از این رو این بدنه قادر به تحمل وزن افراد می باشد و می توند به درستی در کنار آن ها وجود داشته باشد. بدنه گرد محصول دارای یک فرورفتگی در بخش وسط است که این فرورفتگی در واقع نشیمن بدنه را تشکیل می دهد. این نشیمن به نوبه خود دارای یک تکیه گاه کوچک بوده است تا بتوان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و شرایط خوبی را تجربه کرد. همچنین این تکیه گاه در قرار گیری بدن به حالت استاندارد کمک بزرگی به افراد می کند و می تواند شرایط ویژه ای را داشته باشد. این محصول از سطح زمین ارتفاع خاصی دارد که مناسب بوده و شرایط را برای قرار گیری بدن به حالت صاف بر قرار می سازد و می تواند موقعیت قرار گیری افراد را تنظیم کند. در نتیجه می توان گفت که افراد در زمان استفاده از محصول به هیچ عنوان دچار درد در ناحیه کمر نمی شوند و می توانند تجربه ای خاص را داشته باشند. از سوی دیگر نشمین دو رنگ بدنه به افراد این امکان را می دهد که بهترین محصول را در منزل و یا محیط های بیرون داشته باشند و دارای امکان طول عمر بالا شوند.


قابلیت های رویه محصول

این مبل بادی دو رویه دارد که بخش های مختلف آن شامل جنس های جداگانه ای می باشد. رویه محصول از جنس مخمل بوده و رنگی شاد دارد اما بخش های کناره محصول چرم می باشد و از رنگ مشکی تشکیل شده است. از آن جایی که می گویند بدنه دارای رنگبندی می باشد در واقع به این معناست که رویه آن از رنگ مشکی در کناره ها به علاوه یک رنگ شاد دیگر در رویه تشکیل شده است و به این صورت دارای زیبایی ظاهری نیز می باشد. این رویه از جنس مخمل بوده است و دارای نرمی و لطافت می باشد. در نتیجه لطافت به وجود آمده در این بخش سبب می شود تا از محصول کودکان نیز استفاده کنند و بهترین موقعیت را داشته باشند. اما کناره ها دارای دوام بالایی بوده اند تا در صورت برخورد به بخش های دیگر دچار آسیب نشوند و بتوانند طول عمر بالای محصول را ایجاد سازند.


سبک و راحت

ویژگی منحصر به فرد دیگری در این مبل بادی ایجاد شده است که در واقع در مورد وزن آن می باشد. از آن جایی که این محصول دارای وزن کم است می تواند راحت و سبک باشد و در جاهای مختلف جای بگیرد. درنتیجه جا به جایی آن نیز آسان می شود و می توان به راحت ترین حالت آن را با خود در مسافرت ها نیز به همراه داشت و از وجودش برخوردار شد. با این حالت است که علاقه مندان نیز تمایل به خرید این محصول دارند تا در صورت نیاز جا به جایی آن را راحت انجام دهند و دچار مشکل نشوند.


خرید

اگر قصد خرید مبل یک نفره بادی را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس ایران در تهران در سراسر کشور مراجعه کنید.

نوع
سفری، خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
85 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
دارای سطح گرد مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...