معرفی تشک های بادی :

تشک بادی اینتکس از جنسی مرغوب و با دوام تهیه شده است و با توجه به وزن بسیار پایین می توانند همراه مناسبی در منازل، مسافرتها، کمپینگ و چادرهای مسافرتی باشند. تشکهای بادی برند های بسیار زیادی دارند از جمله : تشک بادی اینتکس، تشک بادی جیلانگ ، تشک بادی بست وی ،  تشک بادی سیلور ، تشک بادی اینتایم ، تشک بادی کلمن ، که معروفترین و بهترین آن تشک بادی اینتکس میباشند که در جهان حرف اول را زده و تنوع بسیار بالایی دارند از این رو پیشنهاد ما برای خرید تشک بادی INTEX میباشد که توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را به خود جلب کند . انواع تشک بادی, تشک بادی چند کاره: معمولا در دفاتر کار ، ویلاها و یا هر جایی که بدلیل فضای کم نیاز به نشسنت, خوابیدن و یا دراز کشیدن میباشد بکار برده میشود.از کارایی این تشک ها میتوان به خوابیدن, نشستن, دراز کشیدن بصورت شبیدار و یا پشتیدار شدن نام برد. ارتفاع این تشکها نیز معمولا تا 22 سانتیمتر میباشد. این تشک ها دارای پمپ نمیباشند و با تمامی پمپ های بادی محصولات intex قابل باد کردن هستند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل ساده و یا خوشخواب میباشد که تفاوت بین این دو مدل نیز بالا در قسمت تشک بادی بزرگسال گفته شد. تشک بادی روی آب : همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما بشم پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم. 

معمولا دارای یک بالش متصل به تشک هستند.تشک های بادی روی آب طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند و ارتفاع تقریبی آنها 15 سانتیمتر میباشد. تشک بادی کمپینگ : معمولا بصورت یکنفره تولید میشود که جنس معمول آنها از برزنت و در بعضی مدل ها از جیر یا مخمل میباشد. کارایی این تشک ها بیشتر بصورت کمپینگ است. با تمامی پمپ های بادی اینتکس قابل باد کردن میباشند و فقط بصورت ساختار داخلی ساده و موازی تولید میشوند که ارتفاع آنها تا 22 سانتیمتر است. تشک های بادی کودک یا نوجوان: در واقع در دو مدل ساخته میشوند که یکی از آنها از رویه پی وی سی ساده و یکی دیگر از رویه مخملی یا جیر تشکیل شده است،ارتفاع معمول این تشک ها تا 17 سانتیمتر مربع میباشد. تشک های بادی نوجوان را میتوان با سایر پمپ های بادی باد نمود ولی معملا بدلیل حجم کمی که دارند راحتی با پمپ های دستی و پدالی قابل باد کردن میباشند. سطح رویه این تشک ها ساده یا همان موازی است. تشک بادی بزرگسال : تشک بادی بزرگسال در دو سایز کوچک و بزرگ ساخته میشود که سایز کوچک آن معمولا 137 سانتیمتر و سایز بزرگ آن 152 سانتیتر است.

 ارتفاع این تشک ها تا 22 سانتیمتر میباشد. از رویه جیر یا همان مخملی ساخته میشوند. این تشک های بادی در بعضی مدل ها دارای پمپ برقی و بعضی از آنها بدون پمپ میباشند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل طراحی میشود که یکی از آنها مدل ساده و یا همان موازی است و مدل دوم بصورت طرح دار و یا همان دسته خوشخواب ها یا طبی ها بشمار میایند. دلیل اینکه به این دسته از تشک های بادی خوشخواب گفته میشود این است که اینها دارای بافت داخلی بیشتری نسبت به تشکهای ساده میباشند. منظور از بافت سطح داخلی تشک میباشد که بوسیله شیار های داخلی ای که به طرح های لوزی و دایره ای میباشد مشبک شده اند و وقتی که روی آنها دراز کشیده شود براحتی میتوانند باد را با سایر قسمت های تشک بادی تقسیم کنند و بهر قسمتی از بدن یک فشار خاص متناسب با وضعیت اعضای بدن شما وارد نمایند که قطعا موجب طبی بحساب آمدن تشک بادی میشود. در بعضی از مدل ها دارای ارتفاع بالش هستند.

... قابل استفاده در منزل ویلا و محل کار و حتی در سفر می باشند و در ضمن به دلیل بافت ها و محافظ جداگانه ای که در بین لایه هایشان است جزو تشک های طبی می باشند و بسیاری از پزشکان آنها را تائید می کنند و حتی در بسیاری از مراکز درمانی نیز پیشنهاد می گردند. تشک های بادی در انواع یک نفره و دو نفره و حتی سه نفره تولید شده و که هر کدام از رنگ بندی و طراحی و ساختار بدنه متفاوتی برخوردار می باشند. تشک های بادی اینتکس و تشک های بادی بست وی از بهترین تشک های بادی تولید شده بوده که برخی از آنها دارای قابلیت طبی و درمانی می باشند و حتی از یک بالش بادی سرخود برخوردار می باشند. فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی تشک های بادی اینتکس و بست وی انواع تشک های بادی را به سراسر ایران با بهترین قیمت و ضمانت عرضه می کند. تشک های بادی به دو صورت اینترنتی و حضوری فروخته می شوند.

تشک های بادی از جنس پلاستیک PVC و وینیل ساخته شده اند که برای هر کدام از روکش های مخمل طرح چرم و برزنتی برخوردار می باشند. تشک های بادی برای سنین بزرگسال و کودکان در انواع مختلفی تولید شده که از نظر ابعاد و تحل وزن نیز متفاوت می باشند. تشک های بادی الیاف دار و تشک های بادی برزنتی از بهترین نوع تشک های بادی تولید شده بوده که برای استفاده در مسافرت ها و همچنین چادر های مسافرتی گزینه بسیار خوبی خواهند بود. این محصولات بادی می توانند به مدت چند سال به شکل مداوم استفاده شوند. از ویژگی های بسیار خوب این نوع تشک های بادی می توان به قابلیت تعمیر تضمینی آنها اشاره نمود. تشک های بادی توسط انواع پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان راه اندازی و نصب می شوند.