تشک بادی کمپینگ یکی از مهمترین تجهیزات هست که وجود آن در کمپینگ ها و مسافرت ها لازم و ضروری می باشد . خواب از مهمترین عواملی هست که می تواند در هر چه لذت بخش تر شدن سفر به شما کمک کند و لازمه خوابی راحت که خستگی را از بدن به دور نگه دارد ، تشک بادی کمپینگ استاندارد و راحت می باشد . تشک های بادی دارای نمونه های مختلفی می باشند که هر کدام از این نمون ها کاربردهای خاص خود را دارند و با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند باید از آن ها در سفرهای خود استفاده کنید . در هنگام خرید تشک بادی کمپینگ باید به این نکته توجه داشته باشید که درون چادر مسافرتی که می خواهید از ان استفاده کنید مطابق با ابعاد تشک باشد ، یعنی ابعاد تشک با ابعاد درونی چادر مسافرتی متناسب باشد تا تشک ، بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد .

ارتفاع تشک های بادی به طور کلی از تختخواب های بادی کوتاه تر می باشد و این امر باعث می شود تا بتوانید درون چادرهای مسافرتی و حتی چادر کمپینگ که دارای ارتفاع کوتاهی نیز می باشد از این محصولات استفاده کنید . اما برخلاف تشک بادی ، تختخواب بادی به علت داشتن ارتفاع بلند تر ، قابلیت استفاده درون چادر را ندارد و در واقع محیطی استاندارد را برای خواب به وجود نمی آورد . جنس بدنه تشک های بادی کمپینگ ساخته شده از وینیل می باشند ، در برخی مدل ها در بخش رویه این محصولات از وینیل چرمی استفاده شده است و برخی دیگر وینیل به صورت مخمل به کار گرفته شده است تا راحتی و نرمی بالاتری را در هنگام استفاده در اختیار شما قرار دهد .

تشک بادی کمپینگ اینتکس

اینتکس بدون شک یکی از برترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که در هنگام خرید می توانید نمونه محصولات این برند را در الویت خرید خود قرار دهید . تشک بادی کمپینگ اینتکس در بدنه خود از بهترین متریال استفاده می کنند و به طبع قیمت های کمی بالاتر از برندهای دیگر دارند ، این قیمت بالاتر به دلیل کیفیت ساخت فوق العاده و همچنین متریال درجه یکی است که در ساخت این محصول استفاده می شود . در خصوص برند اینتکس باید بگوییم که شرکتی آمریکایی می باشد و در سال های گذشته در این عرصه گام نهاده است ، اگر برخی از محصولات برند اینتکس را تاکنون خریداری کرده اید که دارای برچسب ساخت چین می باشند باید بگوییم که این برند به همانند بسیاری از برندهای بزرگ جهانی همچون برند اپل برای پایین آوردن قیمت ها و هزینه ها خط تولید خود را به چین انتقال داده است . پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید تشک بادی کمپینگ اینتکس را دارید حتما از دسته بندی تشک بادی در همین وب سایت دیدن کنید و از میان صد ها مدل تشک بادی ، مدل مد نظر خود را انتخاب کنید .

تشک بادی کمپینگ یک نفره

تشک های بادی باید دارای وزن سبک باشند تا جا به جایی آن ها به راحتی صورت بگیرد . علاوه بر وزن سبک ، حجم کوچک تر هم می تواند بسیار تاثیرگذار در به همراه داشتن تجهیزات کمپینگ باشد ، به همین خاطر باید بگوییم که با توجه به آمار فروش های صورت گرفته در سال ، میزان خرید تشک بادی کمپینگ یک نفره بسیار بیشتر از نمونه دو نفره بوده است و افراد در سفر ترجیح می دهند که به صورت تک نفره از لوازم شخصی خود همانند تشک بادی استفاده کنند زیرا در این صورت وزن کمتر را حمل می کنند و همچنین حجم کمتری درون کوله و تجهیزات آن ها اشغال می شود . برند اینتکس و بست وی از برترین برندهای تولید کننده تشک بادی می باشند که در دسته تشک بادی یک نفره نیز مدل های بسیار زیبا و کاربردی دارند که جدیدترین آن ها را می توانید در نمایندگی فروش اینتکس تهران مشاهده و خریداری کنید .

تشک بادی کمپینگ دو نفره

اما برخلاف سهولت در جا به جایی که بهتر است از مدل های یک نفره تشک بادی استفاده کنید ، بسیاری از افراد به همراه شریک زندگی خود به مسافرت و کمپینگ می روند و در این صورت با داشتن چادر دو نفره و در اختیار داشتن فضای بیشتر ترجیح می دهند که یک تشک بادی اما در ابعاد بزرگ تر را به همراه داشته باشند . تشک های بادی دو نفره اینتکس و بست وی در بسیاری از مدل ها دارای ساک حمل دسته دار می باشند . باید گفت که همیشه خرید تشک بادی کمپینگ دو نفره به نسبت خرید دو تشک بادی یک نفره مقرون به صرفه تر می باشد و هزینه کمتری را باید برای آن بپردازید . برای باد کردن تشک های بادی کمپینگ در بدنه برخی از مدل ها پمپ باد سرخود قرار داده می شود که به شیوه های مختلف از جمله پمپ باد پایی می توانید اقدام به باد کردن این محصولات کنید ، اما اگر مدل انتخابی شما دارای پمپ باد نبود باید پمپ باد دستی و یا برقی را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . مدت زمان راه اندازی تشک های بادی دو نفره سه الی چهار دقیقه می باشد و والف های تعبیه شده در بدنه این محصولات به صورت دو طرفه می باشد تا علاوه بر باد کردن بتوانید در جهت خالی کردن سریع باد داخلی این محصولات نیز اقدام کنید .

قیمت تشک بادی کمپینگ

همانطور که می دانید تشک های بادی محصولاتی کاملا وارداتی هستند که هزینه های واردات آن ها بستگی به بسیاری از عوامل از جمله نرخ ارز در کشور دارد . علاوه بر نرخ ارز ، عواملی دیگر از جمله تجهیزات همراه تشک بادی ، جنس بدنه ، برند سازنده و همچنین ابعاد تشک بادی و امکاناتی که دارد در تعیین قیمت اصلی این محصولات بسیار حیاتی می باشند . به همین خاطر در این مقاله که به صورت جامع تبین شده است و با توجه به مدل های بسیار متنوع تشک بادی نمی توانیم قیمتی دقیق را اعلام کنیم اما به صورت حدودی می توان گفت که در روز نوشتن این مقاله قیمت تشک های بادی از هشتصد هزار تومان شروع و تا دو میلیون تومن نیز در برخی مدل ها می رسد . پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین تولیدات برند اینتکس و بست وی به همراه قیمت های به روز شده و توضیحات دقیق و کارشناسی شده به دسته بندی تشک بادی در همین وب سایت مراجعه نمایید .

خرید تشک بادی کمپینگ

پس از انتخاب مدل مورد نظرتان از میان صدها مدل تشک بادی کمپینگ حال باید به این فکر باشید که خرید خود را از کدام فروشگاه نهایی کنید . برند اینتکس و بست وی در ایران نیز دارای یک نمایندگی فعال می باشند که محصولات خود را از این طریق در ایران عرضه می کنند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی اقدام به عرضه جدیدترین مدل های تشک بادی از جمله تشک بادی کمپینگ در ایران کرده است که علاوه بر وب سایت اینترنتی دارای شعب حضوری فعال نیز در استان تهران و مازندران می باشد که بهترین مرجع برای خرید محصولات بادی به شمار می آید . شما عزیزان می توانید در همین وب سایت علاوه بر خرید تشک بادی با قیمت ارزان و ضمانت اصالت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید ، به همین منظور در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام می توانید با شماره تلفن های موجود در همین وب سایت تماس بگیرید .